Hebben waar gemaakt waar ze voor staan.

Er werd zorgzaam met onze spullen omgegaan. Personeel was vriendelijk en stond open voor vragen.

Betrouwbaar en adequaat verhuisbedrijf

Goede communicatie vooraf en op de dag dag zelf. Verhuizing ging vlot en volgens planning. Geen probleem om buiten de regio te verhuizen. Zou hen opnieuw inzetten bij een volgende verhuizing. Veel dank aan Arjan en zijn mannen!

Vriendelijk, zakelijk en deskundig.

Zie hierboven.

Zijn zeer flexibel en zorgen dat alles volgens afspraak wordt verhuisd.

Dit bedrijf weet heel goed hoe ze een bedrijfsverhuizing moeten doen, alles verliep volgens plan en bij een volgende verhuizing zal ik ze zeker weer inschakelen.

Erg behulpzame mensen, niets is teveel gevraagd.

Wij hebben van A.N. Verhuizers gebruik gemaakt om ons pand te verbouwen. Het pand moest worden uitgehuisd, het meubilair worden opgeslagen en na 3 weken moest alles weer terug worden ingehuisd. Ook moesten er spullen naar een ander pand worden gebracht en bij weer een ander pand spullen worden opgehaald. Nergens is iets mis gegaan en steeds weer waren de verhuizers vriendelijk en behulpzaam. Niets is teveel gevraagd en zeker de gezamenlijke eindcheck van elke ruimte is fijn aan de werkwijze.

Snel en soepel

Onze ervaringen met A.N. verhuizers zijn alleen maar positief. Het contact en de communicatie waren vanaf het eerste moment al goed en duidelijk. De uiteindelijke verhuizing ging razendsnel. Met 4 hartstikke gezellige en kundige mannen die prima raad wisten met de gehele operatie was deze zo gepiept.

Fantastisch!

Het was een warme (8 sept. 2021) en hele fijne verhuisdag. Een leuk en zeer kundig team wat alles razendsnel (maar zonder stress) had ingeladen en weer uitgeladen. Ook alles werd vakkundige uit elkaar en weer in elkaar gezet. Goede samenwerking en hele gezellige sfeer. Zeker aan te bevelen!

Vlotte verhuizing

We waren blij met de nette en snelle verhuizing met A.N. Verhuizers!

Helemaal prima

Heel goed en duidelijk contact. Verhuizing verliep snel, (niet haastig) soepel en er is niets gesneuveld. Fijne mensen!

Goed en leuk verhuizen!

Het was een hele fijne verhuisdag. Een leuk en kundig team wat alles razendsnel (maar zonder stress) had ingeladen. Goede samenwerking en hele prettige sfeer. Alles is in de aangegeven kamers neergezet. Echte aanrader!

Super vriendelijk en efficiënt en snel.

Prima service en prettig contact. Wat een sterke mannen!

Het was een gezellige dag!

Verhuizen en gezellig, dat gaat toch niet altijd samen in één zin! Met deze mensen wel!! Wat een toppers. Ze werken keihard en vragen alleen om een kopje koffie of thee af en toe. Ze denken mee over zaken en ze zijn super voorzichtig met je spullen. Top dus!

Uitstekende ervaring, zeer aanbevelingswaardig.

Een uitstekend verhuisbedrijf. Een keurig en heel goed op elkaar ingespeeld team, wat de verhuizing prettig en vakkundig doet verlopen. Niets op aan te merken.

Geweldig, er werd netjes en snel gewerkt. De mannen waren heel beleefd en behulpzaam. Dus heel tevreden.

Vakkundig en snel !!

Opgewekte medewerkers met een grap en een lach . Supergoed !

Prima gewerkt.

Er werd hard en professioneel gewerkt. Team werkte goed samen. Klus was binnen eennhalve dag geklaard. Prettig voorgesprek gehad. Heldere afspraken.

Niks negatiefs te bedenken over onze verhuiservaring met A.N. Verhuizers

Begin mei '21 verhuisd. Zowel tijdens het vooraf inpakken als op de verhuisdag zelf waren de medewerkers meedenkend en vriendelijk. Hun kalme en professionele aanpak maakte dat de verhuizing zonder problemen en snel verliep. We hebben een prima indruk overgehouden aan dit bedrijf; een aanrader voor wie een goede en ook betaalbare verhuizer zoekt. Klasse!

Fijne verhuizing!

Wij zijn heel fijn verhuisd met de hulp van A.N. Verhuizers. Allereerst een zeer prettige kennismaking met Arjan Nazari, gevolgd door spoedig een overzichtelijke offerte. Alle verhuisdozen zijn geleverd zoals afgesproken en op de dag van de verhuizing waren de verhuizers mooi op tijd. Ze hebben razendsnel en professioneel verhuisd. Alles is in de goede kamers gezet en alle meubels in elkaar geschroefd en op de juiste plaats achtergelaten. Tot slot zijn de dozen ook weer na afspraak opgehaald. Wij zijn ontzettend tevreden over de verhuizing en zouden zo weer met A.N. Verhuizers in zee gaan!

Een geweldig team harde werkers en bijzonder efficiënt .

Het was echt een goed team . Om 08.00 uur kwamen ze voorrijden en om 13.45 waren ze al weer weg. Fantastisch gewoon. Ik zal ze echt overal aanbevelen.

Uitstekende prijs en vakkundigheid

Fijne en vakkundige medewerkers. Verhuizing vlot en correct uitgevoerd.

Alles perfect en ontspannen geregeld!

Alles perfect en ontspannen geregeld!

Kwalitatief perfect.

Vriendelijke, vakkundige verhuizers. De eigenaar neemt professioneel de inventaris op. Onze spullen zijn opgeslagen, want het nieuwe huis is nog niet opgeleverd. Na het lossen op ons nieuwe adres meer ervaringen.

Heel goed werk

Snel, goed, aardig personeel. Komen afspraken na. Wel is met het vervoeren van de (grote) bank bij de trapleuning wat afgeschaaft.

Behulpzaam, hardwerkend en netjes

AN Verhuizers hebben onze verwachtingen overtroffen. Ze werkte snel en zorgvuldig en hadden een net voorkomen. Zondermeer aan te raden.

Prima bedrijf houd zich altijd aan zijn afspraak

IJsselburcht 3

6825 BS Arnhem