Vazen zijn goed verpakt, geen beschadigingen en prachtig afgewerkt. Goede levering. Zeer tevreden

Mooi

Heb een goede keuze gemaakt

Netjes klantvriendelijk

Ook bij uitstel levering koekoeksklok een aantal malen een mail hierover en een snelle levering toen hij er eenmaal was,zodat ik hem o tijd nog cadeau kon geven. Een handgeschreven kaartje bij het pakketje

Hele betrokken medewerkers die heel behulpzaam zijn. Uitstekende service!

top service

Netjes op de hoogte gehouden Goede aflevering, zelfs met persoonlijk schrijven. Hier komen we zeker terug.

Super.

Door problemen bij producent van artikel wel bijna 3 maanden vertraging. Het artikel was ten tijde van bestelling nergens meer te krijgen. Steeds zijn we tijdig en duidelijk geïnformeerd over de stand van zaken. Uiteindelijk heeft het wachten zich beloond.

Lang gewacht.

Heb heel lang moet wachten op mijn bestelling.

Goede ervaring! Werd netjes op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling geleverd zou worden, en kon zonder problemen nog kiezen voor een andere kleur.

great

lovely figurine, came well on time, and with a personal note :)

Snelle service en mooie accessoires

Heel fijn dat er op kleur geshopt kan worden. Dit helpt in het creëren van ideeën/suggesties. En vergemakkelijkt het maken van keuzes. Het scheelt ook retour zenden doordat het sowieso bij elkaar past.

Snelle levering en heel goed verpakt

Super winkel

Snelle service en mooie producten

Mooie producten, snelle levering

De lantaarns van House Doctor werden snel geleverd en goed ingepakt. Ze zijn mooi en ik ben er erg blij mee!

Snelle levering en goed verpakt

Na een Online zoektocht naar ijzer hert van light & living ( overal uitverkocht ) kwam ik op de site van Bric Living terecht, ze hadden hem gelukkig nog op voorraad en snel besteld. Snelle en fijne ervaring, Persoonlijke kaartje erbij en goed verpakt. Ik kom hier zeker nog eens terug. #tevredenklant

Top spullen

Geweldige leuke spullen, betaalbaar en origineel. Dank voor de snelle levering van onze fijne kussens en mooie vazen. Happy mee,

Snelle bezorging, super mooie kwaliteit en zo leuk een persoonlijk met de hand geschreven kaart, met tekst dank en veel plezier met je aankoop !!

Mooie bronzen vaas besteld, hele snelle levering, goed verpakt zelfs in gebruikte goede doos nog. Goed. Voor milieu en kostenbesparing..Zeeeer tevreden...ook vragen klanten service gelijk beantwoord...kortom een 10

fantastisch

kan het iedereen aanbevelen

Supersnelle en uitstekende service.

Prachtige krukjes gekocht. Vraag werd direct beantwoord en ook telefonisch goed geholpen! En ook nog dezelfde dag verzonden. Kan niet beter!

Gewoon niks op aan te merken

Keurig verpakt geleverd

Perfecte service

Zeer snelle verzending en persoonlijke benadering, kan niet beter!

Snelle levering en een zeer adequate en professionele klantenservice.

Werd door de klantenservice, middels e-mail er op gewezen, dat mijn Leveringsadres niet met de gegeven Postcode correspondeert. Na mijn reactie is het artikel meteen verstuurd en inmiddels naar alle tevredenheid ontvangen. BRCLiving bedankt voor de Uitstekende Service!!

Snelle levering en een zeer adequate en professionele klantenservice.

zeer tevreden

Het mango bijzettafeltje is prachtig , met een leuk kaartje erbij. Zeer goede communicatie.

zeer tevreden