Fijn persoonlijk contact en goede service n.a.v. Vraag. Mooi Product; tevreden.

Fijne service

Helaas waren niet al me product en die ik besteld had op voorraad terwijl dit wel op de site stond. Kreeg erna een nette mail of ik op de rest wilde wachten. Het persoonlijke kaartje bij deel 1 van de bestelling vondt ik helemaal top!

Poef zoals verwacht, leuk extra kaartje, in één woord: Top

Zeer goede ervaring mee gehad!!

Juiste spullen op tijd geleverd

Top , super !!!

Snelle Levering... super leuk verpakt,lief kaartje erbij!! Ik kom zeker snel een keer in de winkel kijken , wat hebben jullie ongelooflijk leuke en mooie spullen 👍🏻❤️

Super fijne service!

Goed geregeld, snelle service en goede levering. Zelfs een handgeschreven kaartje erbij. Dat wordt echt gewaardeerd. Super blij.

Een webwinkel met een persoonlijke touch.

Snelle levering en goed verpakt ontvangen

Prima webshop, snel en correct ontvangen

Service bestaat!

Ik had met spoed iets nodig voor een uitvaart! En het is gelukt. Service bestaat nog en met mooie producten.

Super snelle levering

Het product is netjes verpakt en de aanwijzingen hoe het in elkaar te zetten zijn duidelijk. Alle benodigdheden zitten erbij.

Persoonlijke service

Een product was niet meer leverbaar en daar werd een goed alternatief met uitleg voor aangeboden.. daar word ik heel blij van!

Snel geleverd, duidelijke website

Mijn bijzettafeltje is snel geleverd met een persoonlijke boodschap erbij (erg leuk:)).

Alles perfect geleverd!

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

De website is duidelijk. De foto's zijn duidelijk en de omschrijving ook. Ik vind het alleen dat tussen het bestellen en het geleverd krijgen van een artikel best lang zit. Dit duurde bij mij een week.

Beste Marit, Excuses voor de wat vertraagde levering. Doorgaans sturen wij de items die op voorraad zijn meteen af, zoals je bij andere reviews kunt lezen. Echter deze week hebben wij onze opslag verhuisd waardoor logistiek eea wat vertraging gaf. Excuses voor het eventuele ongemak. Vanaf nu moet alles weer soepel en snel verlopen qua leveringen. Veel plezier van je aankoop en fijn dat we je Facebook winactiebon hebben kunnen verzilveren. Met vriendelijke groet, Het team van BRIC.

Snelle correcte levering

Snelle levering !

Super snelle levering en mooie producten.

Super snelle levering en het persoonlijke kaartje vond ik erg attent

Super geregeld!

Perfect in alles....

Zeer positief

Snelle levering , goed verpakt Superblij met het product

Super blij met mijn 3 kussentjes en spiegel. Mooie kwaliteit, degelijk verpakt en vergezeld van een persoonlijk kaartje. Hartelijk dank.

Keurige levering, netjes ingepakt en super leuk briefje erbij! Dat is nou net dat beetje extra! Top!

Heel fijn en servicegericht

Een webwinkel met een persoonlijke touch.

Snelle service goede prijs/ kwaliteit

Heel blij met stoer jongensburo. En wat leuk dat er een persoonlijk kaartje bij de bestelling zat.

Alles netjes op tijd en goed verpakt geleverd

Prima service, makkelijk te bestellen en keurig op tijd geleverd. Mooie producten.

What you see is what you get!

Makkelijk besteld, goede terugkoppeling, binnen vier dagen in huis met attent kaartje 😊