volledig tevreden

Zowel het product als de levering zijn volledig ok. Het product voldoet aan mijn hoogste verwachtingen. Een tevreden klant.

Erg fijne en goede service

Zeer snelle reactie (zelfs op zondag!) en zeer goede service. En daarnaast gewoon een goede website, alles op een leuke manier gepresenteerd.

Leuk product, snel geleverd!

Deurstop besteld en was al heel snel binnen, leuk handgeschreven bedank briefje erbij! Netjes, dik tevreden! 10/10

Netjes en persoonlijk behandeld

Recentelijk twee bestellingen geplaatst welke snel en correct werden afgehandeld met orderbevestiging, opgave track en trace en persoonlijke noot op kaartje mee verpakt in de doos; een leuke toevoeging aan deze bestellingen!

Snel en netjes verpakt!

Was met zorg verpakt.

Prima service en mooie producten

Prima service en mooie producten!

Klantgericht

Erg mooie materialen. Sets passen perfect bij elkaar

Prima bedrijf

Product (kast) keurig tot in huis afgeleverd. Communicatie over bezorging prima.

Snelle levering, goede verpakking!

Mijn bestelling werd sneller dan verwacht geleverd. Héél zorgvuldige verpakking en er zat een handgeschreven bedankkaartje bij. Top!

Klantvriendelijk!

Hele goeie service en erg klantvriendelijk. Snelle en correcte afhandeling.

TOP

Snelle levering, stevig product, goed verpakt, duidelijke site

goeie snelle en vriendelijke service, met een extra persoonlijk kaartje.

Prima product en service

Ik had per ongeluk 2 tafeltjes besteld. De dame die ik belde zat in de auto en zodra ze op de zaak was, heeft ze alles geregeld. Ik vind dat knap om in de auto mijn verhaal aan te horen en daarna nog precies weten bij welke klant je wat moet doen. Het tafeltje was er snel en keurig ingepakt zonder beschadigingen.

Superleuke winkel

Winkel heeft leuke spullen, wel prijzig. Levering is goed en best snel en met een hele lief persoonlijk kaartje erbij

Mooie producten en snel geleverd

Zaterdag besteld, maandag geleverd en goed verpakt met een attent kaartje. Producten zijn zoals ze er op website uitzien. Helaas zit er een kleine oneffenheid op de voet van het beeldje daarom geen 10. In de winkel zou je dan een ander kunnen pakken.

Totale bestelling in goede staat ontvangen.

Mooie spullen. Betrouwbare winkel, persoonlijk kaartje bij de bestelling. Alles keurig verpakt.

Duidelijke website, snelle levering! De aankoop is precies zoals op de foto en de afmetingen zijn goed aangegeven. Persoonlijk kaartje bij het pakket is een leuke touch!

Goed verpakt en zeer snelle levering!

Ik bestel en zij leveren binnen een dag een mooi product

Prima service en een handgeschreven kaarrtje. Voelt dan toch persoonlijk.

Snel bericht gekregen en het is meteen verzonden

Snelle levering en what you see is what you get

Mooie producten. Mooi verpakt en super snelle levering!

Mooie producten. Mooi verpakt en super snelle levering!

Geweldige service, ondanks niet op voorraad hebben van artikel; binnen 12 u geregeld

Zelden zo’n service meegemaakt; binnen 12 u alles geregeld en binnen 24 u bezorgd en de artikelen zijn top

Perfect cadeau

Mooie vazen set van goede kwaliteit. Cadeau gegeven voor kerst, de ontvanger was er echt super blij mee. Snel geleverd ook met een persoonlijk bedankje erbij, altijd leuk. Ga zeker vaker bestellen hier!

Ontspannen zoeken...

Ik ben een 'ouderwetse' want ik bestel zelden online. Voor voor mij was deze site fantastisch.. Duidelijk en overzichtelijk gerangschikt, mooie items en materialen en ik merkte dat ik op mijn gemakje door site aan t klikken was. De bestelling had ik supersnel in huis. Keurig verpakt en met een persoonlijk handgeschreven kaartje erbij. Dat is aandacht! Voor een eventuele volgende bestelling online zal mijn zoektocht hier starten.