Prachtige pvc vloer

Binnen twee weken na de bestelling werd de vloer gelegd door twee vakmensen die behalve uitermate snel en vakkundig ook heel flexibel waren wat betreft het verschuiven van meubels. Communicatie verloopt ook heel soepel. Ben superblij met de vloer. Aanrader!!

Goede kwaliteit, redelijke prijs en vakkundig gelegd.

Prettig geholpen in de showroom. Flexibele houding, meedenkend. Zeer goede communicatie. Mooie vloeren gelegd, prima trapbekleding gerealiseerd . Zeer tevreden over alles, aanrader!

Geweldige PVC vloer

Mooie kwaliteit PVC echt een aanrader en complimenten aan de mannen die de vloer gelegd hebben, bedankt voor alle goede zorgen, wij zijn helemaal gelukkig met de nieuwe vloer

Het eindresultaat is fantastisch

Het eindresultaat is fantastisch. Aardige mensen die de vloer kwamen leggen. Dit ging ook heel netjes. De communicatie met de planning kan iets beter. Ons contactpersoon loste het wel goed op.

Zeer professioneel en vakkundig gelegde vloer.

De vloer is keurig op de besproken tijd geleverd en gelegd. De twee leggers van de vloer werkten erg netjes en hadden oog voor detail. Wij zijn heel blij met onze nieuwe vloer,

Flexibel in het contact om tot een perfecte planning te komen. Alle afspraken netjes nagekomen. Service achteraf zeer soepel. Top bedrijf!

Vriendelijk contact en advies

Redelijk prijs en uitstekende kwaliteit. De ingehuurde partij die de PVC-vloer heeft gelegd, was zeer flexibel. In overleg is de vloer drie weken eerder gelegd.

Goed en vakkundig gelegd voor mooie prijs

De pvc vloer is erg mooi en vakkundig gelegd. Ze waren snel klaar. We zijn er erg blij mee.

Voor 90% tevreden

De behandeling in de showroom is goed. Men is erg vriendelijk. Over de volledigheid van informeren is wel iets te zeggen, daar wij eerst foutieve informatie hadden ontvangen op de prijs van een vloer die wij mooi vonden. Na het bestellen van de vloer (waarin ons uitgelegd is dat wij worden benaderd door de vloerenlegger) zijn wij verder gegaan met de organisatie die de vloer legt. De persoon die kwam kijken en meten gaf aan dat de vloer glad genoeg is om niet vooraf te hoeven egaliseren. Achteraf gezien hadden we dit wel moeten doen. Nu voelen we heel duidelijk het 'verloop' in de vloer en zien we hier en daar kieren variërend tot ongeveer 3mm. We begrijpen dat geen enkel huis overal volledig waterpas is, maar wanneer we ongeveer €8000 euro uitgeven aan iets wat 20 jaren moet blijven liggen, hadden we graag gewild dat dit vooraf met ons besproken was. In de winkel zie je enkel de stalen die erg straks afgewerkt zijn. Sommige stukjes van de vloer hier in huis voelen een beetje als een teleurstelling achteraf. Daar waar de vloer recht recht is, is het wel super strak. De plinten zijn twee keer gedaan (we hebben gevraagd om te herstellen). Details die wij vooraf gemist hebben zijn onder andere dat de plint niet langer wordt geleverd dan 240cm, er vallen dus breekpunten over een langere lengte. Een aantal van die breekpunten zaten midden in het zicht. Na het herstel zijn we hier wel tevreden over.

Bedankt voor de goede review. Plinten is inderdaad punt van aandacht, dat we ook hebben besproken met onze leggers. Veel plezier met uw nieuwe vloer.

Prima advies, prima product tegen aanvaardbare prijs

Vriendelijke ontvangst in Weesp, heldere voorlichting, zonder druk om tot koop over te gaan. Het leggen van de vloer wordt uitbesteed, Jammer dat het bedrijf dat de vloer legde, de restanten en de lege dozen niet opruimde / meenam. Wij konden ze dat ook niet vragen omdat wij tijdens de afronding van het werk niet aanwezig konden zijn.

Bedankt voor uw reactie. Wij zullen de leggers voor de zekerheid er nogmaals aan herinneren dat restafval gewoon verwijderd moet worden na het leggen van de vloer, hetgeen ook bijna altijd gebeurt. Veel plezier met de nieuwe vloer.

Zeer tevreden met de vloer!

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe PVC-vloer! Ook de communicatie omtrent het uitzoeken van de vloer en het leggen van de vloer ging helemaal goed!

Al een tijdje op zoek geweest naar de ideale PVC vloer en uiteindelijk in Weesp geslaagd. Ruime keuze, goed advies en de tijd er voor genomen en nu al weer een nieuwe vloer die er strak in ligt en weer een tijdje kan meegaan. Snelle levering aan huis. Verbluffend om te zien dat een andere vloer zo een groot verschil kan maken.

Precies zoals we wilden!

Na een prettig gesprek met uitstekend advies van Lucia Bonte hadden we gekozen voor pvc van Moduleo voor de slaapkamers van onze kinderen. Het leggen ging ook supersnel! Bij de afwerking waren wat kleinigheden die binnen een week werden verholpen! Kortom, mooie vloeren, prima advies en snelle en klantvriendelijke service!

Kwaliteit en deskundig

De vloer is perfect geworden, Mflor luistert goed naar alle wensen en de leggers werken netjes en correct. Communicatie is ook prima.

Prachtige vloer professioneel gelegd

Zeer goede ervaring met de aankoop en installatie van een PVC vloer via MFLOR shop. Vloer is, na egaliseren, zeer vakkundig gelegd en zijn zelf uitermate content met het gekozen design van de vloer (authentic plank i.c.m. met sierstrips tussen de planken). Tevens snelle afhandeling en communicatie met het bedrijf. Top, aanbevelenswaardig voor toekomstige kopers van een PVC vloer.

Heldere afspraken, Goede prijs, mooi gelegd

Goede communicatie met duidelijke afspraken en een heldere open offerte. Doen wat ze zeggen. Verder een goede prijs - kwaliteits verhouding Vakkundig gelegd, werken snel, denken mee. Al met al een partij om aan te bevelen wilt u PVC leggen!

Goed advies, komen afspraken na, vloer legt er prachtig in

Na een goed advies in de showroom hebben wij gekozen voor een mFLOR vloer. Deze is volgens afspraak gelegd en wij zijn zeer tevreden over de uitstraling en afwerking. Prettige contacten, ook met de leggers. De kinderen spelen er elke dag met veel plezier op.

Tevreden!

Goed geholpen van begin tot eind. Blij met de vloer.

Slechte service en afspraken

Eerst vloeren meegeven met de garantie dat de vloeren allen leverbaar zullen zijn binnen ons gestelde termijn bij terugkomst een vloer gekozen die dus niet leverbaar was hierdoor weer wat nieuws moeten uitzoeken. Alle afspraken bleven zich verschuiven ieder keer uitstel nu later klaar dan afgesproken en dat terwijl jullie van te voren op de hoogte waren van de operatie van onze dochter waardoor er geen uitloop mogelijk kon zijn vanuit ons moest er constant overal achterna gebeld worden.

Geachte klant, Uiteraard respecteren wij uw mening/gevoel. Feitelijk is het volgende gebeurt: 1. De bestelde vloer bleek door de leverancier inderdaad op dat ogenblik niet leverbaar. We hebben gelijk contact opgenomen en direct met u een nieuwe vloer uitgezocht. Dit was nog op tijd, zodat de vloer op tijd gelegd kon worden. 2. Het verschuiven van legafspraken had te maken met de te ruwe ondervloer (extra egaliseren nodig) en het drogen van deze vloer. Onze leggers mogen niet een PVC vloer leggen als een ondervloer te nat is, aangezien de vloer daarna gaat reageren (en dat wilt u ook niet). 3. Uiteindelijk hebben wij op zaterdag de vloer gelegd, zodat deze nog op tijd was voor de echte deadline. Natuurlijk altijd lastig als de vloer wat later gelegd wordt, maar wij moeten altijd rekening houden met de situatie van de ondervloer en het vochtpercentage. 4. Het nabellen is een initiatief van ons om te vragen of alles in orde was rondom het leggen van de vloer. Het eindresultaat was naar tevredenheid en daar zijn wij blij om. Wij hopen dan ook dat het negatieve gevoel uiteindelijk iets positiever wordt en dat u jarenlang van de vloer zult genieten.

Prettig en professioneel

Goede adviezen, leuk meegedacht. Ook goed bereikbaar, kon alle vragen stellen. Verder prachtige vloer gelegd, super straks en mooi afgewerkt!

Tevreden met resultaat

Erg tevreden met mijn vloer, zowel de egaliseer ploeg als de leg ploeg hebben er een mooie vloer van gemaakt.

Beste Mflor, OMG, wat zijn we blij met onze nieuwe vloer. Bedankt voor de snelle service en de goede planning. Mijn dank gaat ook uit naar de vriendelijke heren die de klus geklaard hebben. Nogmaals bedankt de vloer, ligt erzo mooi bij Groetjes

Makkelijke communicatie

Mflor heeft ons een mooie vloer geleverd waarbij externe legdienst gemaakte foutjes keurig gebben opgelost .

Prima kwaliteit afgeleverd.

Prima kwaliteit afgeleverd. Er kwamen wel nog wat kosten bij waar niet op gerekend maar eindresultaat maakt alles goed.

Prachtige vloer en MFlor is flexibel in levering aanpassen

De vloer is prachtig. MFlor is heel flexibel geweest in de levering en leggen uitstellen. De vloerenlegger (extern bedrijf) heeft vakwerk geleverd. De hoeveelheid werk viel tegen maar geen sprake van afraffelen, gewoon een ochtend extra teruggekomen om het netjes af te leveren. Klasse !

Over Mflorshop.nl

PVC vloeren van hoge kwaliteit koopt u gemakkelijk en voordelig online op mFLORshop en Myfloorshop. Wij bieden u gelegde en ongelegde PVC vloeren aan uitsluitend van A merken. Met een persoonlijke aanpak, heldere productvoorlichting en een uitgebreide PVC collectie, voorzien we je van alleen de beste service. Onze collectie bestaat uit topmerken die zich onderscheiden in kwaliteit, innovatie en stijl. Er is een passende vloer voor ieder interieur! En met onze legservice ben je verzekerd van een perfecte afwerking en jarenlang woongenot. Dit alles doen we voor een scherpe totaalprijs, zodat je niet verrast wordt met bijkomende kosten.