vriendelijk, professioneel, snel, betrouwbaar

Vriendelijk voorgesprek met goede offerte, reageerden altijd vriendelijk op mijn vele vragen. Kwamen alle afspraken naar. Op de verhuisdag zelf stond er een professioneel team van 6 jonge , aardige, goed organiseerde mannen. Binnen 2 uur was alles geladen zonder dat iets kapot ging. Net zo snel was alles op de nieuwe adres ook weer uitgeladen. Ook de af- en opbouw dienst verliep uitstekend. Hartstikke bedankt jullie allemaal Sofia en Bernd

Vakkundig, zorgzaam en snel

Bij onze verhuizing gebruik gemaakt van A.N. Verhuizers. Arjan kwam thuis om eea te bespreken en op te nemen. Samen de verhuizing op een prettige manier doorgenomen. De communicatie daarna verliep ook goed. Duidelijk werd er gecommuniceerd wanneer we oa de verhuisdozen konden verwachten. De dag van de verhuizing stonden er 4 vriendelijke mannen voor de deur. Met hen de woning doorlopen. Hierna zijn de mannen aan de slag gegaan. Binnen 4 uur was alles ingeladen en reden we naar de nieuwe woning. Ook daar was alles zo uitgeladen. De heren zijn vakkundig en hebben zeer zorgvuldig gewerkt. Wij zouden AN Verhuizers zeker aanraden.Zij verzorgden de verhuizing zodanig prettig, zodat wij redelijk stressloos konden verhuizen. Arjan en personeel AN Verhuizers bedankt

A.N. Verhuizers heeft mijn verhuizing van A tot Z prima verzorgd!

Vanaf de offerte tot en met het weer ophalen van de verhuisdozen was het contact heel prettig. Heldere afspraken die ook nagekomen zijn.. De verhuizers doen hun werk op een professionele manier en zijn klantgericht. Ik kijk terug op een hele prettige verhuizing, waarbij ik ontzorgd ben. Ik kan A.N,Verhuizers dan ook van harte aanbevelen!

Niets dan lof

De medewerkers van AN verhuizers verdienen een dikke pluim. Zij doen hun werk rustig en toch voortvarend. Het zijn harde werkers die op een plezierige manier van wanten weten.

alles uitermate correct uitgevoerd; ook de planning ging in goed overleg; geen beschadigingen opgel

dit was mijn 2e verhuizing; van de 1e wist ik niets meer; waarschijnlijk zelf gedaan; te lang geleden. Mijn dochters waren eerder met AHVerhuizers verhuisd dus vroeg ik hen naar hun ervaringen; ook de moeder is destijds door AHV verhuisd. Ze hadden alleen maar goede ervaringen dus heb ik contact gezocht met AHV. Na de verhuizing heb ik een zeer tevreden gevoel overgehouden en kan ik iedereen zeggen dat ik dit bedrijf kan aanbevelen.

Professionele en goede verzorging van onze verhuizing

A.N. Verhuizers hebben onz verhuizing goed en professioneel verzorgd en uitgevoerd. Fijne verhuizers en prima in contact en overleg. Ik zou ze aan anderen aanbevelen. met vriendelijke groet, Fam Wissink

Verhuisservice is hier in goede handen!

Wij zijn zeer tevreden over deze verhuizers: ze stonden stipt op tijd voor de deur en weten van aanpakken. Ze werken als een ge-oliede machine met elkaar samen en 'trekken' in no time het huis leeg. Alles wordt zorgvuldig in de verhuiswagen gezet/gelegd en goed vastgemaakt. Ze overleggen steeds en bij twijfel stellen ze vragen, wij stelden deze manier van communiceren erg op prijs. Ze gaan voorzichtig met je spullen om en de handyman is een zeer vriendelijke kundige jongen die weet wat hij doet. (elektrische boxspring en een aantal kasten uit- en in elkaar gezet) Wij voelden ons zeer ontzorgd en dat alles voor een uitstekend prijs-kwaliteit verhouding. AN Verhuizers hanteert concurrerende tarieven, maar doet niets af aan de kwaliteit. Van te voren ontvang je een heldere offerte, verhuisdozen, barrels, labels, tape en inpakpapier. Enige opmerking van onze kant is de persoonlijke hygiëne van de verhuizers: één van hen walmde 's morgens vroeg al een uur in de wind naar oud zweet. We hebben hem (hoe genant ook...) gevraagd of hij deo op wilde doen. Hij had duidelijk geen schoon shirt aan getrokken die ochtend. Waar gewerkt wordt, wordt op den duur zeker getranspireerd, maar direct al bij aanvang van de werkdag zó'n stank om je heen hebben terwijl je wel constant in iemands huis rond loopt, dat kan echt niet. Ook roken enkele jongens, waardoor er een flinke nicotine walm om hen heen hangt. Bij de nieuwe woning hebben we hen vriendelijk gevraagd om dit niet bij onze openstaande voordeur te doen. Zij pakten dit sportief en beleefd op en zijn aan de zijgevel gaan staan.

Rustig en fijn verhuisteam, met een vlekkeloze verhuizing als gevolg

Fijne ervaren verhuizers, die tussen het werken door ook even de tijd nemen voor contact. Het verliep soepel en relaxed. De kasten werden vakkundig uit elkaar gehaald en weer in elkaar gezet. Een dag voor de verhuizing dozen kunnen ophalen en de geleende dozen konden in een keer weer mee terug. Ook het contact van te voren verliep goed en het was mogelijk om kortdag een verhuizing te plannen. Al met al een positieve ervaring! Mijn opa woont nu met veel plezier op zijn nieuwe plekje.

Een goede prijs. Alles zeer netjes en correct verhuisd. Wij waren zeer tevreden hoe het ging, genoeg dozen om het in te pakken. Bij deze nog hartelijk dank. Aan iedereen aan te bevelen

Uitstekende verhuizer!

Door omstandigheden 2x gebruik gemaakt vaan de diensten van A.N. verhuizers in een jaar tijd. Ervaren en keurig nette medewerkers, die in korte tijd alles vakkundig inpakken en verhuizen. Ze gaan uiterst voorzichtig te werk. Geen enkele schade aan onze spullen en ook niet aan onze nieuwe woning. Ik hoop dat ik voorlopig niet meer hoef te verhuizen, maar anders schakel ik ze zeker weer in. Top!

Nette en goede service

Goede voorbereiding, vriendelijke mensen. Werken snel en goed. Erg tevreden over alles.

Professioneel, vriendelijk en flexibel

We zijn erg tevreden over de manier waarop Arjan en zijn team onze verhuizing hebben verzorgd. Geen moeite was ze teveel. We raden dit verhuisbedrijf dan ook graag aan.

Uitstekende dienstverlening bij kleine verhuizing

AN Verhuizers kon mij op heel korte termijn helpen bij de verhuizing van een aantal meubels van mijn moeder die helaas naar een verzorgingstehuis verhuisd is. Dit was snel geregeld met een tweetal vriendelijke en vooral professionele collega's die ook actief meedachten over de beste wijze van verhuizing. Gezien deze dienstverlening was de rekening alleszins redelijk.

Dit verhuisbedrijf is efficiënt, snel en betrouwbaar.

Om 7.30 uur stonden vijf vrolijke verhuizers in onze woonkamer die er zin in hadden. Rond 10.30 uur was alles in de verhuiswagen geladen, 50 kuub. In die tijd hadden ze ook nog koffie gedronken met zelfgebakken appeltaart. Om 15.30 uur zaten we op de bank in ons nieuwe huis nadat we de verhuizers hadden uitgezwaaid. Aanrader!

Topverhuizers

Hardwerkende mannen met een goed humeur!

Vlot en netjes

De verhuizing verliep vlot en netjes.

Super efficient verhuizing!

Wat een genoegen om door dit bedrijf verhuisd te zijn. Ze waren een geweldig team die zeer snel en efficiënt waren. Ze waren zelfs eerder klaar dan verwacht. Ze zijn echt aan te bevelen. Ze zetten alles waar je het wil hebben, hebben de kasten weer goed in elkaar gezet en zijn ook heel vriendelijk en behulpzaam. We zijn zeer onder de indruk van een fantastische verhuis team/bedrijf.

Goed geregeld

Vriendelijk, proffesioneel verhuizers

Netjes

Verhuizing is keurig vlot verlopen.

Het was zeer goed geregeld.

Prima en op tijd en fijne samenwerking met goed en vriendelijk personeel.

Prima team en snel klaar.

A.N. verhuizers is een aanrader. Professionals die hard werken zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen. Keurige en beleefde medewerkers die niets te veel is. Ook tijdens de voorbereiding staan ze voor je klaar

Snelle en nette jongens

Prima communicatie, aardige en nette verhuizers, alles netjes en vlot geregeld

Ze komen de afspraken goed na, brengen en halen van de verhuisdozen netjes geregeld. Ook de verhuizing zelf liep zeer gesmeerd, lekker vlot alles over. Van harte aanbevolen.

Verhuizing exact uitgevoerd zoals dat van te voren was afgesproken!

Er waren wat meubelstukken die speciale aandacht verdienden. Er zijn daarover afspraken gemaakt hoe daar mee om te gaan en die werden op de verhuisdag uitstekend nagekomen. We hebben de dozen ruim van te voren gekregen zodat er voldoende tijd was om alles netjes in te pakken. Voldoende etiketten en plakband er bij. Ook de kleding en andere grote stukken in aparte dozen.

Verhuizen is stressvol maar met A.N.Verhuizers raak je ontstressed!

Professionele, vriendelijke, klantgerichte mannen die zonder omhaal hun werk doen met veel zorg voor je spullen. TOP.

IJsselburcht 3 6825 BS Arnhem

026-365 3510