goede producten

Snel geleverd en goede kwaliteit!

• Heeft u een bestelling online gedaan of heeft u onze winkel bezocht? Online bestelling gedaan

Top, snel en kwaliteit

Een bestelling gedaan bij deze winkel en alles is snel opgestuurd en ontvangen. Ook op de site is alles netjes en vakkundig aan gegeven.

Betrouwbaar

Snel in de brievenbus dus betrouwbaar

Perfecte levering

Website is overzichtelijk en levering is keurig en snel

Alles héél vlot verlopen!

Goede service, snelle afhandeling!

Duidelijke site, snelle levering

Duidelijke site, snelle levering

Snelle levering fijne website

Snelle levering, fijne website waarop dingen makkelijk te vinden zijn. Aanrader

Snelle en correcte levering

Makkelijke site, snelle en correcte levering, concurerende prijzen

Zeer snel verzonden

Nou besteld betaald en 2 uur later is t al verzonden!

Vlot en duidelijk

Ondanks de ontwikkelingen mbt het verbod op de online verkoop, ben ik heel tevreden over de snelle levering en het aanbod van producten.

Zalig online bestellen en mijn favorite smaakjes te vinden.

Alles top. Goede opvolging,vlotte levering en goed verpakt

Vertraagde levering

Leveringsdatum werd last minute geannuleerd en nadien nogmaals gewijzigd

Veel keus, snelle levering

Bestelling nooit ontvangen

Niet alleen heb ik mijn bestelling nooit ontvangen, ik heb nooit bevestiging gekregen in mijn PostNL app dat deze ook is verstuurd. Na het sturen van meerdere emails waar geen antwoord op kwam, heb ik geprobeerd te bellen. In 10 minuten met de meest verschrikkelijke pingelprangelmuziekjes werd mij de ene keer verteld dat ik de eerste aan de beurt was, om daarna te horen dat ik de tweede was. Om te voorkomen dat ik op nog meer kosten kom omdat ik mijn telefoon het raam uit wilde gooien, heb ik het opgegeven. Ik hoop dat er nu wel een reactie komt op mijn EMAILS.

I ordered my product, it arrived in the agreed time. I'm happy.

I ordered my product, it arrived in the agreed time. I'm happy.

Goed spul voor leuke prijzen

Goede kwalitatieve producten. Vergeleken met vele andere sites en het voordeligst. Daarnaast snelle levering en goede service!

kapotte vape ontvangen. Geen reactie klantenservice

Helaas een kapotte vape ontvangen. 2 maal een mail gestuurd naar de shop. Tot op heden geen reactie mogen ontvangen.

prettig en zo snel als mogelijk. Postnl is een rommeltje

Het was stressy toen ik wilde bestellen want daar was nog maar 6 uurtjes tijd voor omdat daarna het verkopen per internet verboden werd.

Genoeg keuze en snel geleverd

Prima ben ook al in winkel geweest en kreeg goed advies

Goede klantenservice

Goed en geholpen

Pakket na 3 weken vermist

Pakket is vermist, ik krijg maar geen antwoord van de site na meermaals informeren. Dit geeft geen goede indruk voor een duur pakket te kopen. Hopelijk krijg ik hiermee antwoord?

Over e-smokewinkel.nl

DE GROOTSTE ELEKTRONISCHE E-SIGARETTENWINKEL VAN NEDERLAND, MEER DAN 250M2 VAPEGEAR ONDER EEN DAK!