Zeer tevreden klant

We zijn blij met onze nieuwe vloer. Is er strak ingelegd door Janieck. De afspraken zijn goed nagekomen. Vakkundig personeel en betrouwbaar bedrijf. Duidelijke en prettige communicatie.

Soepel

Het contact met Mflor was en is prima. Snelle service en klantvriendelijkheid een 10!

Goed advies

Wij wilden graag op korte termijn een pvc vloer en ze hebben ons zo goed en snel geholpen. De vloerleggers ook toppers en echte vakmensen.

Een echte aanrader

Heldere uitleg en advies van Jan bij de verkoop. Aangezien we hadden gekozen voor een visgraat vloer met band en bies was de creativiteit van de legger en zijn ideeën heel welkom. Al met al, een prachtige vloer waar we heel blij mee zijn. G. Hofman

Echt aanrader

Top bedrijf komt alle afspraken na

Hele fijne service en opvolging!

Goed geholpen in de winkel en thuis om snel een hele mooie visgraat vloer geplaatst te krijgen.

Super tevreden

Mooie pvc vloer, professioneel gelegd.

Goeie/persoonlijke communicatie

Alles verliep vlot/duidelijke uitleg/goeie informatie . Vloerlegger Bowie...vriendelijke/duidelijke jongeman,die alles mooi afwerkte.

super mooie vloer, echt vakwerk.

Ontzettend blij met het vakwerk van Myfloorshop. Een mooie showroom waar je alle soorten PVC kan bewonderen en een professioneel en persoonlijk gesprek over onze wensen, daarna goed advies gekregen van Jan Hennipman. Het leggen van de vloer met plinten kon gerealiseerd worden dankzij Mike Zwartewaalsloot. Wij zijn ontzettend tevreden over beide. De vloer is met veel aandacht gelegd met een prachtig eindresultaat!

hallo mijn vloer licht er tekort in om echt een menig te geven .tot nu toe is het naar mijn verwachting .

Goed geholpen nette vaklui

Goed en snel geholpen en werd goed meegedacht

Bij met het resultaat.

Helaas niet tevreden met het eerste resultaat maar prima hersteld en netjes opgelost.

Alles klopte! Superfijne samenwerking.

Zowel met de verkoop als met de vloerenlegger, een prima aanpak. Duidelijk contact, geen gezwam, en tevreden met het resultaat!

Uitstekende service en kwaliteit

Zeer gerichte service en begeleiding gedurende het gehele traject

heel prettig, kundig en behulpzaam

goede communicatie, overleg en vakkundige uitvoering

Uitstekende service. Er werd flexibel omgegaan met de planning voor het leggen van de vloer. Heel fijn, aangezien de oplevering van ons nieuwbouwhuis telkens werd uitgesteld. De vloer is zeer professioneel gelegd, inclusief plinten. Wij zijn erg blij met onze nieuwe vloer!

klantgerichte service, accurate communicatie, geheel volgens wens uitgevoerd. gevoerd.

Prima service, accurate communicatie met de klant en de uitvoerende firma, geheel volgens wens uitgevoerd; Chapeau!

servicegericht vloerenbedrijf

Voor de keuze van een PVC-vloer ben ik heel goed en prettig geadviseerd door Myfloorshop. Het leggen van de vloer in de zo drukke en warme zomerperiode kon geheel naar mijn wens ingepland worden. Geen wachttijd, wat heel fijn was. De vloerstroken zijn er strak en goed aaneensluitend ingelegd. Er waren na de oplevering een paar kleine puntjes die verbeterd konden worden, ook dat is zonder problemen door het vloerenlegbedrijf opgelost. Prettig hierbij dat de communicatie via Myfloorshop verliep. Ik ben heel tevreden met het resultaat en het contact met het bedrijf was steeds optimaal.

Voorwaarden van keurmerk zijn optioneel

Als je een webwinkel met keurmerk kiest verwacht je dat ze zich aan de voorwaarden van het keurmerk houden. Deze winkel vindt dat echter niet nodig en moet je als klant smeken om tot een compromis te komen.

Response from the business owner

Beste Jaap, Vervelend dat blijkbaar de betalingscondities uit de CBW voorwaarden niet duidelijk genoeg waren.. Jammer dat u niet aangeeft dat de bij u geleverde vloer goed gelegd is en u daar tevreden over bent.

Prima bedrijf!!

Alle afspraken nagekomen en pvc vloer heel mooi gelegd. Goed overleg met uitvoerder gehad zodat vloer precies kwam te liggen zoals ik dat wilde

Betrouwbare firma

Het kan altijd onverhoopt gebeuren dat er een klacht is na het leggen van een vloer. Wij hebben dit bedrijf leren kennen als zeer klantvriendelijk en oplossingsgericht. Zij hebben onze klacht tot onze volle tevredenheid opgelost en wij durven hen dan ook met een gerust hart aan iedereen aan te bevelen. Ze denken mee en leveren absoluut goede service!

Werkelijk prachtig geworden,

Wat een genot , vaklui over de vloer die met passie je vloer leggen en op elk klein detail letten, onze dank is groot!

Prachtige vloer in visgraat gelegd, Vakmensen.

Prima geholpen, levering zoals afgesproken, deskundige installateur

We hebben steeds een prettig contact gehad tijdens de keuze van de PVC vloer. De afspraak voor het leggen werd perfect opgevolgd en de monteur wist precies wat hij deed. Beetje jammer dat het egaliseren de kuilen in de dekvloer eruit haalde dan ik verwachtte. Wat ik ook jammer vind is dat de plinten alleen aan de bovenkant gekit werden. De onderkant, tussen vloer en plint vertoont nu van die lelijke kieren, die bij mijn buurman, die een andere leverancier had wel standaard gekit werden. Ben even naar Mflog gefietst en ik vond het antwoord een beetje zwak. We hebben maar twee soorten kit, kom op zeg, dat moet beter kunnen.

Prima mensen en, goede produkten voor een redelijke prijs!

Zowel in de showroom bij verkoop als ook thuis tijdens het leggen heb je te maken met prima vakmensen die naast hun vakkennis ook prettig zijn om mee te werken. Zelfs voor ons, ruim 200 km vanuit Weesp, was het echt de moeite waard om voor dit bedrijf te kiezen

About Mflorshop.nl

PVC vloeren van hoge kwaliteit koopt u gemakkelijk en voordelig online op mFLORshop en Myfloorshop. Wij bieden u gelegde en ongelegde PVC vloeren aan uitsluitend van A merken. Met een persoonlijke aanpak, heldere productvoorlichting en een uitgebreide PVC collectie, voorzien we je van alleen de beste service. Onze collectie bestaat uit topmerken die zich onderscheiden in kwaliteit, innovatie en stijl. Er is een passende vloer voor ieder interieur! En met onze legservice ben je verzekerd van een perfecte afwerking en jarenlang woongenot. Dit alles doen we voor een scherpe totaalprijs, zodat je niet verrast wordt met bijkomende kosten.