Professioneel, maar vooral persoonlijk

mFlorshop is een bedrijf die probeert met je mee te denken door ruwe ideeën en schetsen om te zetten in realistische plannen. Door de persoonlijke benadering en de professionele uitvoering straalt ons nieuwbouwhuis warmte uit door de keuze van de juiste vloer met bijbehorende afwerking. Daarnaast probeert mFlorshop mee te denken en zich flexibel op te stellen, zodat er ruimte blijft t.a.v. andere onderaannemers die (eventueel) gepland staan.

Alle afspraken zijn uitstekend nagekomen: vloer egaliseren, vloer leggen en afwerken. Op tijd en voor de afgesproken prijs. Kortom: top!

Prachtige vloer! Oogt als echt hout!

In de winkel erg goed geholpen, rustig de tijd voor ons genomen en genoeg ruimte gelaten om lang na te denken over de kleur keus. i.v.m. nieuwbouw was het erg onduidelijk wanneer de vloer precies gelegd zou moeten worden, maar verandering in data was geen probleem voor mflor, ze waren zeer flexibel. Op gegeven moment werd dan de vloer in onze nieuwbouw woning ingemeten. Er werd toen plots gezegd dat er een extra laag egaline nodig was om te compenseren voor de vochtigheid van onze anhydriet ondervloer wat ons 7,50eu/m2 extra heeft gekost. Dat die kans bestond had ik graag van te voren gehoord. 2 dagen later werd de vloer op vrijdag geëgaliseerd en na het weekend werd de vloer binnen een week gelegd. De vloerenlegger Ap is echt een fantastische kerel, zo klantvriendelijk, zo meedenkend. Vloer in visgraat patroon prachtig gelegd en de plinten mooi geplakt en afgekit.

vloer ziet er super goed uit

Goede ervaring. komen afspraken goed na en leveren goed werk. en vloer ziet er top uit

PVC Stalen besteld en netjes ontvangen Mvg Agnes

Bedankt, en uiteraard vervelend dat eerste zending niet was aangekomen.

Zeer mooi plaatje

De heren die mijn vloer hebben gelegd zijn zeer bekwaam en leveren mooi werk af, 1 min. puntje ze laten alle overgebleven resten vloer/ondervloer achter. Aftersales is goed, al met al je kan bij deze firma met een gerust hart een vloer kopen.

Mooi assortiment! Goed advies in de zowel in de winkel als op locatie. Offerte traject, inmeten, en het leggen allemaal perfect geregeld. Heel tevreden met het eindresultaat. Groet Arnold

Van verkoop tot leggen top!

Het contact met de verkoper verliep in eerste instantie op goede en vriendelijke manier. Derhalve met vol vertrouwen een vloer gekocht. Het eindresultaat na leggen is nog mooier als we verwacht hadden omdat je het dan in de eigen woning in het groot ziet. De leg-ploeg was erg vriendelijk, werkte netjes en snel. Kortom: een tevreden nieuwe klant.

Wat een ballentent

Afspraken worden niet nagekomen zowel legafspraak als herstelafspraak , vloer ligt los , biesjes verkeerd om geplaatst, ondanks egaliseren toch een kuil in de vloer en veel delen komen omhoog c.q. los.

Vloer is opgeleverd, helaas bleek later dat er een paar punten niet helemaal goed waren afgewerkt. Hier is een afspraak voor gemaakt, waarvan later bleek dat door een intern misverstand (verkeerde data in de planning) deze niet juist was (de legger was helemaal niet in de buurt). Uiteraard excuses hiervoor. Inmiddels is er een afspraak gemaakt om op korte termijn de lopende servicepunten op te lossen, zodat de vloer opgeleverd kan worden. Uiteraard leren wij ook hiervan om de communicatie naar een klant goed te blijven controleren en de juiste informatie te geven.

Perfect en zorgeloos

Advies, offerte, levering en aanbrengen was in één woord perfect. Het eindresultaat was wellicht nog beter dan verwacht.

Snel en vakkundig

Goede ervaringen. komen afspraken goed na en leveren goed werk. vakkundige afwerking.

Contact met de medewerkers was super goed en behulpzaam.

Advies door Jan was super goed. Mijn vloer en trap zijn heel goed gelegd door de medewerkers. Echt heel blij mee!!

Correct en net bedrijf

Goede advisering en afhandeling . Professionele partij

Vriendelijk personeel, vloer ligt er keurig in.

Erg tevreden over de vriendelijkheid van de medewerkers en de kwaliteit van de vloer. Niets op aan te merken. Ze zijn wel wat te ruw te werk gegaan waardoor ik vegen en spetters (egaline) op mijn muur had. Maar dat hebben ze netjes opgelost waardoor ik daar niets meer van zie (op één plekje na).

We hebben goed advies gekregen over de mogelijkheden in ons huis met vloerverwarming Er werd duidelijk gecommuniceerd over de levering. De twee heren die de vloer uiteindelijk gelegd hebben waren top en werkten zeer netjes.

Goede afspraken en alles keurig netjes gemaakt zeer tevreden

Goed advies en perfecte uitvoering

We hebben goed advies gekregen over de mogelijkheden in ons appartement met vloerverwarming (geluiddemping, warmtedoorvoer, etc.). Er werd duidelijk gecommuniceerd over de levering. En de twee heren die de vloer uiteindelijk gelegd hebben waren top. Zeker aan te bevelen dus.

Super, service.

Ze nemen hier alle tijd voor je, en leggen het verschil in vloer soorten duidelijk uit. Toen ik na het uitzoeken van de vloer thuis toch nog twijfelde kwam ik nog een keer terug en dan is er weer alle tijd en mocht ik het voorbeeld even meenemen om thuis te bekijken bij de meubel. Ik kon het op dat moment zelf niet meenemen dus is het bij mij thuis gebracht. Dat was echt top

Snel en vakkundig

Duidelijk afspraken die goed gecommuniceerd werden en nagekomen. Vloer ligt er perfect in.

Prima, tevreden

Alles werd keurig geregeld. We zijn blij met onze nieuwe vloer in het gehele appartement. Ligt er strak in met dank aan de legger die zich de kop niet gek liet maken. Kwam in de avobduren nog terug om vierkant werk te maken Dus tevreden ! Prim en betrouwbaar bedrijf die doet wat beloofd is. Zeker aan te bevelen.

Blij met het eindresultaat

Mflor heeft bij ons een prachtige vloer neergelegd waar we heel erg blij mee zijn. Ook degene die de vloer bij ons kwam leggen (John) is echt een topper, ze hebben ontzettend hard gewerkt om de vloer op tijd af te krijgen en zijn ook nog eens ontzettend lieve fijne mensen om 'over de vloer' te hebben. KLein puntje van verbetering aan Mflor, de communicatie was niet altijd even optimaal zo was er enige miscommunicatie over het moment van leggen en had de nazorg iets beter gekund. Maar al met al zijn we erg tevreden.

Aardige installateurs die meedenken

Vooraf gecontroleerd of alles zou passen en kloppen. Alles erg netjes afgewerkt. Vriendelijk en netjes. Voelde betrouwbaar.

Alles goedgekomen en een prachtige vloer

Er zijn in het begin wat communicatieprobleempjes geweest (stapje opmeten en wensen bespreken was niet uitgevoerd), maar met name John heeft alles weer op de rit gezet, en zich helemaal de blubber gewerkt om alles er prachtig in te krijgen. Volgende heer kom ik weer bij Mflor terug!

Ontzettend blij met de geleverde kwaliteit en legservice van pvc tegels en pvc klikvloer.

Eerst gratis stalen aangevraagd en toen MFlor shop in Weesp bezocht. Heel goed voorgelicht en duidelijke offerte ontvangen. Voor het leggen kwam MFlor bij ons thuis om bestaande vloeren te controleren en maten te checken. Heel professioneel!! Dan nog een speciaal woord van dank voor het specialisme van de vloerenlegger Albert. Het resultaat is een prachtige keukenvloer en drie slaapkamers. MFlor nogmaals dank hiervoor, Familie Weijer Edam

Fantastisch bedrijf, professioneel met zeer ggoede service

Zeer goede ervaring!

Over Mflorshop.nl

PVC vloeren van hoge kwaliteit koopt u gemakkelijk en voordelig online op mFLORshop en Myfloorshop. Wij bieden u gelegde en ongelegde PVC vloeren aan uitsluitend van A merken. Met een persoonlijke aanpak, heldere productvoorlichting en een uitgebreide PVC collectie, voorzien we je van alleen de beste service. Onze collectie bestaat uit topmerken die zich onderscheiden in kwaliteit, innovatie en stijl. Er is een passende vloer voor ieder interieur! En met onze legservice ben je verzekerd van een perfecte afwerking en jarenlang woongenot. Dit alles doen we voor een scherpe totaalprijs, zodat je niet verrast wordt met bijkomende kosten.