Bij de vestiging min Weesp, bijzonder goed ontvangen. Vriendelijk en proffesioneel. Mooie en duidelijke voorbeelden van dat gene wat ze te bieden hebben. Alles werd duidelijk uitgelegd, er werd tijd voor je genomen. De vloer die uiteindelijk gekozen is de River Oak de Rhone.(PVC) Net nieuw in het assortiment. De vloer is gelegd in het gehele appartement. Door 2 goed opelkaar ingespeelde mensen. Al met al een aanrader, gewoon SUPER.

Van begin tot eind zeer positieve ervaring met een uitstekend resultaat.

Goede presentatie in de winkel met goed advies over uitvoering. Afspraken en planning wordt goed nagekomen. Uitvoering en resultaat is perfect, met zeer prettige en nette uitvoerenden.

Vriendelijk, snel en prachtig resultaat!

Vriendelijke mensen. We konden snel ingepland worden ivm vlugge verhuisdatum. En het resultaat is prachtig!

Fijne contact met dit bedrijf. Duidelijk en goede communicatie

Prachtige vloeren en geven goed advies. Erg betrouwbaar. Over de after sales ben ik ook zeer tevreden.

De vloer is matig gelegd, niet afgewerkt en de communicatie is erg stroef

Recent is er bij ons een pvc vloer gelegd, maar afgewerkt is het helaas nog niet. Inmiddels hebben we opgegeven dat Mflor hier nog wat aan gaat doen. Elke keer is er wat en men communiceerde ook niet goed onderling. Eerst werd ons verteld dat de oude vloer eruit moest voor er pvc gelegd moest worden, daarna werd verteld dat deze toch moest blijven liggen (de vloer was er toen al uit). Er werd beloofd dit goed oplossen en netjes terug te leggen, maar dit is niet gebeurt en de vloer heeft nu hoogte verschil en kraakt. Er zijn meerdere dingen besproken die niet worden nagekomen en later zelf worden ontkent. Wij adviseren dan ook om niet met deze partij te werken. Mocht u besluiten dit toch te doen dan zou ons advies zijn om alles op schrift/mail te bevestigen, zodat u later kunt aantonen dat bepaalde dingen zijn afgesproken. Onze vloer is nog altijd niet afgewerkt bij de trappen (in de drie keer dat er iemand is geweest voor onze vloer hadden ze hier geen goed materiaal voor meegenomen...). Wij hadden zelf voor dit bedrijf gekozen vanwege de reviews, vandaar dat we het ook belangrijk vinden onze eigen ervaring te delen.

Helaas is er vanaf het begin al onduidelijkheid ontstaan over de rol van de verschillende personen in ons bedrijf. Het eerste contact was met onze verkoopadviseur en het opmeten wordt door onze legspecialisten gedaan, die uiteindelijk het eindadvies geven voor het leggen van de vloer. Dat is de normale gang van zaken bij al onze klanten, waarbij we hieruit geleerd hebben om dit beter te communiceren. Onze legspecialist heeft in dit geval geadviseerd om de situatie op een andere wijze op te lossen, hetgeen uiteindelijk (wel na overleg) is uitgevoerd. Eventuele problemen met de vloer lossen we uiteraard op, waarvoor al contact is opgenomen voor een afspraak. Profielen worden vaak pas geplaatst als alle werkzaamheden in een woning gereed zijn, aangezien die op maat besteld worden voor de specifieke situatie. Telefonisch afspraak gemaakt dat de garantie voor het leggen blijft, ook als er de komende tijd nog problemen ontstaan. Dit lossen wij dan op.

Goede communicatie en prettig contact

Prachtige vloeren, goed advies, goede communicatie en prettig contact

Geweldige service en prachtige vloer

De mensen van MFlor zijn heel erg goed; komen afspraken na, communiceren heel duidelijk, zeer betrouwbaar, geven goed advies en beloven wat ze zeggen. De visgraat PVC vloer is boven verwachting mooi!

Super! Top service, installatie en nazorg

Ondanks de coronavirus waren we zeer welkom in Weesp om naar de vloerstalen te kijken. De prijs werd aan de hand van onze plattegronden van de woning berekent en daarna nog een keer nagemeten bij de oplevering. Zowel contact met Mflor in Weesp en het installatieteam was oprecht, duidelijk en de afspraken werden nageleefd. Het resultaat was echt top! Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit-prijs verhouding!

Vakkundig en vriendelijk!

Op afspraak naar de showroom in Weesp geweest. Vriendelijk welkom met een heerlijk kopje koffie en de gelegheid even zelf rond te kijken in de lichte en overzichtelijke showroom. Werkelijk voor elke stijl/smaak een royale keuze. In een gesprek konden we goed onze wensen en vragen kwijt. Er werd goed geluisterd en we kregen echt advies op maat. Zoals bv. over de juiste ondervloer, afwerking d.m.v. plinten. Waarin ook weer een scala aan mogelijkheden. Hierna werden onze keuzes, letterlijk, op een rijtje voor ons neergelegd en hebben we weloverwogen onze vloer uit kunnen kiezen. Wij hebben de vloer zelf gelegd en dat ging heel soepel. Veel vlotter dan een laminaatvloer. Kortom wij zijn erg blij met het eindresultaat. En bevelen MyMFlor in Weesp van harte aan.

goede service en vloer vakkundig gelegd

kwaliteitsvloeren, goede service en met aandacht gelegd; ik ben zeer tevreden met het resultaat!

Goede communicatie, voorbereiding en vakkundige uitvoering

Prima bedrijf en product. Meerkosten extra egalisatie ivm soort ondervloer die al bekend was bij offerte had ik liever direct in de prijs gezien. Maar verder heel tevreden en werken met vakkundig bedrijf voor het leggen van de vloer, die in oplossingen denken en ook moeilijke plekjes mooi leggen.

Zeer agressieve verkoop!

Offerte ontvangen en beantwoord geen interesse te hebben. Mail niet aangekomen, sper abuis verwijderd of in spam terecht gekomen (geen idee). Dat zoeken ze daar maar uit. Heb door persoonlijke omstandigheden niet geantwoord op ingesproken berichten en dan volgt er opeens een ingesproken bericht... Sorry hoor maar zo ga je niet met klanten om!

Wij vinden het heel vervelend dat dit zo gelopen is en hebben inmiddels een email met excuses verzonden. Wij staan voor een deskundig, zakelijk advies op het gebied van PVC producten, waarbij wij ook niet feilloos zijn. Uiteraard zijn wij hiermee aan de slag gegaan om het niet meer te laten voorkomen, vervelend dat het u is overkomen.

Top vloer voor een goede prijs

De kwaliteit van de vloer is heel erg goed, Mflor is een van de betere PVC merken. Ik wilde in eerste instantie een houten vloer in het nieuwe huis leggen maar na een bezoek in de showroom van Mflorshop ben ik overstag gegaan. De PVC vloer lijkt echt identiek aan een houten vloer. De egalisering en leg service is ook van hele hoge kwaliteit met professionals die de vloer er binnen een paar dagen in leggen. Kan deze zaak alleen maar aanbevelen op het gebied van kwaliteit, prijs en professionaliteit.

Gewoon super en alles volgens afspraak

Gewoon goed en heel net personeel vakbekwaam en vriendelijk komt alles na dat wilden wij dus top

Echt helemaal top!

Mooie visgraat vloer door het hele huis, staat echt prachtig! Ook goed en netjes gelegd en super goede service! Fijn ook dat MFlor zo flexibel is in de planning. Ze zetten alles op alles om te helpen - veel dank en verdient zeker een aanbeveling!

Mooie vloer volgens planning en opgave, goede communicatie

Wij hebben een mooie PVC visgraat vloer laten leggen door Mflorshop. Prettig advies in de showroom, snelle offerte en goede afspraken over de planning en het leggen. Vriendelijke en enthousiaste medewerkers die de vloer kwam leggen. Zeer tevreden met het eindresultaat.

Vanaf de eerste ontmoeting werden wij vriendelijk ontvangen. Er is een groot assortiment . De vloer is heel mooi gelegd en ziet er prachtig uit.

Prima !!

In eerste instantie was er een dubbele afspraak gepland maar dat werd/is perfect opgelost. Christoffel bedankt !!

Ruime keuze en goede service

Op afspraak goed advies gekregen op onze visgraat pvc met plinten. De vloerenleggers en voorstrijkers belden netjes vooraf om een afspraak te regelen. Door een fabricage fout was onze vloer last minute niet leverbaar en Mflor bood een snel een duurder alternatief tegen hetzelfde tarief

Prachtige vloer geleverd

Prima advies gekregen voor onze nieuwe PVC vloer. De offerte was overzichtelijk en snel toegezonden. Prima vakmensen die de vloer gelegd hebben. We zijn zeer tevreden.

Prettig en professioneel

De medewerkers dachten met ons mee en communiceerden vaak en duidelijk. Afspraken werden netjes nagekomen en de vloer ligt er netjes bij. Afval werd netjes meegenomen en medewerkers waren vriendelijk. Zo professioneel en prettig, daar kunnen veel andere bedrijven nog wat van leren!

Online een offerte opgevraagd en in het hele proces goed geholpen, goed meegedacht en goede service. Uiteindelijk ben ik met een lokale partij verder gegaan maar ik was zeer tevreden over het proces!

Geweldig, van oriëntatie tot het uiteindelijke resultaat.

Vanaf het eerste gesprek met Lucia liep alles zoals het hoort, er werden meerdere keren demo stalen en zelfs een volledig pakket van 3m2 aangeleverd om onze keuze wel overwogen te kunnen maken. Op elke vraag werd adequaat gereageerd. Maar ook de mannen die het kwamen installeren hebben van te voren goed besproken wat de mogelijkheden waren en van begin tot eind meegedacht voor het beste resultaat en dat mag er zijn. Wij zijn een zeer tevreden klant en zullen mFlorshop zeker aanbevelen.

Helaas zeer slecht

Vorig jaar een pvc vloer gekocht bij Mflorshop. Deze is in de zomer gelegd. In de zaak netjes geholpen. De vloer zou in twee dagen gelegd worden. Binnen 1 dag was Eijerkamp (de zaak waar Mflorshop mee samen werkt) klaar. Afschuwelijk gelegd. Overal lijm, plinten zagen er niet uit. Veel stress opgeleverd. Uiteindelijk zijn de plinten door een andere aannemer gelegd, dat hebben we zelf geregeld. Die kosten zijn deels betaald door Mflorshop. Maar hoe de vloer gelegd is, gun ik gewoon niemand. Dus nee.. Absoluut geen pvc vloer kopen bij deze zaak!! Er is op plekken zoveel lijm gebruikt, dat de vloer niet recht loopt. Echt.. Geen aanrader!!

Het is absoluut waar dat het leggen van de vloer (in april/mei) niet optimaal is verlopen, waarbij de legger niet Eijerkamp is (om maar alle misverstanden te voorkomen), maar één van onze leggers. Vervelend dat u het zo heeft ervaren, waarbij wij in de veronderstelling waren dat het is opgelost. De ervaringen met deze vloer heeft er inmiddels toe geleid dat wij gestopt zijn met deze leggers en alleen nog maar werken met onze eigen legservice, waar we gelukkig goede resultaten mee hebben en bijna dagelijks vloeren netjes opleveren. Wij bieden u graag aan om de huidige situatie van de vloer bij u thuis te komen beoordelen en in gesprek te gaan hoe we het gaan oplossen.

Prachtige vloer, goed gelegd, maar een moeizaam proces

Resultaat is prachtig, maar de weg ernaartoe nogal moeizaam. Daar kon Mflorshop deels niets aan doen (ondervloer nog te vochtig om te leggen), deels was het te wijten aan slordig optreden van de leggers (egaliseren niet goed gedaan, geen leggers beschikbaar op het gewenste moment). Dus het is zaak alleen met betrouwbare leggers te werken die goed communiceren met de klant, en om het legproces goed te plannen en de vloer vooraf te inspecteren.

Mede naar aanleiding van uw bevindingen hebben wij inmiddels besloten om alleen nog maar te werken met onze eigen legservice, die uiteindelijk ook de vloer naar tevredenheid bij u geplaatst heeft. Bedankt voor de opbouwende kritiek en geniet van uw mooie nieuwe huis.

Over Mflorshop.nl

PVC vloeren van hoge kwaliteit koopt u gemakkelijk en voordelig online op mFLORshop en Myfloorshop. Wij bieden u gelegde en ongelegde PVC vloeren aan uitsluitend van A merken. Met een persoonlijke aanpak, heldere productvoorlichting en een uitgebreide PVC collectie, voorzien we je van alleen de beste service. Onze collectie bestaat uit topmerken die zich onderscheiden in kwaliteit, innovatie en stijl. Er is een passende vloer voor ieder interieur! En met onze legservice ben je verzekerd van een perfecte afwerking en jarenlang woongenot. Dit alles doen we voor een scherpe totaalprijs, zodat je niet verrast wordt met bijkomende kosten.