Helemaal prima

Met een telefonische vraag werd ik perfect en heel vriendelijk te woord gestaan en uiterst vriendelijk . Goed en betrouwbaar bedrijf . Ik gun ze heel veel succes.

Super mooi

De schaal is in het echt nog mooier, heb de schaal op een kruk liggen. Mooi als bijzettafeltje

Mooie kussens maar retourneren is lastig

Retour zending is veel te omslachtig, moet een formulier downloaden, invullen en weer mailen, dat kan veel eenvoudiger.

Blij met 't memobord Perky roze

Ik had gehoopt dat de kleur roze van het memobord net zo zou zijn als op de foto's Vanwege het kleurverschil heb ik even getwijfeld of ik 't zou ruilen, maar toch maar besloten om deze te houden. Ik ben er blij mee.

Goed geregeld, leuke lamp besteld.

Kwaliteit

Een persoonlijk geschreven kaartje bij de bestelling, dat vind ik altijd heel leuk. De bestelde producten zijn helemaal top en ik had het snel in huis. De eerste keer dat ik bij BRICLiving iets heb gekocht, zeer tevreden.

Heel blij met het nieuwe bijzettafeltje

Nooit eerder bij BRIC iets besteld, maar we hebben er nu een super leuk bijzettafeltje gekocht. Communicatie verliep prima, Het was goed verpakt , en ook nog met een aardig kaartje erbij. Super blij mee!!!

De plaid is prachtig

Goede service Plaid en krukje besteld. Krukje was er niet meer, geld snel terug gestort!

Leuke webshop met mooie woonspullen op kleur..

Goede hulp gekregen bij het uitzoeken van mijn kussens, nadat 2 kussens niet meer leverbaar bleken te zijn. Zelfs foto's werden gestuurd. Nu 2 prachtige sets op mijn bank waar ik heel tevreden mee ben.

Aardig briefje erbij

Het kattenbeeldje was snel geleverd, maar niet binnen de tijd die bij het bestellen werd aangegeven. Verder hebben de mensen voor wie ik het beeldje had besteld als cadeau er een erg lief briefje bij ontvangen. Dit was heel leuk

Prachtige vaas. Heel erg blij mee!

Een prachtige vaas besteld. Netjes geleverd maar door een fout van post nl kon ik hem niet ophalen uit de automaat. Ik werd direct door Bricliving geholpen door het opvragen van de pincode. Zo blij met de vaas. Snel geleverd en heel goed verpakt! Top!

Snelle levering.goed verpakt.netjes bezorgd.

mooie vaas en goed verpakt

Mooie decoratiestukken, snelle levering en zeer vriendelijke communicatie.

Goede oplossing

Het kleed dat ik had besteld was volgens de site nog leverbaar. Helaas bleek dat in het magazijn niet het geval. Ik werd hier heel netjes van op de hoogte gebracht en kreeg de keus. Ik heb gekozen om te wachten en kreeg nu het kleed inclusief handgeschreven kaartje om te bedanken voor mijn geduld. Heel netjes.

Fijne webshop en snelle levering

Jullie hadden precies in huis waar ik naar op zoek was. Het werd snel geleverd. Het is een mooi product waar ik erg blij mee ben en wat een speciaal cadeau moet gaan worden. Ook was ik zeer verrast door het attente, persoonlijke kaartje!

lange wachttijd

een prachtig hobbeldino besteld , was helaas niet op voorraad ,maar geef dit dan door!! en laat niet de klant hier naar informeren en wachten ,verder alles ok

Product ziet er mooi uit.. meer niet

Houten keukenrolhouder werkt het niet. De houten afwerking van de keukenrolhouder aan de binnenkant is te stroef. De keukenrol 'rolt' dus niet af naar buiten.

Beste J, Jammer dat het artikel niet naar wens is. Deze klacht hadden wij nog niet eerder gehoord. Misschien helpt het om de binnenzijde licht op te schuren. En anders kunt u het artikel altijd retourneren. De voorwaarden hiervoor staan op onze site. Mochten er vragen zijn, dan zien wij deze graag per mail tegemoet.

Duidelijke communicatie, vlotte levering, goederen in perfecte staat

Duidelijke communicatie, vlotte levering, goederen in perfecte staat. Zeer tevreden.

Snelle service!

Dikke prima!

Snelle en soepele levering

Alles verliep soepel en het product was precies wat wij verwachtten.

Prima service!!

Door mij bestelde tafeltje was niet direct leverbaar, maar dat werd heel goed opgelost. Fijne persoonlijke benadering! Tafeltje inmiddels geleverd en is succes.

Snel geleverd, goed verpakt en precies zoals het van tevoren was beloofd.

Snel geleverd, mooi product.

Rijksstraatweg 24

2022 DA Driebergen-rijsenburg