Aardige ,behulpzame en hardwerkende medewerkers.

1 opmerking. Bij verhuizing in een flat, wellicht toch handiger om een traplift te gebruiken. Het is mij opgevallen dat hier 9 v/d 10x gebruik van wordt gemaakt.

Wij vonden het toppers,

Ondanks de enorme warme dagen verliep de verhuizing probleemloos en vlekkeloos. Wat een ontzettend goed team verhuizers. Super aardige en behulpzame mannen. Er werd meegedacht en niets was teveel. Ik zal jullie bij iedereen die gaat verhuizen zeker aanbevelen. Mochten we ooit weer verhuizen dan weet ik waar we moeten zijn!!!

Kundig en persoonlijk

Vriendelijke communicatie en werknemers. Kundig, werken netjes en snel. Prima prijs.

Stipt op tijd, woning snel leeg en weer vol op nieuwe adres inclusief montage.

Goed werk geleverd

Goede partij

Super en compleet!

De mannen stonden op tijd voor de deur en waren heel behulpzaam tot alles weer op het nieuwe adres op de gewenste plaats stond.

Geweldig, niets was teveel gevraagd

Super. En aan te raden.

netjes en snel

Ik ben zeer tevreden. Ze waren er mooi op tijd. Wat ik niet had kunnen inpakken hebben ze netjes verzorgd met dekens etc. Bij het uitladen hoefde ik alleen maar aanwijzingen te geven waar het moest staan. Vriendelijk. Beleefd.

Korte schakeltijd, heldere gesprekken, concreet, komt na wat beloofd en afgesproken is, flexibel, netjes en professioneel gewerkt. Happy customer hier :-)!

Een goed samenwerkend team, dat voor een snelle en goede verhuizing heeft gezorg

Vooraf aan de verhuizing kregen we goede instructies en het nodige verpakkings materiaal. We konden met vragen altijd bellen en bij geen gehoor werden we een kwartiertje later teruggebeld door Arjan. Dan komt de dag van de verhuizing. Met vijf man stonden de A.N. Verhuizers om half acht 's ochtends voor de deur. Na met Sanjo een rondje door het huis te hebben gelopen en met z'n allen een kop koffie hebben gedronken, gingen de mannen aan de slag. We kregen complimenten dat we goed hadden ingepakt en dat het duidelijk was waar wat naartoe moest. Er werd hard gewerkt, in oplossingen gedacht en er werd geen onvertogen woord gezegd. Het was veel en zwaar alles uit een vrijstaande woning met 5 slaapkamers en grote tuin stond om kwart voor één na een half uur rijden op z'n plek. Nog wat eten en drinken en een praatje met de mannen bij de laadklep. Toen afscheid genomen en daar gingen ze. Rob, Sanyo en de rest, bedankt voor de relaxte sfeer tijdens de vlotte verhuizing

Service is good and efficient.

Moving was smooth and we recommend.

Hele goede service! Ik keek ontzettend op tegen de verhuizing, maar door jullie topteam verliep de dag vlekkeloos. Respect voor jullie harde werk, zeker ook nog met de hitte op onze verhuisdag. Ontzettend bedankt!

De verhuizing verliep zo goed en vlekkeloos, het waren toppers

Wat zijn we blij dat we jullie als bedrijf hebben gekozen. Wat een ontzettend aardige vriendelijke, zeer kundige en behulpzame mannen hebben de verhuizing gedaan. Beide dagen, ondanks de enorme warmte, ging zowel het laden als het lossen fantastisch goed en snel. Een goed op elkaar ingespeeld teamwerk. Onderling was de werksfeer bijzonder goed. Ik zou iedereen aanraden om jullie bedrijf te kiezen. Dank jullie wel!!

Perfecte verhuizing.

Het ophalen van de verhuisdozen hadden wij wat sneller gewild daar deze véél ruimte in de berging bezetten. (ik kan daar niet goed iets uithalen; ook de fietsen niet). Anders was het een 10 geworden. Ik hoop dat ze snel opgehaald worden

Vlotte en effectieve ploeg met aardige mannen!

Vanwege de hitte al om 06.30 uur begonnen met 4 man sterk. Een paar uur later kwam de tweede ploeg erbij en om 13 uur stond alles in de juiste kamers in ons nieuwe huis. Alles inclusief uit elkaar halen en weer plaatsen van het een en ander. Alles bij elkaar was onze verhuizing prima verzorgd. Het kost wat, maar het levert ook veel rust op :).

Uitstekend!

Aardige mensen die doen wat ze beloven en goed met je spullen omgaan. Een aanrader!

Zéker tevreden

Vlotte en ervaren jongens op de dag zelf. Ruim voldoende dozen. Paar kleine beschadigingetjes en aantal dozen was niet meer bruikbaar maar al met al gewoon goed!

De verhuizers hebben prima werk verricht, echt een aanrader!

Een prima verhuisbedrijf. Betaalbaar en het belangrijkste, de spullen zijn netjes en volgens afspraak overgehaald.

Goede en snelle service.

Heb alleen maar goede berichten over deze verhuizers. Vriendelijk personeel, werken secuur en snel. Een echte aanrader!

Een keurig verhuisbedrijf

Zeer nette mannen die snel en vakkundig de inboedel in de vrachtauto hadden geladen. Alles soepel en zonder schade vakkundig over gehuisd. Volgens afspraak ruim dozen geleverd en ook weer opgehaald . Dit bedrijf is een aanrader en ook de prijs is zeer gunstig.

De verhuizing verliep professioneel en naar tevredenheid

Enkele aandachts/kritiekpuntjes: - Het werd ons op de donderdag pas duidelijk dat de verhuiswagen een nacht in opslag ging en pas de volgende dag bij de nieuwe woning zou arriveren (de communicatie hierover had wat duidelijker gekund). - Er werd niet altijd goed op de dozen gekeken of er breekbare spullen in zaten (maar er is niks kapot gegaan). - Bij het uitladen is een houten bank (door schuiven) ontzet, dit ia niet verholpen. - Door het gewicht van de verhuiswagen is de oprit enigszins verzakt op enkele punten.

Goede service en uitvoering

Van het eerste contact tot uitvoering van de opdracht; perfect! Er werd snel gereageerd, afspraken werden nagekomen, de verhuizing werd professioneel uitgevoerd door vriendelijke medewerkers.

Snel, klantvriendelijk en efficient

Een zeer prettige ervaring. Ze starten rustig maar nadat ze het huis hebben verkend is het een geolied proces van leegruimen. Ze werken erg professioneel en geven je bijna direct het gevoel dat het goed gaat komen, en dat gaat het ook.

Verbazend snel, en prettig

Op tijd, netjes, correct, deskundig. Oplossingsgericht.

Goede organisatie van de verhuizing.

Aanrader.