Goed advies op maat gekregen

Goed advies op maat gekregen

De bestelling is aangekomen.

De webwinkel vraagt een review. De bestelling is aangekomen. Vlot en degelijk verpakt. Meer valt er nog niet te melden. Als er wat meer tijd tussen bestelling en vraag zou zitten zou ik wat nuttigs kunnen typen over aansluiting, werking en gebruiksgemak.

Goedemiddag, Bedankt voor uw review. De review wordt op basis van uw ervaring met het bedrijf Beamerexpert gevraagd. Fijn om te horen dat het product er snel was. Een product review voor het aangeschafte product kunt u hier achterlaten: https://www.beamerexpert.nl/account/review/86713469/ Maar test en gebruikt u eerst het product op uw gemak. Alvast bedankt voor uw review en een fijne dag gewenst!

Slechte communicatie en levering.

Slechte communicatie en levering.

Beste Janet, De slechte review is hier helemaal op zijn plaats, hoe spijtig dat ook voor ons is. De beamer is na lang touw trekken met Optoma veel te laat aan je verzonden. De beamer was voorradig, maar zij wilden deze niet vrijgeven vanwege een prijsissue. Dit heeft geresulteerd in een levertijd van maar liefst anderhalve week. Tot overmaat van ramp had DHL een nieuwe bezorger, die nog nog aan de nieuwe systemen moest wennen. Er werd gezegd dat het pakket was afgeleverd, terwijl het niet zo was. Hierdoor was het pakket niet waar deze moest zijn. Ook daar hebben we een aantal dagen verloren. Wij hebben u nog wel een excuusbrief gestuurd en zullen u vandaag ook nog een lekkere en actuele attentie sturen.

Proma

Lange levertijd, maar goed afgehandeld

Levertijd klopte niet met wat er op de site vermeld stond en duurde lang. Na contact te hebben gehad is dit goed afgehandeld. Voor de rest zeer goed ook qua communicatie.

Goedemorgen Johan, In deze onzekere tijden, waarbij chips zeer slecht leverbaar zijn, lopen de levertijden helaas wel eens anders dan gepland. Onze excuses hiervoor. Wij zijn afhankelijk van informatie van derden. Zij hadden gezegd dat de beamers op tijd in ons magazijn zouden zijn, zodat wij op tijd konden verzenden. Helaas werd dit wat later dan op de website vermeld stond. We hebben je nog nog een borrelpakket toegestuurd ter compensatie van het langere wachten. Veel plezier met je nieuwe beamer.

Prettig

Prima advies en snelle afhandeling.

Producten zijn goed aangekomen!

De producten die ik besteld had zijn goed aangekomen. Echter wel in twee etapes wat overbodig aanvoelde. Ook de communicatie over het tweede pakketje bleef achterwegen. Komt er een product wat later? Geen probleem, maar breng je klant op de hoogte zal mijn advies zijn.

prima produkt met een prima kwaliteit

beeldkwaliteit uitstekend en bediening relatief eenvoudig

Soms gaat er wat mis

In eerste instantie advies gevraagd en dit was heel duidelijk voor ons. Wat de levering betreft helaas moeten bellen omdat de betaalde levering door het magazijn niet was afgeleverd. Het blijft mensenwerk zullen we maar zeggen. Na het belletje alsnog de bestelde beamer binne enkele dagen ontvangen.

goed en profesioneel

snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Goede communicatie

Heel vriendelijk werd ik geholpen door beamerexpert. Ze hadden mijn gewenste beamer op voorraad voor een goede prijs. Na een aantal vragen/opmerkingen van mijn kant werd hier ook goed op gereageerd.

Goed bedrijf om zaken mee te doen, plezierige verkopers en correcte service

Excellent

Deskundigen op info, kennis apparatuur, klantvriendelijkheid.

Correct

Zeer goede uitleg van een medewerker en gelukkig nog gewoon via de telefoon

Goede service en snelle reactietijd

Beamerexpert reageert snel en geeft de juiste antwoorden en ook nog voor de beste prijs

Goed en snel geholpen! :)

goede service

De klant is echt koning bij jullie, goede website, makkelijk te bestellen, snelle levering, goede beamer accessoires.

heel vlotte service

Bestelling en levering verliepen erg vlot

Snel Geholpen, Snel bezord

Een offerte aangevraagd en binnen 2 uur reactie. Vervolgens na dat deze door het betaalsysteem op de zaak was binnen een werkdag bezorgd. Goede service!

Uitstekend, zeer behulpzaam!

Klantenservice kon niet garanderen hoe laat het zou worden geleverd de volgende dag dus ik mocht het ook ophalen. Zeer vriendelijke man heeft me geholpen dat enorme 55 inch scherm in mijn auto te krijgen. Heeft nu mooi plekje op kantoor :)

responsief en deskundig

zie boven

Product op voorraad maar wordt niet direct geleverd

Producten worden niet direct geleverd staan op voorraad op website, geen track and tracé het is een verassing wanneer de pakketbezorgers komen. Ze hebben zelf geen voorraad en alles komt vanuit de fabrikant uit het buitenland

Perfecte service

We hadden de verkeerde beugel en ook de verkeerde beamer besteld, maar dit is allemaal perfect opgelost door de klantenservice!

prima service met heel goed meedenkend personeel.

BIj Beamerexpert terecht gekomen met een hoop vragen. uiterst vriendelijk en vakbekwaam geholpen en nu heel erg tevreden met het resultaat.

Over Beamerexpert.nl

Zoals onze naam al doet vermoeden, zijn wij de expert op het gebied van beamers en alle beamer accessoires. Wij onderscheiden ons door onze snelle manier van reageren en door onze servicegerichte instelling. Met onze websites voorzien wij niet alleen in de behoeften van de zakelijke markt, maar ook in die van onze particuliere klanten. Het is onze visie om alle producten en diensten aan te bieden die mensen nodig hebben om succesvol te kunnen presenteren én om ervan te kunnen genieten. Ondanks dat wij Europees actief zijn, is onze service altijd gericht op onze lokale klanten. Wij staan dan ook te allen tijde tot uw beschikking voor vragen en voor een advies op maat.