Pluspunten

We zijn super tevreden met de gelegde vloer. Vloer is binnen de afgesproken tijd gelegd en gemaakte afspraken zijn nagekomen. Wil je een pvc vloer dan zou ik MFLOR aanraden.

De communicatie was over het algemeen goed maar kan tussen de verschillende teams nog wel verbeterd worden.

Pluspunten

Prettig geholpen bij de verkoop geode uitleg en tijd en keuze was goed

Trappen zouden ook gedaan worden aangegeven wat we wilde en dat was mogelijk Toen ze kwamen inmeten was het niet mogelijk advise was om de trap bijna geheel te schilderen en de tredes te voorzien van PVC de open trap kon niet aan de bovenzijde en onderzijde gedaan worden (op internet zijn er afbeeldingen te vinden dat dit wel mogelijk is ) dus hebbenwe maar besloten om de trappen in zijn geheel maar te laten schilderen

Bedankt met de informatie over de trappen. Wij hebben ingeschat dat het bekleden met PVC snel tot klachten zou leiden, vandaar het advies.

Pluspunten

mooie vloer, goede service en super snel en netjes gelegd. Wat wil je nog meer!

geen

Pluspunten

Duidelijke communicatie en een prachtig resultaat

Pluspunten

Prachtige vloer, snel en mooi gelegd.

Dat ik een nieuwe keukenplint moet is wel een beetje jammer (die cm die ik zou missen aan de bovenkant zou echt niet zo heel erg zijn).

Bedankt voor uw complimenten. We hebben het bedrijf dat de oude vloer heeft verwijderd aangesproken over de keukenplint, zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren.

Pluspunten

Duidelijke afspraken en zeer goede communicatie

Pluspunten

helder verhaal, transparant, no-nonsens, persoonlijke aandacht met een haast bescheiden instelling, eerlijke en realistische prijsstelling

blijven inzetten op prestaties en kwaliteit; dat is jullie kernwaarde. Geen concessies aan doen. Klanttevredenheid (mond tot mond reclame) zorgt voor succes!

Pluspunten

- Vakkundig personeel - Vriendelijke mensen - Hoogwaardige kwaliteit, design vloer en heel fijn advies. - Ze halen alle zorgen voor je uit handen met betrekking tot de vloer en werken alles perfect af.

- Vooral zo doorgaan!

Pluspunten

Ruime keuze uit mooi pvc. Goede service. Ik mocht uit de winkel meerdere grote stalen meenemen om in het weekend uit te proberen op onze vloer. De uiteindelijke keus heel mooi gelegd. Legbedrijf heeft hierbij goed geadviseerd. Zowel de pvc verkoper als de legger communiceren goed en komen afspraken stipt na. Goede nazorg. Na leggen gebeld of alles in orde is en ongevraagd aangeboden te komen kijken als iets op den duur toch een probleem zou blijken. Zeer aanbevolen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Concurrerende prijsstelling. Reageren snel op telefoon/mail.

Het inmeten en het leggen wordt uitbesteed aan een vloerenlegger-bedrijf. Het maken en nakomen van planning-afspraken door dit bedrijf verdient niet de hoofdprijs. Het zelfde geldt voor het leggen.

We hebben u gesproken naar aanleiding van uw kritische opmerkingen en het is duidelijk wat u bedoeld. We gaan ermee aan de slag om te zorgen dat onze dienstverlening en communicatie verbeterd wordt. Bedankt voor de reactie en veel plezier met de vloer.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Erg mooie vloer. Er waren wat problemen (zie hieronder), maar dit is netjes opgelost uiteindelijk.

De verkeerde dag voor het egaliseren was doorgegeven. Hier kwamen we pas op die dag achter. Gelukkig is dat goed opgelost. Het daadwerkelijke leggen van de vloer verliep niet zo goed. De man die dit deed kwam zijn afspraken niet na en het liep erg uit. Gelukkig is het uiteindelijk goed opgelost door de contactpersoon.

Bedankt voor uw feedback, dat helpt ons weer om de dienstverlening te verbeteren. Belangrijk is dat het eindresultaat goed is en nog veel plezier van de vloer.

Pluspunten

Ik ben blij en tevreden met mijn nieuwe vloer. Snel geleverd en netjes gelegd door vriendelijke en vakbekwame mensen. Super!

Pluspunten

Denken met je mee. Prettig contact. Vloer wordt gelegd door echte vaklui. Erg tevreden zijn we.

Pluspunten

Goede ervaring. Zowel bij de aankoop prettig contact en duidelijk. Het PVC is heel goed en professioneel gelegd! We bevelen het bedrijf zeker aan

Pluspunten

Goede begeleiding en advies. Uitstekend vakmanschap bij het leggen van de vloer (Maurice & collega)

Pluspunten

Komen afspraken na en het zijn vriendelijke en vakkundige mensen

Pluspunten

Goede uitleg en communicatie Komen afspraken na Werken netjes

Pluspunten

Heel vriendelijk geholpen. Eerst heel geduldig met uitzoeken van de vloer en vervolgens heel flexibel toen de ondervloer toch anders was dan verwacht en er extra werk bijkwam. En het belangrijkste... schitterende vloeren. Zowel het PVC als laminaat. Top!

Pluspunten

Super goede pvc kwaliteit!!

In meten van m2 is niet correct gebeurt. 2e fase is minder goed gelegd.

Pluspunten

De vloer ligt er strak bij. Het is snel en vakkundig gelegd. Mflor had alle geduld met ons bij het uitzoeken van de juiste kleur en houtsoort.

Als de verkoper beter naar ons geluisterd had bij de eerste kennismaking, hadden we sneller onze keuze kunnen bepalen.

Pluspunten

Communicatie, vriendelijkheid, flexibiliteit, professionaliteit

Pluspunten

werken volgens afspraak en houden zich netjes aan de vochtmeting regels omtrent het leggen vd vloer. correspondentie verliep goed.

calculatie vloer toch even nachecken ivm minder geleverde vloeren/misschien na facturatie waar je niet op zit te wachten. (ook dit punt netjes opgepakt)

Flevolaan 24

1382JZ Weesp

Over Mflorshop.nl

PVC vloeren van hoge kwaliteit koopt u gemakkelijk en voordelig online op mFLORshop en Myfloorshop. Wij bieden u gelegde en ongelegde PVC vloeren aan uitsluitend van A merken. Met een persoonlijke aanpak, heldere productvoorlichting en een uitgebreide PVC collectie, voorzien we je van alleen de beste service. Onze collectie bestaat uit topmerken (mFLOR, Montinique, Moduleo en Coretec) die zich onderscheiden in kwaliteit, innovatie en stijl. Er is een passende vloer voor ieder interieur! En met onze legservice ben je verzekerd van een perfecte afwerking en jarenlang woongenot. Dit alles doen we voor een scherpe totaalprijs, zodat je niet verrast wordt met bijkomende kosten. We zien u graag in Weesp.