goede service snelle levering

• Heeft u een bestelling online gedaan of heeft u onze winkel bezocht? Online bestelling gedaan

Very good

Very good shop

Vlugge levering maar geen service na verkoop

Online bestelling was vlug aangekomen. Helaas te weinig geleverd, had 2x set coils (set van elk 5 coils) besteld maar slechts 2 losse coils aangekregen. Hiervoor 2 maal een mail gestuurd maar geen reactie, via telefoon krijg ik na 10tallen minuten in wacht te staan ook nog steeds niemand aan de lijn.

Fijne site en snelle service, tevreden klant!

Ineens op

Deed hiervoor weken met mijn vape gekocht op festival 10 juni tm 1 juli mee gedaan. Hier dezelfde gekocht was binnen 3 dagen op. Rook dezelfde hoeveelheid.

Zoektocht

Het is wel even uitzoeken hoe alles werkt en hoe je je vaste producten vind.

Snell levering en netjes verpakt!

Duidelijk

Duidelijke website, pakket komt overeen met de bestelling. Levering duurde wel lang en niet zoals beloofd..

goed en snel ontvangen

snel geleverd , precies wat ik heb besteld. en goede prijzen.

Juiste levering van de bestelde producten

Altijd een juiste levering, en op tijd geleverd in de brievenbus.

Snelle levering en ruime keuze

Goede ervaring, besteld en volgende dag in huis

Bestelling is snel binnen en alle gewenste items waren nog op voorraad, erg fijn!

Heel snelle levering

Snelle service , Goede producten

Ondanks de drukte kreeg ik mijn producten snel geleverd, zeer tevreden

eerste keer besteld

Heb voor de eerste keer wat besteld en heb dus nog een ervaring, kan wel zeggen dat ik blij was met de super snelle verzending.

Excellent experience

I recently ordered e-liquids for vaping from e-smokewinkel.nl, and my experience was excellent. Their selection of e-liquids is impressive, offering a wide variety of flavors to suit every taste. The checkout process was quick and hassle-free, allowing me to easily navigate the website and complete my purchase. The user-friendly website design made finding products effortless, with helpful filters and clear product descriptions. Overall, e-smokewinkel.nl exceeded my expectations with its great selection, smooth checkout, and user-friendly website. I highly recommend them to anyone in search of quality e-liquids.

• Did you ordered online or have you visit our store? Ordered online

Perfecte service en vlotte afhandeling

Ik was opzoek naar een bepaald type e-pod en om een bepaalde reden was deze niet meer voorradig bij mijn lokale tabakswinkel. Ben toen in mijn stad verder gaan zoeken en nergens was deze meer verkrijgbaar. Toen snel naar internet en jawel hoor bij de e-smoke winkel was deze nog wel verkrijgbaar. En tot mijn grote verbazing is het on-line assortiment heel groot. Direct even wat andere smaakjes bijbesteld. Hiervan wist ik niet een dat ze bestonden en dat tegen een scherpe prijs.

Vlotte verzending

Keurig een artikel vervangen omdat de kleur op was van wat ik besteld had.

Aanrader

Snelle en correcte levering.

Goede service, maar vertraagde verzending

Goede service, product was goed verpakt, levering was echter een dag later dan aangegeven, verder alles in orde.

snel goede service

Bestelling snel in huis, fijne website

Verzendingskosten waren gratis , maar niet in België . 2 pakketjes dezelfde dag besteld , mail gestuurd om te samen te voegen , niet beantwoord . Voor de rest goede service .

Vlotte, snelle verzending!

Goeie, vlotte overzichtelijk en snelle service, zo hoort het!

Alles snel ontvangen en prima verpakt

Noordenweg 20 2984 AG Ridderkerk

Over e-smokewinkel.nl

DE GROOTSTE ELEKTRONISCHE E-SIGARETTENWINKEL VAN NEDERLAND, MEER DAN 250M2 VAPEGEAR ONDER EEN DAK!