Nog niks ontvangen

3 weken geleden zou ik een track en tracé nummer krijgen tot op heden nog niks ontvangen Ook geen reactie op mails

• Heeft u een bestelling online gedaan of heeft u onze winkel bezocht? Online bestelling gedaan

Topwinkel

Bestelling is netjes en op tijd geleverd. Helaas mag het online niet meer, maar voor de volgende ronde ga ik zeker naar de fysieke winkel toe!

Altijd goed en snel geleverd

Ik ga het online bestellen heel erg missen, ik woon niet in of bij een grote stad dus wordt het heel erg moeilijk om aan onderdelen te komen.

Geen verdere woorden nodig !

Snelle levering en goed product

de goede producten waren snel geleverd!! Jammer dat er on line producten ,niet meer opgestuurd mogen worden. het is belachelijk!

Topzaak!

Gelukkig kun je hier nog steeds terecht voor je vape benodigdheden dus steun deze winkel en bestel zolang het nog kan! Echt een topzaak!

Snelle verzending, duidelijk aanbod en duidelijke prijzen. Niks negatiefs te zeggen.

Prima winkel

Snelle verzending. Goed verpakt. Top.

Zeer goede ervaring. Werd keuring op de hoogte gehouden, de levering was snel en alles was goed verpakt.

super snelle en fijne levering

Dat jullie super snel en fijn geleverd hebben

Snelle levering!

Super site... Ik ben blij dat jullie er zijn. Als jullie er niet waren geweest zou ik waarschijnlijk weer gewoon zijn gaan roken. Met het dampen voel ik mij veel beter en ben zelfs van een bepaald medicijn af. En je ruikt het haast niet zo heeft niemand last van mij :) Succes verder.

Snelle levering en duidelijke website

Snel, betrouwbaar, goede prijzen.

Zeer tevreden met mijn recente aankoop.

Goede producten

Alles snel geleverd, scherp geprijsd. Goede communicatie vanuit de verkoper. Track en Trace.

zeer tevreden

snel bezorgd en goede kwaliteit .

Geweldige service. Snelle verzending. Goede prijzen

Lang mogen genieten van deze webwinkel. Drama dat ze nu stoppen. Na overlijden zoon grote moeite met stoppen roken, dankzij de vape gelukt en ook daarmee geminderd. Echt jammer dat de overheid zo moeilijk doet. Ik hadnog veel langer klant willen blijven. Super webshop

Prima kwaliteit, snelle levering en goede prijzen.

snelle verzending en een goed bedrijf

Uitstekende service en snelle levering.

Perfect geholpen.

Alles in orde en snel geleverd

Alles in orde en snel geleverd,ik vraag mij alleen af hoe de korting en bestelling gratis verzonden wordt als de online verkoop vanaf a.s. weekend is verboden.

Makkelijk te bestellen en supersnel in huis.

goede service

had besteld en zeer goede service perfect ga zo door 10+ gr cees cj diepens

Mijn pakketje was snel ingepakt en verzonden! Helaas is er bij postnl een extreme drukte waardoor ik mijn pakketje pas na 5 dagen kreeg. Netjes en goed ingepakt.

A lot of products to choose, unfortunately the product after 3 work days still wasn't delivered.

Over e-smokewinkel.nl

DE GROOTSTE ELEKTRONISCHE E-SIGARETTENWINKEL VAN NEDERLAND, MEER DAN 250M2 VAPEGEAR ONDER EEN DAK!