Goede prijzen en snelle levering :-)

Goede prijzen en snelle levering :-)

Erg fijn om te horen dat de ervaring met ons goed verlopen is. Wij blijven ons beste doen voor scherpe prijzen en voor snelle leveringen . Veel plezier met de BenQ beamer en graag tot ziens ;).

Heel prettig!

Ik was op zoek naar een beamer met een beetje redelijk geluid en hoge lichtopbrengst. Ik kon langskomen en daar gingen we 2 beamers van voorkeur testen. Als ik er meer had willen zien dan was dat waarschijnlijk ook geen probleem geweest. Ik heb nu echt een fantastische beamer die ik voor meerdere toepassingen geschikt is. Echt heel blij mee en zo fijn om ze beide gezien en gehoord te hebben.

Fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw Epson beamer aankoop! Het is belangrijk om producten te testen voordat je ze koopt om er zeker van te zijn dat ze aan jouw persoonlijke wensen voldoen. Blij dat jij de ideale beamer hebt gevonden.

prettig geleverd

coorecte levering, goeie communicatie

Zoals het hoort.

Beamerexpert was voor de projector die ik wilde de goedkoopste. Juist toen ik hem wilde aanschaffen was hij uitverkocht. Gelukkig heeft Beamerexpert daar een mailservice voor en na een paar dagen kreeg ik een mailtje dat de projector weer voorradig was. Daarna verliep de aanschaf en bezorging vlot.

Geweldig om te horen dat Beamerexpert een goede prijs had voor de projector die je wilde kopen en dat de mailservice nuttig was om je op de hoogte te houden van de voorraad. Het is ook fijn om te horen dat de aanschaf en bezorging soepel verliep. Bedankt voor de positieve feedback Richard!

Duidelijke en informatieve site, snelle levering

Erg fijn om te horen dat we je met onze informatie op weg hebben kunnen helpen Ed. Veel plezier met de universele afstandsbediening voor je beamer.

Betrokken medewerkers die graag willen helpen

Ik heb een goed advies gehad over de aanschaf van de apparatuur. Door grote drukte zou er in mei van dit jaar pas ruimte zijn voor de installatie, maar door een betrokken medewerker is naar een andere oplossing gezocht en is dit proces aanzienlijk versnel. Inmiddels kijken wij tevreden naar films in onze huisbioscoop!

Dank u voor uw positieve review en het delen van uw ervaring. We zijn blij te horen dat we in staat waren om een oplossing te vinden voor de drukte en de installatie sneller te laten plaatsvinden. Onze medewerkers zijn altijd toegewijd om de best mogelijke service te bieden en we zijn blij dat dit in uw geval heeft geresulteerd in een geweldige kijkervaring in uw huisbioscoop. Bedankt voor het kiezen voor ons bedrijf en we hopen u snel weer te zien als klant!

goed meegedacht

Denken goed mee, denken mee naar oplossingen en gaan pas voor de oplossing als ze het zeker weten en het goede weten te bestellen. Super.

Bedankt voor de review Frank. Dat is exact wat wij doen. Wij willen namelijk dat u het juiste product ontvangt. Graag tot een volgende keer!

alles volgens afspraak, en met goed en correct advies

alles goed verlopen

Erg fijn om te horen Robby. Veel plezier met de mooie Optoma beamer!

prima geholpen

alles werkt

Prima prijs/kwaliteitverhouding met uitstekende service

Tevens bestaat hier de mogelijkheid om uitleg te krijgen over de aan te schaffen producten via de mail, telefoon of op lokatie in Haarlem.

Dank je voor de opmerking over onze service. We zijn blij te horen dat je het nuttig vond dat er verschillende manieren zijn om uitleg te krijgen over onze producten, zoals via de mail, telefoon of in onze showroom in Haarlem. We geloven dat een goede klantenservice een essentieel onderdeel is van een positieve klantenervaring en we zijn blij dat we dit in jouw geval hebben kunnen bieden. Bedankt voor het kiezen voor ons bedrijf. Graag tot een volgende keer Willem.

Prima prijs en snelle levering

De bestelde artikelen waren goed geprijsd en werden snel geleverd. Prima.

Zo horen wij het graag en hebben wij de reviews het liefst Arthur. Bedankt!

zeer behulpzaam en snel!

Na mijn vraag kreeg ik binnen een paar uur een antwoord. Zeer prettige ervaring en zeer behulpzaam. Ook super snelle levering

Bedankt voor het geven van jouw mening Martin. Wij proberen zo behulpzaam mogelijk te zijn en zo snel mogelijk te reageren. Fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt. Geniet van jullie prachtige BenQ beamer. We hopen jullie in de toekomst nog vaker te kunnen helpen.

Excellent.

Professional and friendly customer service and installation. Highly recommended.

Thank you for the positive feedback Mark! We are glad to hear that you had a good experience with our customer service and installation. We appreciate your recommendation.

Professioneel

De ZH406 is een fantastische projector. Ik kreeg uitstekende hulp tijdens het keuzeproces. Daarvoor verdienen ze 5 sterren. In begin kreeg ik geen geluid door de Marantz versterker, maar kon dit oplossen door een bijkomende fiber connectie te maken tussen de Marantz en de Optoma beamer. De naverkoop was iets minder.

Dank je voor jouw review. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de hulp die je hebt ontvangen tijdens het keuzeproces. We waarderen de waardering voor de service die we hebben verleend. Het spijt ons echter te horen dat er problemen waren met de geluidskwaliteit en dat de after sales minder was dan verwacht. We willen onze klanten altijd de best mogelijke service bieden en we zullen deze feedback gebruiken om onze processen te verbeteren. Als je nog vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen zodat we je verder kunnen helpen.

Good deal, service, and delivery

What more to ask for than a comprehensive web page with all the details you need, responsive service agents, the best deal in the Benelux, and fast shipment? Go for it!

Thanks for your great review Börries. We'll keep up the good work. Enjoy your very nice Optoma projector!

Perfect!

Zeer nette afhandeling en nadat er wat misliep met de zending een correcte opvolging. Ik kan deze firma alleen maar aanbevelen en dan zijn de prijzen ook nog eens erg correct!

Goede service, goede prijs

Gebeld voor advies voordat ik ging bestellen. Ben goed verder geholpen en verzenden ging ook goed.

Snelle en goede service

Met de duidelijke info op de website kon ik snel beslissen en de bestelling werd vlot afgehandeld.

Beste Nicolas, onze dank voor je positieve feedback over onze website! We zijn blij om te horen dat de informatie duidelijk was en dat je snel een beslissing kon nemen. Ook zijn we verheugd dat de afhandeling van uw bestelling vlot verliep. Bedankt voor het kiezen van onze service en we hopen je weer te zien voor jouw toekomstige aankopen.

Ging niet heel soepel, maar ze hebben het wel recht gezet. Top service

Bedankt voor je positiviteit met deze bestelling Janine. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je volgende bestelling wel helemaal soepel verloopt. En natuurlijk heel veel plezier met je mooie Logitech aankoop!

Bestelde en betaalde XGIMI Horizon beamer Bij Beamerexpert i.v.m. laagste prijs. Kort erna bracht DPD de beamer die voortreffelijk was verpakt. Wat mij betreft: uitstekend adres.

Fijn om te horen dat wij de beste prijs hebben en dat de beamer goed verpakt en daardoor heel is aangekomen. We hopen dat je veel plezier zult beleven aan jouw XGIMI Horizon beamer Gerard. Als er iets is waarbij we verder kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om je te assisteren.

Geweldige service en vakmanschap

Vanaf mijn 1e telefonische contact een prima begeleiding. Ook toen het bezorgen (tussen de kerst en nieuwjaar) moeizaam verliep hebben ze alle moeite gedaan om mij gerust te stellen. Dus ook een geweldige after sales service, Paul Stiekema Zwolle

Fijn dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Paul. En fijn om te horen dat je telefonisch goed geholpen bent en dat we je gerust hebben kunnen stellen toen het bezorgen moeizaam verliep. We waarderen je opmerkingen over onze after sales service en we hopen dat je blij bent met het product dat je hebt ontvangen. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen.

Top service door enthousiaste professionals

Echte service en deskundig advies door enthousiaste medewerkers maken het verschil met de concurrentie. Van offerte tot turn-key oplevering zonder enige rimpel in het proces. Wij hebben nu twee systemen draaien naar volle tevredenheid. Met dank aan Jip van BeamerExpert. Ik kan deze club van harte aanbevelen!

Bedankt voor jouw positieve review Ronald! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de service en het advies dat je hebt ontvangen van onze enthousiaste medewerkers en dat het hele proces zonder problemen is verlopen. We zijn blij om te horen dat u nu twee systemen heeft die naar volle tevredenheid werken en we waarderen uw aanbeveling. We hopen dat u nog vele jaren van onze producten en diensten zult blijven genieten. Ook namens Jip graag tot ziens!

Top Service

Goede uitleg en geen vraag is teveel ben erg goed uigelegd welke beamer ik het beste kan nemen

Bedankt voor je review Richard! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de uitleg die je hebt gekregen en dat we in staat waren om je te helpen bij het kiezen van de juiste beamer. We hopen dat je veel plezier zult hebben met je nieuwe aankoop.

Super advies en service!!!

Ik ben al even op zoek naar een passende ultra short throw beamer. Die gehele periode ben ik voorzien van goed advies, uiteindelijk vorige week de knoop doorgehakt om aan te kopen. Bij de koop zeer goede service ondervonden.

Bedankt voor je positieve review Stefan! We zijn blij dat we je konden helpen bij het vinden van de juiste ultra short throw beamer en dat je een goede service hebt ondervonden bij de aankoop. We hopen dat je veel plezier zult hebben van je nieuwe aankoop en dat je ons in de toekomst weer zult bezoeken voor advies of aankopen.

Oke

Track en trace iers te laat maar toch goede communicatie

Bedankt voor uw review! Het spijt ons dat de track en trace niet op tijd beschikbaar was, maar we zijn blij dat u tevreden bent met onze communicatie. We zullen ons best doen om deze problemen in de toekomst op te lossen. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat u verder tevreden bent met onze diensten.

Over Beamerexpert.nl

Zoals onze naam al doet vermoeden, zijn wij de expert op het gebied van beamers en alle beamer accessoires. Wij onderscheiden ons door onze snelle manier van reageren en door onze servicegerichte instelling. Met onze websites voorzien wij niet alleen in de behoeften van de zakelijke markt, maar ook in die van onze particuliere klanten. Het is onze visie om alle producten en diensten aan te bieden die mensen nodig hebben om succesvol te kunnen presenteren én om ervan te kunnen genieten. Wij staan altijd tot uw beschikking voor vragen en voor een advies op maat. We helpen u graag! Voor welke producten kunt u bij ons terecht? Beamers, beamerlampen, projectieschermen, large displays, digiborden, videowalls, beugels en trolleys, videoconferencie oplossingen, thuiswerk oplossingen, samenwerken, digital signage, room- en desk booking. En vast nog meer ;). Bezoek onze showroom in het hartje van Haarlem aan de Ridderstraat 29. Wanneer u persoonlijk advies wenst en producten wilt zien, maak dan een afspraak in onze showroom en bel met 023-5517909. Onze experts staan voor u klaar!