Prachtige vaas. Heel erg blij mee!

Een prachtige vaas besteld. Netjes geleverd maar door een fout van post nl kon ik hem niet ophalen uit de automaat. Ik werd direct door Bricliving geholpen door het opvragen van de pincode. Zo blij met de vaas. Snel geleverd en heel goed verpakt! Top!

Snelle levering.goed verpakt.netjes bezorgd.

mooie vaas en goed verpakt

Mooie decoratiestukken, snelle levering en zeer vriendelijke communicatie.

Goede oplossing

Het kleed dat ik had besteld was volgens de site nog leverbaar. Helaas bleek dat in het magazijn niet het geval. Ik werd hier heel netjes van op de hoogte gebracht en kreeg de keus. Ik heb gekozen om te wachten en kreeg nu het kleed inclusief handgeschreven kaartje om te bedanken voor mijn geduld. Heel netjes.

Fijne webshop en snelle levering

Jullie hadden precies in huis waar ik naar op zoek was. Het werd snel geleverd. Het is een mooi product waar ik erg blij mee ben en wat een speciaal cadeau moet gaan worden. Ook was ik zeer verrast door het attente, persoonlijke kaartje!

lange wachttijd

een prachtig hobbeldino besteld , was helaas niet op voorraad ,maar geef dit dan door!! en laat niet de klant hier naar informeren en wachten ,verder alles ok

Product ziet er mooi uit.. meer niet

Houten keukenrolhouder werkt het niet. De houten afwerking van de keukenrolhouder aan de binnenkant is te stroef. De keukenrol 'rolt' dus niet af naar buiten.

Beste J, Jammer dat het artikel niet naar wens is. Deze klacht hadden wij nog niet eerder gehoord. Misschien helpt het om de binnenzijde licht op te schuren. En anders kunt u het artikel altijd retourneren. De voorwaarden hiervoor staan op onze site. Mochten er vragen zijn, dan zien wij deze graag per mail tegemoet.

Duidelijke communicatie, vlotte levering, goederen in perfecte staat

Duidelijke communicatie, vlotte levering, goederen in perfecte staat. Zeer tevreden.

Snelle service!

Dikke prima!

Snelle en soepele levering

Alles verliep soepel en het product was precies wat wij verwachtten.

Prima service!!

Door mij bestelde tafeltje was niet direct leverbaar, maar dat werd heel goed opgelost. Fijne persoonlijke benadering! Tafeltje inmiddels geleverd en is succes.

Snel geleverd, goed verpakt en precies zoals het van tevoren was beloofd.

Snel geleverd, mooi product.

Helemaal top

Snelle levering en uitstekende communicatie

Keurig verzorgd!

Eerlijk is eerlijk; het zitten op deze poef was geen feest, veel te zacht. De stof was prachtig en daarom heeft mijn handige man (Roy) de stof gebruikt om onze poef, die wel stevig is, opnieuw te stofferen. Jammer dat ik geen foto mee kan sturen, want dan hadden jullie het zeer geslaagde resultaat kunnen zien.

Snel geleverd, mooi product.

Goede en passende informatie.

Duidelijk en vlot

Ik was op zoek naar een zwarte teckel van Present time. Na winkel in en uit, een paar schoenzolen versleten, vond ik uiteindelijk wat ik zocht bij BricLiving. Al binnen 2 dagen in huis

prachtige producten

Ik heb 2 stuks mooie plaids besteld, ze zien er erg mooi uit en van fijne kwaliteit.

Mooie spiegel

Hele goede prijs/ kwaliteit verhouding. Spiegel is precies zoals beloofd op de website. Enige kanttekening is de communicatie. De levering duurde langer dan op de website is aangegeven. Daar hebben we zelf over moeten bellen, het had prettiger geweest als zij ons even hadden gemaild.

Fijne warme plaid gekocht, snelle levering

De l plaid die ik besteld heb is heerlijk zacht en warm alleen de kleur was iets donkerder dan op de foto. Levering snel en een leuk handgeschreven kaartje erbij, wordt zeer gewaardeerd!

Heb een glazen waterkan met kraantje gekocht, maar het kraantje druipt.

Probeer het te repareren. Anders moet het retour. Vind dat erg omslachtig. Sales afdeling was achteraf behulpzaam

Goed produckt snelle levering

TOP!

Heel blij met de manier waarop Melanie mijn verzoek heeft opgepakt mbt een bepaald type Woodtower waarin ik geïnteresseerd was.