Top vloer voor een goede prijs

De kwaliteit van de vloer is heel erg goed, Mflor is een van de betere PVC merken. Ik wilde in eerste instantie een houten vloer in het nieuwe huis leggen maar na een bezoek in de showroom van Mflorshop ben ik overstag gegaan. De PVC vloer lijkt echt identiek aan een houten vloer. De egalisering en leg service is ook van hele hoge kwaliteit met professionals die de vloer er binnen een paar dagen in leggen. Kan deze zaak alleen maar aanbevelen op het gebied van kwaliteit, prijs en professionaliteit.

Gewoon super en alles volgens afspraak

Gewoon goed en heel net personeel vakbekwaam en vriendelijk komt alles na dat wilden wij dus top

Echt helemaal top!

Mooie visgraat vloer door het hele huis, staat echt prachtig! Ook goed en netjes gelegd en super goede service! Fijn ook dat MFlor zo flexibel is in de planning. Ze zetten alles op alles om te helpen - veel dank en verdient zeker een aanbeveling!

Mooie vloer volgens planning en opgave, goede communicatie

Wij hebben een mooie PVC visgraat vloer laten leggen door Mflorshop. Prettig advies in de showroom, snelle offerte en goede afspraken over de planning en het leggen. Vriendelijke en enthousiaste medewerkers die de vloer kwam leggen. Zeer tevreden met het eindresultaat.

Vanaf de eerste ontmoeting werden wij vriendelijk ontvangen. Er is een groot assortiment . De vloer is heel mooi gelegd en ziet er prachtig uit.

Prima !!

In eerste instantie was er een dubbele afspraak gepland maar dat werd/is perfect opgelost. Christoffel bedankt !!

Ruime keuze en goede service

Op afspraak goed advies gekregen op onze visgraat pvc met plinten. De vloerenleggers en voorstrijkers belden netjes vooraf om een afspraak te regelen. Door een fabricage fout was onze vloer last minute niet leverbaar en Mflor bood een snel een duurder alternatief tegen hetzelfde tarief

Prachtige vloer geleverd

Prima advies gekregen voor onze nieuwe PVC vloer. De offerte was overzichtelijk en snel toegezonden. Prima vakmensen die de vloer gelegd hebben. We zijn zeer tevreden.

Prettig en professioneel

De medewerkers dachten met ons mee en communiceerden vaak en duidelijk. Afspraken werden netjes nagekomen en de vloer ligt er netjes bij. Afval werd netjes meegenomen en medewerkers waren vriendelijk. Zo professioneel en prettig, daar kunnen veel andere bedrijven nog wat van leren!

Online een offerte opgevraagd en in het hele proces goed geholpen, goed meegedacht en goede service. Uiteindelijk ben ik met een lokale partij verder gegaan maar ik was zeer tevreden over het proces!

Geweldig, van oriëntatie tot het uiteindelijke resultaat.

Vanaf het eerste gesprek met Lucia liep alles zoals het hoort, er werden meerdere keren demo stalen en zelfs een volledig pakket van 3m2 aangeleverd om onze keuze wel overwogen te kunnen maken. Op elke vraag werd adequaat gereageerd. Maar ook de mannen die het kwamen installeren hebben van te voren goed besproken wat de mogelijkheden waren en van begin tot eind meegedacht voor het beste resultaat en dat mag er zijn. Wij zijn een zeer tevreden klant en zullen mFlorshop zeker aanbevelen.

Helaas zeer slecht

Vorig jaar een pvc vloer gekocht bij Mflorshop. Deze is in de zomer gelegd. In de zaak netjes geholpen. De vloer zou in twee dagen gelegd worden. Binnen 1 dag was Eijerkamp (de zaak waar Mflorshop mee samen werkt) klaar. Afschuwelijk gelegd. Overal lijm, plinten zagen er niet uit. Veel stress opgeleverd. Uiteindelijk zijn de plinten door een andere aannemer gelegd, dat hebben we zelf geregeld. Die kosten zijn deels betaald door Mflorshop. Maar hoe de vloer gelegd is, gun ik gewoon niemand. Dus nee.. Absoluut geen pvc vloer kopen bij deze zaak!! Er is op plekken zoveel lijm gebruikt, dat de vloer niet recht loopt. Echt.. Geen aanrader!!

Het is absoluut waar dat het leggen van de vloer (in april/mei) niet optimaal is verlopen, waarbij de legger niet Eijerkamp is (om maar alle misverstanden te voorkomen), maar één van onze leggers. Vervelend dat u het zo heeft ervaren, waarbij wij in de veronderstelling waren dat het is opgelost. De ervaringen met deze vloer heeft er inmiddels toe geleid dat wij gestopt zijn met deze leggers en alleen nog maar werken met onze eigen legservice, waar we gelukkig goede resultaten mee hebben en bijna dagelijks vloeren netjes opleveren. Wij bieden u graag aan om de huidige situatie van de vloer bij u thuis te komen beoordelen en in gesprek te gaan hoe we het gaan oplossen.

Prachtige vloer, goed gelegd, maar een moeizaam proces

Resultaat is prachtig, maar de weg ernaartoe nogal moeizaam. Daar kon Mflorshop deels niets aan doen (ondervloer nog te vochtig om te leggen), deels was het te wijten aan slordig optreden van de leggers (egaliseren niet goed gedaan, geen leggers beschikbaar op het gewenste moment). Dus het is zaak alleen met betrouwbare leggers te werken die goed communiceren met de klant, en om het legproces goed te plannen en de vloer vooraf te inspecteren.

Mede naar aanleiding van uw bevindingen hebben wij inmiddels besloten om alleen nog maar te werken met onze eigen legservice, die uiteindelijk ook de vloer naar tevredenheid bij u geplaatst heeft. Bedankt voor de opbouwende kritiek en geniet van uw mooie nieuwe huis.

Prachtige pvc vloer

Binnen twee weken na de bestelling werd de vloer gelegd door twee vakmensen die behalve uitermate snel en vakkundig ook heel flexibel waren wat betreft het verschuiven van meubels. Communicatie verloopt ook heel soepel. Ben superblij met de vloer. Aanrader!!

Goede kwaliteit, redelijke prijs en vakkundig gelegd.

Prettig geholpen in de showroom. Flexibele houding, meedenkend. Zeer goede communicatie. Mooie vloeren gelegd, prima trapbekleding gerealiseerd . Zeer tevreden over alles, aanrader!

Geweldige PVC vloer

Mooie kwaliteit PVC echt een aanrader en complimenten aan de mannen die de vloer gelegd hebben, bedankt voor alle goede zorgen, wij zijn helemaal gelukkig met de nieuwe vloer

Het eindresultaat is fantastisch

Het eindresultaat is fantastisch. Aardige mensen die de vloer kwamen leggen. Dit ging ook heel netjes. De communicatie met de planning kan iets beter. Ons contactpersoon loste het wel goed op.

Zeer professioneel en vakkundig gelegde vloer.

De vloer is keurig op de besproken tijd geleverd en gelegd. De twee leggers van de vloer werkten erg netjes en hadden oog voor detail. Wij zijn heel blij met onze nieuwe vloer,

Flexibel in het contact om tot een perfecte planning te komen. Alle afspraken netjes nagekomen. Service achteraf zeer soepel. Top bedrijf!

Vriendelijk contact en advies

Redelijk prijs en uitstekende kwaliteit. De ingehuurde partij die de PVC-vloer heeft gelegd, was zeer flexibel. In overleg is de vloer drie weken eerder gelegd.

Goed en vakkundig gelegd voor mooie prijs

De pvc vloer is erg mooi en vakkundig gelegd. Ze waren snel klaar. We zijn er erg blij mee.

Voor 90% tevreden

De behandeling in de showroom is goed. Men is erg vriendelijk. Over de volledigheid van informeren is wel iets te zeggen, daar wij eerst foutieve informatie hadden ontvangen op de prijs van een vloer die wij mooi vonden. Na het bestellen van de vloer (waarin ons uitgelegd is dat wij worden benaderd door de vloerenlegger) zijn wij verder gegaan met de organisatie die de vloer legt. De persoon die kwam kijken en meten gaf aan dat de vloer glad genoeg is om niet vooraf te hoeven egaliseren. Achteraf gezien hadden we dit wel moeten doen. Nu voelen we heel duidelijk het 'verloop' in de vloer en zien we hier en daar kieren variërend tot ongeveer 3mm. We begrijpen dat geen enkel huis overal volledig waterpas is, maar wanneer we ongeveer €8000 euro uitgeven aan iets wat 20 jaren moet blijven liggen, hadden we graag gewild dat dit vooraf met ons besproken was. In de winkel zie je enkel de stalen die erg straks afgewerkt zijn. Sommige stukjes van de vloer hier in huis voelen een beetje als een teleurstelling achteraf. Daar waar de vloer recht recht is, is het wel super strak. De plinten zijn twee keer gedaan (we hebben gevraagd om te herstellen). Details die wij vooraf gemist hebben zijn onder andere dat de plint niet langer wordt geleverd dan 240cm, er vallen dus breekpunten over een langere lengte. Een aantal van die breekpunten zaten midden in het zicht. Na het herstel zijn we hier wel tevreden over.

Bedankt voor de goede review. Plinten is inderdaad punt van aandacht, dat we ook hebben besproken met onze leggers. Veel plezier met uw nieuwe vloer.

Prima advies, prima product tegen aanvaardbare prijs

Vriendelijke ontvangst in Weesp, heldere voorlichting, zonder druk om tot koop over te gaan. Het leggen van de vloer wordt uitbesteed, Jammer dat het bedrijf dat de vloer legde, de restanten en de lege dozen niet opruimde / meenam. Wij konden ze dat ook niet vragen omdat wij tijdens de afronding van het werk niet aanwezig konden zijn.

Bedankt voor uw reactie. Wij zullen de leggers voor de zekerheid er nogmaals aan herinneren dat restafval gewoon verwijderd moet worden na het leggen van de vloer, hetgeen ook bijna altijd gebeurt. Veel plezier met de nieuwe vloer.

Zeer tevreden met de vloer!

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe PVC-vloer! Ook de communicatie omtrent het uitzoeken van de vloer en het leggen van de vloer ging helemaal goed!

Al een tijdje op zoek geweest naar de ideale PVC vloer en uiteindelijk in Weesp geslaagd. Ruime keuze, goed advies en de tijd er voor genomen en nu al weer een nieuwe vloer die er strak in ligt en weer een tijdje kan meegaan. Snelle levering aan huis. Verbluffend om te zien dat een andere vloer zo een groot verschil kan maken.

Over Mflorshop.nl

PVC vloeren van hoge kwaliteit koopt u gemakkelijk en voordelig online op mFLORshop en Myfloorshop. Wij bieden u gelegde en ongelegde PVC vloeren en gratis stalen.