Prima verhuizer.

Prima verhuizer.

Voor de tweede keer fantastisch!

De eerste keer dat ik met AN Verhuizers ging verhuizen, was fantastisch. Echt aanpakken en niet zeuren tot de laatste minuut! De tweede keer was de koffie nog niet klaar. Geen gemopper, maar dan eerst maar aan de slag en binnen no time was ik over.

Betrouwbare organisatie

Komt afspraken keurig na

Duidelijke afspraken, zeer goede service en goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Top verhuizers!

Heldere communicatie. Eerlijke prijs. Nette en harde werkers. Zeer tevreden.

Onze verhuizing is soepel verlopen en beslist aan te raden.

Goede communicatie. Goede kwaliteit en een fijn klein team met korte lijnen. Denken goed met je mee. Transparant. Inboedel in opslag geweest en daarover ook alleen maar lof.

Geweldig gedaan!!

Prima verhuisbefrijf,vriendelijk,professioneel,en correct in alles.

Zoals verhuizen hoort ... !

Verhuizing afspraak zo geregeld. Super & zeer goed verhuisteam ... aanrader!

Goede efficiënte verhuizing

Goede gezellige club sterke mannen die goed op elkaar zijn ingespeeld. Communicatie per mail verloopt ook vlot.

Correct personeel

Goede ervaring tot nu toe. Fijn personeel.

Op tijd verhuisdozen gebracht, zodat ik zelf kon inpakken en registreren wat er in de dozen zit. Prettig personeel. Vriendelijk en netjes.

AN verhuizers zijn makkelijk toegankelijk en leveren uitstekend werk.

Met AN Verhuizers is het prettig en soepel communiceren. Men houdt zich aan afspraken en leveren uitstekend werk. De verhuizing verliep vlot en in goede harmonie.

Werkelijk top verhuizing

Alles zelf ingepakt in dozen, door A.N. snel en vakkundig overgebracht. Geen schades, vriendelijk en vrolijk personeel. Helemaal ontzegd en zoals wij het voor ogen hadden

Het was fantastisch

De mannen hebben super hard gewerkt en het was een goed lopend team.Goede samenwerking onder elkaar

Het was fantastisch

Aanrader!

Een geweldige ervaring van begin tot einde. Alles was snel en efficiënt geregeld, en ook op de dag zelf.

Heel tevreden. Correcte uitvoering van de verhuizing.

En daarnaast heeft Arjan meegedacht en oplossing aangedragen bij onvoorziene situatie rondom de werkelijke verhuisdata. Heel fijn!

Snel en efficiënt

Alles liep erg soepel. Het team werk snel.en effectief en in no time alles was ingepakt en we waren op pad naar ons nieuwe huis. Daar ging ook alles netjes en redelijk snel. Een goede bedrijf met goede prijzen en professionele team.

Aardige hulpvaardige en meedenkende verhuizers.

Goed verhuisbedrijf

Fijn bedrijf. Je weet wat je aan toe bent. Op de dag zelf ging het verhuizen best snel. Aardige mannen die ons verhuisd hebben en gaan met zorg om met je spullen.

Fijn voorgesprek en alle toezeggin gen werden nagekomen.De ve4huizing verliro heel rustig en met overleg.Fijne medewwerker1s.

Prima service en prijs/kwaliteit verhouding

Wat kan ik nog meer zeggen dan hierboven al is aangegeven. Geen enkel commentaar verder. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers.

Prima contact en zeer tevreden over de hele gang van zaken.

Een prima contact en zeer tevreden.

Vriendelijk, snel en goed

Het ging allemaal erg snel. Nette, hardwerkende vriendelijke jongens die binnen no-time de hele inboedel verhuisd hebben.

Prima, correct, behulpzaam en vriendelijk

Netjes en correct