Bizarre ervaring

Onlangs een beamerlamp gekocht bij dit bedrijf. Dat ging goed mis. Lang verhaal kort: BLE zegt een originele lamp te verkopen maar stuurt een vervangend model. Zelfs nadat ik vooraf voor de zekerheid vooraf had gevraagd of het niet om een vervangend model ging. Vervolgens blijkt het ontzettend moeilijk om deze lamp terug te sturen. Om uiteindelijk de lamp te kunnen retourneren waren heb ik contact gehad met 3 personen en was ik 7 e-mails, 1 telefoontje en ruim twee weken verder. Het contact met de consumentenbond niet meegeteld. Mijn geld heb ik, nu weer ruim twee weken later, nog niet terug. BLE bood een originele Epsonlamp (los, zonder behuizing) aan. Deze was zo’n 60€ duurder dan een vervanger van een degelijk merk (Osram) op een andere site. Voor echt origineel mag je wat meer betalen dacht ik. Voor de zekerheid aan BLE gevraagd of het niet ging om een Osram lamp, of een ander merk. Na een geruststellende e-mail deze lamp aangeschaft om vervolgens vol verbazing een Osram lamp thuis te krijgen. Geen probleem denk je, foutje bedankt. Terugsturen en zand erover zou je denken. Maarnee. Vanaf dat moment werd elke stap in het retourproces omgeven met allerhande onduidelijkheden, formaliteiten, dubbele vragen enzovoorts. Waar ik echt van geschrokken ben: een bedrijf kan er geweldig uitzien; klantbeoordeling 9,0! Laagste prijsgarantie. Thuiswinkel waarborg keurmerk. En dan dit. Tussen je eigen gelijk en uiteindelijk dat ook krijgen zit een heel grijs gebied waarin de verkoper het je ontzettend moeilijk kan maken. Dat hele proces moet je door voordat je aan kan kloppen bij de consumentenbond en/of de geschillencommissie. Contact met die twee laatste kost ook weer een heleboel tijd en moeite. Hoeveel mensen zouden er afhaken voordien? Al die dingen wil je niet. Je doet er goed aan om dus voordien te kijken naar de reputatie van een bedrijf. Kijk hierbij naar de slechte reviews. Waarom zo moeilijk dit alles? Ik hoor het graag, maar eerst mijn geld terug.

Vakkundig en vriendelijk

Ik zocht een beamer die bij daglicht in mijn bedrijfsruimte nog steeds goed beeld geeft. Ik had zelf vooronderzoek gedaan en tot twee beamers gekomen die dat in mijn ogen zouden moeten kunnen. Maar omdat ik twijfelde toch nog even bellen en mailen. Uiteindelijk kreeg ik ander advies dan waar ik zelf op uit was gekomen. En wat ben ik daar blij mee. Het was én goedkoper én beter. Super mooi beeld nu. Deze mannen zijn eerlijk en vakkundig. Als je een beamer zoekt ga dan naar beamerexpert! Belangrijk dat deze (kleine) winkels blijven bestaan en niet allemaal opgaan in de stuntreiuzen als MM en CB. Hier krijg je tenminste echt goed advies.

Zoals het hoort, alleen communicatie over de levering kan beter

Vriendelijke mensen met knowhow, allen communicatie over levering kan beter. Heel tevreden.

Super behulpzaam en meedenkend

Wij zijn heel goed geholpen met het uitzoeken van een scherm en geholpen met een tijdelijk scherm!

prima producten, maar voldeed niet aan leverbelofte

"Volgende dag bezorgd," was de belofte. En ik had het aankochte ook dan nodig. Helaas kreeg ik - na de bestelling en betaling - een korte mededeling dat het niet ging lukken, en de bezorging over het weekend werd getild 'wegens drukte'. Dan hoor je niet op de website te beloven dat je de volgende dag bezorgt.

Vlotte bestelling en goed product!

Makkelijk om te bestellen op de site, en kwaliteitsvol product.

Efficiënt bedrijf en technisch een grote verbetering tov.mijn oude beamer

Om 16u besteld en 's anderendaags om 16 u reeds bij mij thuis, van Nederland naar Antwerpen! En wat een verschil met mijn oude Vivitek beamer (ondertussen 14 jaar oud). Mijn Optoma UHD38x is veeele malen scherper. Zo'n verschil had ik niet verwacht.

Correct en snel.

& Degelijke prijs.

snel en goede communicatie

Snel en goede communicatie

Wij onderscheiden ons door onze snelle manier van reageren en servicegerichte instelling…

De aangekochte beamer heeft 1 dag goed gewerkt. De volgende dag startte deze niet meer op, de bedieningsknoppen reageren niet meer. Vele pogingen later startte de beamer plots terug op, er zitten verschillende storingen in het scherm. De beamer is niet gevallen of heeft geen uiterlijke schade. Ik heb woensdag ll telefonisch laten weten dat de beamer defect is. De persoon vroeg om dit ook per mail te versturen. Dit heb ik ook gedaan. Donderdagavond heb ik nogmaals telefonisch contact genomen om te vragen wat ik moet doen. De persoon die de Rma’s behandeld zou me vrijdag contacteren. Ik ben nog steeds niet geïnformeerd en zit nog steeds met de defecte beamer. Ik ben me bewust dat dit technische probleem niet jullie fout is. Maar dit moet sneller en effectiever behandeld worden. De goede ervaring van aankoop, afhandeling en levering verdwijnen hierdoor.

Beste Wouter, Graag zou ik met u in contact willen komen. Wij willen het probleem voor u oplossen, maar helaas kan ik u niet vinden in ons systeem. Dank, Thomas [email protected]

Doen wat ze beloven

Bijzonder ..goed.

Uitgebreid de medewerkers van Beamerexpert gesproken , Ze namen de tijd om al mijn 100 vragen (wat de beste beamer voor mij zou kunnen zijn) te beantwoorden . We zijn hier thuis heel tevreden met de beamer die we aangeschaft hebben . Top advies !Snelle service. De volgende dag hadden we hem al in huis. Ze zijn daar bij Beamer expert niet alleen kundig maar nog gezellig ook. !Bijna jammer dat ik nu geen reden meer heb om ze te bellen. Kortom . : Beamer expert is een aanrader. Een 10 !!

Wat leuk om te horen en te lezen. Fijn. En je mag altijd bellen hoor Sally, voor advies, maar ook voor de gezelligheid! ;)

Was super! Super mooi scherm, goed geholpen en heerlijk het EK kunnen kijken. Ga hey zeker nog een keer doen!

Hopelijk kunnen we nog veel verder komen dit toernooi. Veel kijkplezier Anouk!

tweede keer laat met verzenden

Heb een beamer gekocht en maanden later een steun en kunnen beide keren kan beamerexpert.nl niet waarmaken om zonder contact op te nemen om te vragen waar het product blijft het product te verzenden. Dit keer was men vergeten het product op te sturen.

Onze oprechte excuses voor het ongemak Karim. Helaas gaat er wel eens wat is, zeker met deze EK- en vakantiegeld drukte. Graag helpen we je in de toekomst nog een keer. Is drie keer dan echt scheepsrecht?

Klant is koning!?

Er valt veel te vertellen over deze ervaring. Maar in een poging om positief te zijn: - mag ik zeggen dat alles in orde gekomen is (En zelfs goed/vriendelijk afgesloten). - ga ik een 3 geven omdat het mooi weer gaat worden volgende week, en in de hoop op een nog betere service-verlening aan de klanten. Werkpuntjes: - Levertermijn (in mijn geval 10 werkdagen, waar 4 als max aangegeven werd) - Antwoord(en)(termijn) op chat/email - Aanleveren Track & Trace ==>Dus kort: Een zelfverklaarde "BeamerExpert"(ik heb géén beamer gekocht, dus kan hier niet over oordelen), nu nog de "Expert in klantenbejegening"...en het komt in orde... Wat heb ik geleerd(en dat hoeft niet enkel voor deze leverancier te gelden): - Betaal nooit een voorschot (Moest lukken dat op hetzelfde moment in BE een zaak 1500 gedupeerden had achtergelaten dewelke voorschotten hadden betaald) - Zorg dat alle afspraken duidelijk op papier/mail staan - Shop locaal als dat mogelijk is (wat nog niet altijd zekerheid biedt)

Fijn dat we dit goed en naar wens hebben kunnen afsluiten Odon.

Kennis, snelle levering tevens snel contact.

Mooie beamer Awol gekocht met scherm. Zelf kan ik nog niets zeggen of de adviezen goed waren vanwege het feit dat mijn scherm Celexon is nog niet binnen. Die verwacht ik binnenkort. Via de mail snel contact en uiteraard antwoord. Ik ben reuze benieuwd van 85 inch tv naar 120 inch scherm met beamer.

Ondanks telefoontjes ter bevestiging beamersteun toch niet tijdig verstuurd

Voor een klant hadden wij 'last minute' een beamersteun nodig. Beamersteun besteld en erachteraan gebeld of deze echt die dag verzonden zou worden zodat we ons project bij de klant volgens afspraak af konden ronden. De volgende dag werd niets geleverd en bij nabellen kon men niet vertellen of de verzending al had plaatsgevonden. Na veel zoekwerk werd mij twijfelachtig gemeld dat de beamersteun wss de dag daarna zou worden geleverd.... De dag daarna nog steeds geen bevestiging gekregen en bij nabellen werd uiteindelijk duidelijk dat de verzending pas die ochtend had plaatsgevonden. Levering kwam uiteindelijk na 19.00u 's avonds pas bij de klant, waardoor wij onze afspraken helaas niet na konden komen. Hele proces was behoorlijk frustrerend en amateuristisch, niet wat we van Beamerexpert hadden verwacht!

De beugel had dit keer helaas het magazijn niet op tijd verlaten en is dus een dag later pas verzonden. Uiteraard is dit heel vervelend en al helemaal voor jullie klant. Gelukkig zijn de 5 orders ervoor wel netjes op tijd bij jullie afgeleverd. De volgende order gaan wij ook weer ons uiterste best doen om deze op tijd te bezorgen.

Ik ben erg goed geholpen via de mail met het maken van mijn keuze en ben daarna goed op de hoogte gesteld wanneer de producten komen

goede en snelle service

bestellen was makkelijk goede website. snelle levering.

prima service, duidelijkheid rondom levering van afzonderlijke artikelen kan beter

Prima geleverd en mooie producten. wat wel even schrikken was dat eerst het scherm werd geleverd en de beamer en de voet nog niet. Op de bestelling stond dat deze was afgeleverd. Na bellen zou ik een nieuwe tracking krijgen. De volgende dag nog eens gebeld, ook toen weer de tracking beloofd, echter na twee uur stond de koerier voor de deur. Koerier gaf het pakket af aan mijn vrouw die voor onze oprit langs liep..... (zonder te tekenen). Wellicht kan dat nog eens met de koerier worden besproken

Goede voorlichting

Vragen over de uitgezochte beamer en bijpassende plafondbeugel werden duidelijk en goed uitgelegd.

Vakkundig

Zoveel beamers, zoveel schermen… maar welke kies je. Vandaar toch maar besloten vakkundig advies in te winnen bij beamerexpert. Tijdens mijn bezoek aan de showroom heb ik die vakkundige uitleg over de producten zeker gekregen. Hierdoor heb ik een goede keuze kunnen maken. De duidelijke offerte volgde dezelfde dag en de vragen die ik later via mail / telefonisch stelde werden ook zeer snel en goed beantwoord. De producten waren vervolgens snel in huis. Inmiddels geniet ik een aantal maanden van mijn opstelling en heb ik geen moment spijt gehad. Beamerexpert.nl is een aanrader als je er zeker van wilt zijn dat je de voor jou best mogelijke combinatie van beamer en scherm in huis haalt.

net nog gelukt

Ik bestelde eind mei een ACER beamer bij BeamerExpert. De beamer zou op voorraad zijn en ik zou dus een Code van de post krijgen. Enfin alles voorbereid met mijn installatie team voor mijn klant om alles in juiste vaarwater te krijgen maar helaas gingen er dagen overheen zonder post-melding. Gebeld met Beamer expert die heeft zijn uiterste best gedaan om de orde boven water te krijgen. Gelukkig na enkele dagen was de order in huis en kan ik mijn klant voorzien, net voor de EK van een nieuwe beamer. Uitstekende service ervaring maar zet please niet meer in de bevestiging mail dat de beamer op voorraad is.

Fijne snelle afhandeling

Na het bestellen binnen 2 dagen mijn beamer thuis. Was de beste prijs op internet, geeft toch een fijn gevoel dat je de juiste keuze maakt. Fijn product ook (ViewSonic X11 4K) met prachtig beeld en eenvoudig te bedienen menu zoals al stond omschreven op de website, erg blij mee!

Good purchase

The product was well-packed and delivered fast

Thanks Sojung!

Spaarne 38

2011 CJ Haarlem

+31(0)23 - 5517909

Over Beamerexpert.nl

Zoals onze naam al doet vermoeden, zijn wij de expert op het gebied van beamers en alle beamer accessoires. Wij onderscheiden ons door onze snelle manier van reageren en door onze servicegerichte instelling. Met onze websites voorzien wij niet alleen in de behoeften van de zakelijke markt, maar ook in die van onze particuliere klanten. Het is onze visie om alle producten en diensten aan te bieden die mensen nodig hebben om succesvol te kunnen presenteren én om ervan te kunnen genieten. Wij staan altijd tot uw beschikking voor vragen en voor een advies op maat. We helpen u graag! Voor welke producten kunt u bij ons terecht? Beamers, beamerlampen, projectieschermen, large displays, digiborden, videowalls, beugels en trolleys, videoconferencie oplossingen, thuiswerk oplossingen, samenwerken, digital signage, room- en desk booking. En vast nog meer ;). Bezoek onze showroom in het hartje van Haarlem aan de Ridderstraat 29. Wanneer u persoonlijk advies wenst en producten wilt zien, maak dan een afspraak in onze showroom en bel met 023-5517909. Onze experts staan voor u klaar!