Verloren en onberijkbaar

Mijn pakketje staat al een week OP zending in brievenbus wat dus niet het geval is al paar mailtjes gestuurd probere te bellen maar niets

Geweldige shop

Goede service, razendsnelle verzending en betrouwbaar. Een echte aanrader!

Website werkt goed en snelle levering, ook fijn dat afterpay gebruikt kan worden. In 1 woord TOP

Goed, snel en betaalbaar

Ik werd goed geholpen. De levering was erg snel. En de artikelen die ik heb gekocht zijn betaalbaar.

Prima service en kwaliteit

Ik zat met een probleem welke coil ik moest aanschaffen voor mijn Westminster e-pijp. De deskundige van e-smokewinkel heeft mij goed geholpen met het vinden van de juiste coil. Toen ik dat in de gaten kreeg met een proefpakketje heb ik meteen een grote hoeveelheid besteld. En die werd correct geleverd!

Kwaliteit en service optimaal

Keurig verzorgde, snelle levering. Prima web-shop. Ik blijf bij smokewinkel om straks weer te bestellen.

Bestelling een week te laat

Mijn bestelling kwam een week te laat. Klantenservice is niet te bereiken 2 keer na 20 minuten opgehangen. Mailtjes werden wel beantwoord maar er kon niet duidelijk gezegd worden wanneer het bezorgt werd of verstuurd Ophalen was ook niet mogelijk Tijdens het bestellen staat er nog xbedrag en u bestelling wordt gratis bezorgt. Bij het afrekenen betaal je dan gewoon de bestelkosten van 4.99. Terwijl je totaal bedrag boven de 50 euro is. Product was verder prima en compleet

Voldoet aan de verwachting!

Eerste keer hier besteld. Bestelling verliep vlot en werd goed op de hoogte gehouden van de verzending. Zoals 'beloofd' volgende dag al in huis. Top!!!

Erg goede winkel die doet wat zei beloofd, goede producten en erg goede prijs. Veel goedkoper dan bij andere online winkels. Ook volgende middag al bezorgd

Altijd goed

Zoals gewoonlijk top geregeld en volgende dag al in huis!

goede contacten

werd na een vraag over verzend kosten netjes terug gebeld met duidelijk antwoord producten zijn ook prima

Zo simpel: bestellen, betalen en ontvangen op de dag die in de mail staat

Toppertje, dus

Toppertje

alles juist en correct.

Duurde te lang voordat het pakketje binnen kwam

op internet stond dezelfde dag voor 6 uur besteld dezelfde avond in huis maar kreeg het pas drie dagen later en wilde bellen over mijn bestelling maar heb drue kwartier aan de lijn gehangen en toen kreeg ik nog niemand.

Komen niet na wat op de site staat

Op de site staat dat als je voor 18:00 besteld het die dag nog op de post gaat. Nou dat is niet waar. Uiteindelijk heeft het zelfs een paar dagen geduurd voordat het verzonden is vanuit hun en als smoes gebruiken ze nu nog altijd Corona. Na een half jaar is dat geen excuus meer. Ik hoef echt geen 10% korting om een recensie achter te laten. Ik wil graag dat je nakomt wat op de site staat en anders pas je die info op de site gewoon netjes aan. Dan ook nog eens een kans om een waardebon van 100,- te kunnen winnen voor je Recensie is gewoon recensies kopen. Ik weet niet hoeveel waarde je op die manier aan de recensies kunt hechten.

Snelle service, goede producten

Klantvriendelijk

Helemaal top

Ik had 1,5 week geleden eliquid besteld, maar vanuit Italië werd niks geleverd. Ik werd gebeld en Roos ging de hele voorraad door om een vervangende e-liquid. Ik werd afgelopen week gebeld, dat mijn e-liquid weer geleverd kon worden. Ik dus besteld en kreeg een flesje gratis erbij. Roos, wat ben jij geweldig ! Wat een geweldige service is dit! Bedankt!

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf, veel keuze die bij het e-smoken komt kijken veel soorten en merken. Snelle levering zeker een aanrader.

Fijne site snelle bezorging

Goede ervaring, advies waar nodig en snelle levering

Altijd zeer snelle levering

erg vriendelijke klantenservice en altijd zeer snel geleverd! Top winkel met goede prijzen! Aanrader!!

Snel en Correct

Vriendelijke klantenservice ik werd heel goed geadviseerd en een snelle correcte levering

Slecht product, slechte/geen service

waterpijp kwam beschadigd aan 3x een half uur aan de lijn gestaan en 2 mails verzonden geen reactie gekregen

gelukkig idd erg snel

hoop dat dit ook zo blijft. korting code zou leuk zijn

Slechte klanten service

Bijna een uur aan de lijn gehangen daarna maar opgegeven telkens werd ik na eerste weer 3e echt bizar nog nooit mee gemaakt zal ook geen bestellingen meer doen hier hoop dat ik mijn bestelling nog ontvang

Over e-smokewinkel.nl

DE GROOTSTE ELEKTRONISCHE E-SIGARETTENWINKEL VAN NEDERLAND, MEER DAN 250M2 VAPEGEAR ONDER EEN DAK!