Prima vriendelijke service

5 sterren

uitstekend

zeer blij met mijn buitenpotten van house doctor!!prachtig! ook de service van Bricliving is ons zeer bevallen. Top!

Geweldige kussens!

Prachtig kussens. Top Kwaliteit!

Goed product snel geleverd

Goed product en snel geleverd

Was juist wat ik verwacht perfecte thuislevering

Ik ben uiterst tevreden

Bestellen ging gemakkelijk. Al snel een bevestiging van mijn bestelling per email en omdat ik aangegeven had het op te willen halen ging de communicatie hierover ook snel en correct. Al snel mijn bestelling in huis en ben er super blij mee.

Snelle levering van een heel mooi tafeltje en met een handgeschreven kaartje erbij, top.

Alles top geregeld.

Snel en goed!

Erg tevreden

Een erg leuk, mooi, stevig kussen. In het echt nog mooier dan op het plaatje. Ik ben er erg blij mee! Leuke site, mooie kussens, snel geleverd, netjes en leuk verpakt.

Bestellen was eenvoudig.

Fijne website. Duidelijk en overzichtelijk.

Prima service en leuke items.

De website is makkelijk en bestellen ook. De spullen kwamen al snel binnen. Hartstikke leuk, zijn ze. Erg blij mee.

Snelle en nette levering. Én een kaartje bij onze levering met een handgeschreven groet om ons veek plezier met de aankoop te wensen......heel leuk.

Snelle reactie en levering

Prettig en snel contact over vraag van mij

Mooie kussen, super snelle levering keurig verpakt

Leuke site, bieden leuke combinaties van kussen aan die matchen. Kussens zijn van mooie kwaliteit en zorgen voor de juiste sfeer

Zeer klantvriendelijk Product vakkundig verpakt zodat veilig thuis aankomt. Mooie envelop met persoonlijk geschreven kaartje voor klant. Al met al dus zeker vijf sterren waard Groetjes Lonneke

Dikke prima!

Mooie producten. Snelle levering. Goed verpakt. Leuk persoonlijk briefje bij levering.

volledig tevreden

Zowel het product als de levering zijn volledig ok. Het product voldoet aan mijn hoogste verwachtingen. Een tevreden klant.

Erg fijne en goede service

Zeer snelle reactie (zelfs op zondag!) en zeer goede service. En daarnaast gewoon een goede website, alles op een leuke manier gepresenteerd.

Leuk product, snel geleverd!

Deurstop besteld en was al heel snel binnen, leuk handgeschreven bedank briefje erbij! Netjes, dik tevreden! 10/10

Netjes en persoonlijk behandeld

Recentelijk twee bestellingen geplaatst welke snel en correct werden afgehandeld met orderbevestiging, opgave track en trace en persoonlijke noot op kaartje mee verpakt in de doos; een leuke toevoeging aan deze bestellingen!

Snel en netjes verpakt!

Was met zorg verpakt.

Prima service en mooie producten

Prima service en mooie producten!

Klantgericht

Erg mooie materialen. Sets passen perfect bij elkaar

Prima bedrijf

Product (kast) keurig tot in huis afgeleverd. Communicatie over bezorging prima.

Snelle levering, goede verpakking!

Mijn bestelling werd sneller dan verwacht geleverd. Héél zorgvuldige verpakking en er zat een handgeschreven bedankkaartje bij. Top!

Rijksstraatweg 24 2022 DA Driebergen-rijsenburg

06 29583036