Snel en vakkundig

Goede ervaringen. komen afspraken goed na en leveren goed werk. vakkundige afwerking.

Contact met de medewerkers was super goed en behulpzaam.

Advies door Jan was super goed. Mijn vloer en trap zijn heel goed gelegd door de medewerkers. Echt heel blij mee!!

Correct en net bedrijf

Goede advisering en afhandeling . Professionele partij

Vriendelijk personeel, vloer ligt er keurig in.

Erg tevreden over de vriendelijkheid van de medewerkers en de kwaliteit van de vloer. Niets op aan te merken. Ze zijn wel wat te ruw te werk gegaan waardoor ik vegen en spetters (egaline) op mijn muur had. Maar dat hebben ze netjes opgelost waardoor ik daar niets meer van zie (op één plekje na).

We hebben goed advies gekregen over de mogelijkheden in ons huis met vloerverwarming Er werd duidelijk gecommuniceerd over de levering. De twee heren die de vloer uiteindelijk gelegd hebben waren top en werkten zeer netjes.

Goede afspraken en alles keurig netjes gemaakt zeer tevreden

Goed advies en perfecte uitvoering

We hebben goed advies gekregen over de mogelijkheden in ons appartement met vloerverwarming (geluiddemping, warmtedoorvoer, etc.). Er werd duidelijk gecommuniceerd over de levering. En de twee heren die de vloer uiteindelijk gelegd hebben waren top. Zeker aan te bevelen dus.

Super, service.

Ze nemen hier alle tijd voor je, en leggen het verschil in vloer soorten duidelijk uit. Toen ik na het uitzoeken van de vloer thuis toch nog twijfelde kwam ik nog een keer terug en dan is er weer alle tijd en mocht ik het voorbeeld even meenemen om thuis te bekijken bij de meubel. Ik kon het op dat moment zelf niet meenemen dus is het bij mij thuis gebracht. Dat was echt top

Snel en vakkundig

Duidelijk afspraken die goed gecommuniceerd werden en nagekomen. Vloer ligt er perfect in.

Prima, tevreden

Alles werd keurig geregeld. We zijn blij met onze nieuwe vloer in het gehele appartement. Ligt er strak in met dank aan de legger die zich de kop niet gek liet maken. Kwam in de avobduren nog terug om vierkant werk te maken Dus tevreden ! Prim en betrouwbaar bedrijf die doet wat beloofd is. Zeker aan te bevelen.

Blij met het eindresultaat

Mflor heeft bij ons een prachtige vloer neergelegd waar we heel erg blij mee zijn. Ook degene die de vloer bij ons kwam leggen (John) is echt een topper, ze hebben ontzettend hard gewerkt om de vloer op tijd af te krijgen en zijn ook nog eens ontzettend lieve fijne mensen om 'over de vloer' te hebben. KLein puntje van verbetering aan Mflor, de communicatie was niet altijd even optimaal zo was er enige miscommunicatie over het moment van leggen en had de nazorg iets beter gekund. Maar al met al zijn we erg tevreden.

Aardige installateurs die meedenken

Vooraf gecontroleerd of alles zou passen en kloppen. Alles erg netjes afgewerkt. Vriendelijk en netjes. Voelde betrouwbaar.

Alles goedgekomen en een prachtige vloer

Er zijn in het begin wat communicatieprobleempjes geweest (stapje opmeten en wensen bespreken was niet uitgevoerd), maar met name John heeft alles weer op de rit gezet, en zich helemaal de blubber gewerkt om alles er prachtig in te krijgen. Volgende heer kom ik weer bij Mflor terug!

Ontzettend blij met de geleverde kwaliteit en legservice van pvc tegels en pvc klikvloer.

Eerst gratis stalen aangevraagd en toen MFlor shop in Weesp bezocht. Heel goed voorgelicht en duidelijke offerte ontvangen. Voor het leggen kwam MFlor bij ons thuis om bestaande vloeren te controleren en maten te checken. Heel professioneel!! Dan nog een speciaal woord van dank voor het specialisme van de vloerenlegger Albert. Het resultaat is een prachtige keukenvloer en drie slaapkamers. MFlor nogmaals dank hiervoor, Familie Weijer Edam

Fantastisch bedrijf, professioneel met zeer ggoede service

Zeer goede ervaring!

Bij de vestiging min Weesp, bijzonder goed ontvangen. Vriendelijk en proffesioneel. Mooie en duidelijke voorbeelden van dat gene wat ze te bieden hebben. Alles werd duidelijk uitgelegd, er werd tijd voor je genomen. De vloer die uiteindelijk gekozen is de River Oak de Rhone.(PVC) Net nieuw in het assortiment. De vloer is gelegd in het gehele appartement. Door 2 goed opelkaar ingespeelde mensen. Al met al een aanrader, gewoon SUPER.

Van begin tot eind zeer positieve ervaring met een uitstekend resultaat.

Goede presentatie in de winkel met goed advies over uitvoering. Afspraken en planning wordt goed nagekomen. Uitvoering en resultaat is perfect, met zeer prettige en nette uitvoerenden.

Vriendelijk, snel en prachtig resultaat!

Vriendelijke mensen. We konden snel ingepland worden ivm vlugge verhuisdatum. En het resultaat is prachtig!

Fijne contact met dit bedrijf. Duidelijk en goede communicatie

Prachtige vloeren en geven goed advies. Erg betrouwbaar. Over de after sales ben ik ook zeer tevreden.

De vloer is matig gelegd, niet afgewerkt en de communicatie is erg stroef

Recent is er bij ons een pvc vloer gelegd, maar afgewerkt is het helaas nog niet. Inmiddels hebben we opgegeven dat Mflor hier nog wat aan gaat doen. Elke keer is er wat en men communiceerde ook niet goed onderling. Eerst werd ons verteld dat de oude vloer eruit moest voor er pvc gelegd moest worden, daarna werd verteld dat deze toch moest blijven liggen (de vloer was er toen al uit). Er werd beloofd dit goed oplossen en netjes terug te leggen, maar dit is niet gebeurt en de vloer heeft nu hoogte verschil en kraakt. Er zijn meerdere dingen besproken die niet worden nagekomen en later zelf worden ontkent. Wij adviseren dan ook om niet met deze partij te werken. Mocht u besluiten dit toch te doen dan zou ons advies zijn om alles op schrift/mail te bevestigen, zodat u later kunt aantonen dat bepaalde dingen zijn afgesproken. Onze vloer is nog altijd niet afgewerkt bij de trappen (in de drie keer dat er iemand is geweest voor onze vloer hadden ze hier geen goed materiaal voor meegenomen...). Wij hadden zelf voor dit bedrijf gekozen vanwege de reviews, vandaar dat we het ook belangrijk vinden onze eigen ervaring te delen.

Helaas is er vanaf het begin al onduidelijkheid ontstaan over de rol van de verschillende personen in ons bedrijf. Het eerste contact was met onze verkoopadviseur en het opmeten wordt door onze legspecialisten gedaan, die uiteindelijk het eindadvies geven voor het leggen van de vloer. Dat is de normale gang van zaken bij al onze klanten, waarbij we hieruit geleerd hebben om dit beter te communiceren. Onze legspecialist heeft in dit geval geadviseerd om de situatie op een andere wijze op te lossen, hetgeen uiteindelijk (wel na overleg) is uitgevoerd. Eventuele problemen met de vloer lossen we uiteraard op, waarvoor al contact is opgenomen voor een afspraak. Profielen worden vaak pas geplaatst als alle werkzaamheden in een woning gereed zijn, aangezien die op maat besteld worden voor de specifieke situatie. Telefonisch afspraak gemaakt dat de garantie voor het leggen blijft, ook als er de komende tijd nog problemen ontstaan. Dit lossen wij dan op.

Goede communicatie en prettig contact

Prachtige vloeren, goed advies, goede communicatie en prettig contact

Geweldige service en prachtige vloer

De mensen van MFlor zijn heel erg goed; komen afspraken na, communiceren heel duidelijk, zeer betrouwbaar, geven goed advies en beloven wat ze zeggen. De visgraat PVC vloer is boven verwachting mooi!

Super! Top service, installatie en nazorg

Ondanks de coronavirus waren we zeer welkom in Weesp om naar de vloerstalen te kijken. De prijs werd aan de hand van onze plattegronden van de woning berekent en daarna nog een keer nagemeten bij de oplevering. Zowel contact met Mflor in Weesp en het installatieteam was oprecht, duidelijk en de afspraken werden nageleefd. Het resultaat was echt top! Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit-prijs verhouding!

Vakkundig en vriendelijk!

Op afspraak naar de showroom in Weesp geweest. Vriendelijk welkom met een heerlijk kopje koffie en de gelegheid even zelf rond te kijken in de lichte en overzichtelijke showroom. Werkelijk voor elke stijl/smaak een royale keuze. In een gesprek konden we goed onze wensen en vragen kwijt. Er werd goed geluisterd en we kregen echt advies op maat. Zoals bv. over de juiste ondervloer, afwerking d.m.v. plinten. Waarin ook weer een scala aan mogelijkheden. Hierna werden onze keuzes, letterlijk, op een rijtje voor ons neergelegd en hebben we weloverwogen onze vloer uit kunnen kiezen. Wij hebben de vloer zelf gelegd en dat ging heel soepel. Veel vlotter dan een laminaatvloer. Kortom wij zijn erg blij met het eindresultaat. En bevelen MyMFlor in Weesp van harte aan.

goede service en vloer vakkundig gelegd

kwaliteitsvloeren, goede service en met aandacht gelegd; ik ben zeer tevreden met het resultaat!

Over Mflorshop.nl

PVC vloeren van hoge kwaliteit koopt u gemakkelijk en voordelig online op mFLORshop en Myfloorshop. Wij bieden u gelegde en ongelegde PVC vloeren en gratis stalen.