Top en snel

Snelle levering en netjes verpakt.

Top en snel

Snelle levering en netjes verpakt.

Mooi product & snelle levering

Ik zag en mooie salontafels op de website deze heb ik besteld. Werd duidelijk geïnformeerd over de levering en het product. Levering was snel en kon ik gemakkelijk volgen. De tafel was heel netjes en zorgvuldig verpakt. Factuur en een persoonlijk berichtje kreeg ik in een envelop mee gestuurd erg leuk! Heb meerdere websites bezorgt maar tafeltje was op deze website goedkoopst ook een plus punt! Erg tevreden!

Mooi product snelle levering

Goede ervaring

Mijn bestelde vaas was beschadigd. Ik kon het kosteloos terug sturen, en/ of eventueel ruilen. Het geld stond binnen een paar dagen weer op mijn rekening.

Mooie producten en goede service

2 mooie kandelaren gekocht met een goede service.

Het is goed in gepakt dat vind ik netjes. Snel geleverd. Ik vind het zo mooi dat jullie een hand geschreven kaartje bij in doen dat voelt heel persoonlijk dat vind ik mooi. Bedankt hiervoor.

Na een telefoontje of een artikel nog leverbaar was - omdat deze niet bestelbaar was op hun website- kreeg ik meteen te horen dat er navraag werd gedaan bij de toeleverancier. De dag erop kreeg ik email dat deze weer 1 voor mij geregeld was. Top!

Snelle prima service!!

Bestelling was snel geleverd, supertof dat er een persoonlijk handgeschreven kaartje bij zat!!

Snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Leuke sullen op de website.

Goede ervaring

Ik heb 2 ornamenten besteld die snel geleverd werden en waar ik erg blij mee ben, modern en tijdloos. Ik zou zeker weer bestellen bij BRICliving!

Erg goed

Snelle levering, netjes verpakt en een persoonlijk kaartje erbij

Super leuke spullen tegen schappelijke prijzen

Mooie vazen set gekocht, snel geleverd en goed verpakt.

Mijn schommeldier schaap was nog leuker als op de foto, mijn dochter vond het een dikke 10

Blij verrast

Ik had een zwarte vaas besteld en hij was nog mooier dan op de foto's. Snelle bezorging met een persoonlijk kaartje erbij. Leuke site waar ik vast nog vaker ga kopen.

Prima communicatie

Prettig bedrijf

Ik ben tevreden met de aankoop. Ziet er mooi uit. Goed verpakt, snel geleverd. En een persoonlijk kaartje erbij. Ik ben 100 % tevreden.

Mooie (Web) Winkel, uitstekende, snelle levering

Deze winkel op hun website bezocht. Was op zoek naar originele woonaccesoires, en daar heeft Bric. Living een ruim assortiment van. Bestelling geplaatst, en binnen 2 dagen kwam het pakket al binnen. Goed en veilig verpakt, en bij de bestelling zat zelfs een handgeschreven boodschap van Bric. Living zelf. Heel attent. Kortom, heel tevreden met mijn bestelde producten.

Super mooie salontafel

Super mooie salontafel,maakt je woonkamer af..super strak

Prima levering en communicatie

Ik werd op de hoogte gehouden over mijn levering die iets verlaat was. en bij levering een aardige boodschap bij het pakket.

Zoals op t plaatje

Super mooie vaas! Goeie snelle levering en een persoonlijk kaartje. Super!

Snelle levering. Producten netjes verpakt en attent kaartje erbij als dank voor de bestelling. In eerste instantie had ik de verkeerde maat van een product besteld, retouren ging snel en direct geld terug en het juiste product ontvangen. Top!!

Snelle levering, met een persoonlijk kaartje

Snel geleverd, keurig verpakt. En met een persoonlijke kaart.

Zeer snelle levering

Zondag besteld en dinsdag in huis. Zeer zorgvuldig ingepakt en met een geschreven kaartje erbij dat maakt de bestelling persoonlijkheid.

Goede kwaliteit, snelle levering, mooi ingepakt met een persoonlijke boodschap. Dat vind je bijna nergens meer. Héél tevreden en blij en daarom ook 100% aanbeveling!