Pluspunten

Ze zijn de afspraken goed nagekomen en de vloer ligt er prachtig bij.

Duidelijker vermelden hoeveel dagen er nodig zijn voor leggen en drogen.

Pluspunten

betrouwbaar, zoekt oplossingen en houdt zich aan afspraken.

Pluspunten

Komen hun afspraken na. De vloer werd snel en mooi gelegd.

Pluspunten

Goede communicatie, duidelijke afspraken, heldere offerte. Doen wat ze zeggen.. Goede prijs - kwaliteits verhouding Vakkundig gelegd, werken snel, denken mee

Pluspunten

Goede afspraken over leggen. Mooi gelegd. Goed product

Geen

Pluspunten

Uitstekende ontvangst, uitleg in grote overzichtelijke showroom. Deskundig advies en creatief meedenken. Prima voorbereiding en opvolging van de gehele order. Uitstekende aftersales!

Geen

Pluspunten

Toonzaal bij mij in de buurt (Weesp) zodat ik kan zien hoe de vloeren er daadwerkelijk uitzien zonder ver te reizen. Snelle en duidelijke offerte en snel plannen van leggen vloer. Prima vakkundig leggen van de vloer zonder plotselinge meerkosten.

Pluspunten

No nonsense, eerlijk advies en snelle plaatsing van de vloer!

Pluspunten

Zijn niet de duurste, goede en snelle communicatie en misschien wel het belangrijkste....ze komen hun afspraken na

Pluspunten

Duidelijk advies, goede communicatie en vloer is erg netjes geplaatst (door externe partij). Na plaatsing is alles ook mooi opgeruimd.

Extern bedrijf heeft tot 2* toe alle lampen aan laten staan (ik had ivm afwezigheid sleutel afgegeven). Verder erg tevreden.

Pluspunten

Goede communicatie Helder advies Vloer werd goed gelegd in korte vloer

Pluspunten

Persoonlijk, rustige uitleg en neemt goed de tijd voor de klanten. Niet opdringerig. En vakkundig

afstemming met planning heeft ruimte voor groei. Na overleg is dit ook gelukt en werd alles goed afgestemd door vooraf te bellen voor planning en op de dag zelf het aankomst tijdstip.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Het overgrote deel van de vloer en plinten liggen er mooi bij. Ook is het contact vóór de levering goed.

Mflorshop laat haar vloeren leggen door een andere partij. In mijn geval kwam deze externe partij uit Tilburg. Aardige mannen, maar ze hadden 2 uur reistijd heen- en terug. Dit betekende dat ze rond 9 uur aankwamen en rond 14:00 besloten om weer terug te gaan. Dit zorgde voor uitloop van de werkzaamheden. De werkzaamheden werden daarnaast niet goed uitgevoerd. Er is nog een duidelijke knipfout te zien in mijn deurmat en een van de pvc stukken komt omhoog. Dit viel verschillende bezoekers van mijn woning op. Ik heb contact gezocht met Mflor. Men heeft nieuwe leggers gestuurd en de vloer ligt er nu netjes bij.

Inmiddels zijn de meeste punten opgelost en wordt er binnenkort een nieuwe mat geplaatst. Uitvoering kan inderdaad beter en we hebben deze ervaringen gebruikt om onze dienstverlening en communicatie naar klanten te optimaliseren. Bedankt voor de kritische noten, wij leren hiervan.

Pluspunten

Goede afwerking, snel resultaat

Nalevering van pakket was niet gecommuniceerd, was beter geweest

Pluspunten

Goed advies en goede service. Afspraken worden nagekomen.

Pluspunten

Prettige voorlichting,komen afspraken na en achteraf is er geinformeerd of alles naar wens is gegaan.

Ga zo door!

Pluspunten

Goed bereikbaar, communiceert snel, duidelijk & eerlijk. Vloer vlot en goed gelegd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Concurrerende prijsstelling Duidelijk afspraak Flexibel planning (door vertraagde strucen en schilder werk moet de afspraak verzetten, het is geen probleem)

De vloer + plinten zijn gelegd zoals afgesproken. De resultaat is wel acceptabel maar helaas kan het niet perfect te noemen.

We hebben telefonisch contact gehad over dit punt. Helaas is een ondervloer van een huis nooit helemaal recht waardoor er een kleine ruimte onder de plinten kan ontstaan. Door afkitten kan dit verholpen worden.

Pluspunten

Alles heel snel geregeld, snel en vakkundig gelegd

Pluspunten

Duidelijke en heldere afspraken. Goede communicatie.

Pluspunten

Vloer is snel en goed gelegd. Fijne communicatie met Mflorshop

Pluspunten

Snel en vakkundig werk. Vriendelijke mensen.

Pluspunten

Flexibiliteit in planning Duidelijke afspraken Netjes gelegd, opgeruimd weer achter gelaten

Pluspunten

Netjes en vriendelijk geholpen. Mooie vloer volgens afspraak gelegd.

Omdat er lange tijd tussen de afspraak en het daadwerkelijk leggen van de vloer zit is het extra formulier “u heeft een vloer besteld” echt een goeie aanvulling.

Flevolaan 24 1382JZ Weesp

Over Mflorshop.nl

PVC vloeren van hoge kwaliteit koopt u gemakkelijk en voordelig online op mFLORshop en Myfloorshop. Wij bieden u gelegde en ongelegde PVC vloeren aan uitsluitend van A merken. Met een persoonlijke aanpak, heldere productvoorlichting en een uitgebreide PVC collectie, voorzien we je van alleen de beste service. Onze collectie bestaat uit topmerken (mFLOR, Montinique, Moduleo en Coretec) die zich onderscheiden in kwaliteit, innovatie en stijl. Er is een passende vloer voor ieder interieur! En met onze legservice ben je verzekerd van een perfecte afwerking en jarenlang woongenot. Dit alles doen we voor een scherpe totaalprijs, zodat je niet verrast wordt met bijkomende kosten. We zien u graag in Weesp.