Kwaliteit en deskundig

De vloer is perfect geworden, Mflor luistert goed naar alle wensen en de leggers werken netjes en correct. Communicatie is ook prima.

Prachtige vloer professioneel gelegd

Zeer goede ervaring met de aankoop en installatie van een PVC vloer via MFLOR shop. Vloer is, na egaliseren, zeer vakkundig gelegd en zijn zelf uitermate content met het gekozen design van de vloer (authentic plank i.c.m. met sierstrips tussen de planken). Tevens snelle afhandeling en communicatie met het bedrijf. Top, aanbevelenswaardig voor toekomstige kopers van een PVC vloer.

Heldere afspraken, Goede prijs, mooi gelegd

Goede communicatie met duidelijke afspraken en een heldere open offerte. Doen wat ze zeggen. Verder een goede prijs - kwaliteits verhouding Vakkundig gelegd, werken snel, denken mee. Al met al een partij om aan te bevelen wilt u PVC leggen!

Goed advies, komen afspraken na, vloer legt er prachtig in

Na een goed advies in de showroom hebben wij gekozen voor een mFLOR vloer. Deze is volgens afspraak gelegd en wij zijn zeer tevreden over de uitstraling en afwerking. Prettige contacten, ook met de leggers. De kinderen spelen er elke dag met veel plezier op.

Tevreden!

Goed geholpen van begin tot eind. Blij met de vloer.

Slechte service en afspraken

Eerst vloeren meegeven met de garantie dat de vloeren allen leverbaar zullen zijn binnen ons gestelde termijn bij terugkomst een vloer gekozen die dus niet leverbaar was hierdoor weer wat nieuws moeten uitzoeken. Alle afspraken bleven zich verschuiven ieder keer uitstel nu later klaar dan afgesproken en dat terwijl jullie van te voren op de hoogte waren van de operatie van onze dochter waardoor er geen uitloop mogelijk kon zijn vanuit ons moest er constant overal achterna gebeld worden.

Geachte klant, Uiteraard respecteren wij uw mening/gevoel. Feitelijk is het volgende gebeurt: 1. De bestelde vloer bleek door de leverancier inderdaad op dat ogenblik niet leverbaar. We hebben gelijk contact opgenomen en direct met u een nieuwe vloer uitgezocht. Dit was nog op tijd, zodat de vloer op tijd gelegd kon worden. 2. Het verschuiven van legafspraken had te maken met de te ruwe ondervloer (extra egaliseren nodig) en het drogen van deze vloer. Onze leggers mogen niet een PVC vloer leggen als een ondervloer te nat is, aangezien de vloer daarna gaat reageren (en dat wilt u ook niet). 3. Uiteindelijk hebben wij op zaterdag de vloer gelegd, zodat deze nog op tijd was voor de echte deadline. Natuurlijk altijd lastig als de vloer wat later gelegd wordt, maar wij moeten altijd rekening houden met de situatie van de ondervloer en het vochtpercentage. 4. Het nabellen is een initiatief van ons om te vragen of alles in orde was rondom het leggen van de vloer. Het eindresultaat was naar tevredenheid en daar zijn wij blij om. Wij hopen dan ook dat het negatieve gevoel uiteindelijk iets positiever wordt en dat u jarenlang van de vloer zult genieten.

Prettig en professioneel

Goede adviezen, leuk meegedacht. Ook goed bereikbaar, kon alle vragen stellen. Verder prachtige vloer gelegd, super straks en mooi afgewerkt!

Tevreden met resultaat

Erg tevreden met mijn vloer, zowel de egaliseer ploeg als de leg ploeg hebben er een mooie vloer van gemaakt.

Beste Mflor, OMG, wat zijn we blij met onze nieuwe vloer. Bedankt voor de snelle service en de goede planning. Mijn dank gaat ook uit naar de vriendelijke heren die de klus geklaard hebben. Nogmaals bedankt de vloer, ligt erzo mooi bij Groetjes

Makkelijke communicatie

Mflor heeft ons een mooie vloer geleverd waarbij externe legdienst gemaakte foutjes keurig gebben opgelost .

Prima kwaliteit afgeleverd.

Prima kwaliteit afgeleverd. Er kwamen wel nog wat kosten bij waar niet op gerekend maar eindresultaat maakt alles goed.

Prachtige vloer en MFlor is flexibel in levering aanpassen

De vloer is prachtig. MFlor is heel flexibel geweest in de levering en leggen uitstellen. De vloerenlegger (extern bedrijf) heeft vakwerk geleverd. De hoeveelheid werk viel tegen maar geen sprake van afraffelen, gewoon een ochtend extra teruggekomen om het netjes af te leveren. Klasse !

Pluspunten

Ze zijn de afspraken goed nagekomen en de vloer ligt er prachtig bij.

Duidelijker vermelden hoeveel dagen er nodig zijn voor leggen en drogen.

Pluspunten

betrouwbaar, zoekt oplossingen en houdt zich aan afspraken.

Pluspunten

Komen hun afspraken na. De vloer werd snel en mooi gelegd.

Pluspunten

Goede communicatie, duidelijke afspraken, heldere offerte. Doen wat ze zeggen.. Goede prijs - kwaliteits verhouding Vakkundig gelegd, werken snel, denken mee

Pluspunten

Goede afspraken over leggen. Mooi gelegd. Goed product

Pluspunten

Uitstekende ontvangst, uitleg in grote overzichtelijke showroom. Deskundig advies en creatief meedenken. Prima voorbereiding en opvolging van de gehele order. Uitstekende aftersales!

Pluspunten

Toonzaal bij mij in de buurt (Weesp) zodat ik kan zien hoe de vloeren er daadwerkelijk uitzien zonder ver te reizen. Snelle en duidelijke offerte en snel plannen van leggen vloer. Prima vakkundig leggen van de vloer zonder plotselinge meerkosten.

Pluspunten

No nonsense, eerlijk advies en snelle plaatsing van de vloer!

Pluspunten

Zijn niet de duurste, goede en snelle communicatie en misschien wel het belangrijkste....ze komen hun afspraken na

Pluspunten

Duidelijk advies, goede communicatie en vloer is erg netjes geplaatst (door externe partij). Na plaatsing is alles ook mooi opgeruimd.

Extern bedrijf heeft tot 2* toe alle lampen aan laten staan (ik had ivm afwezigheid sleutel afgegeven). Verder erg tevreden.

Pluspunten

Goede communicatie Helder advies Vloer werd goed gelegd in korte vloer

Pluspunten

Persoonlijk, rustige uitleg en neemt goed de tijd voor de klanten. Niet opdringerig. En vakkundig

afstemming met planning heeft ruimte voor groei. Na overleg is dit ook gelukt en werd alles goed afgestemd door vooraf te bellen voor planning en op de dag zelf het aankomst tijdstip.

Pluspunten

Het overgrote deel van de vloer en plinten liggen er mooi bij. Ook is het contact vóór de levering goed.

Mflorshop laat haar vloeren leggen door een andere partij. In mijn geval kwam deze externe partij uit Tilburg. Aardige mannen, maar ze hadden 2 uur reistijd heen- en terug. Dit betekende dat ze rond 9 uur aankwamen en rond 14:00 besloten om weer terug te gaan. Dit zorgde voor uitloop van de werkzaamheden. De werkzaamheden werden daarnaast niet goed uitgevoerd. Er is nog een duidelijke knipfout te zien in mijn deurmat en een van de pvc stukken komt omhoog. Dit viel verschillende bezoekers van mijn woning op. Ik heb contact gezocht met Mflor. Men heeft nieuwe leggers gestuurd en de vloer ligt er nu netjes bij.

Inmiddels zijn de meeste punten opgelost en wordt er binnenkort een nieuwe mat geplaatst. Uitvoering kan inderdaad beter en we hebben deze ervaringen gebruikt om onze dienstverlening en communicatie naar klanten te optimaliseren. Bedankt voor de kritische noten, wij leren hiervan.

Over Mflorshop.nl

PVC vloeren van hoge kwaliteit koopt u gemakkelijk en voordelig online op mFLORshop en Myfloorshop. Wij bieden u gelegde en ongelegde PVC vloeren en gratis stalen.