Ronduit schandalig!

In November 2018 online een beamer op voorraad besteld en betaald, enkele dagen later een mail ontvangen met de melding dat beamer niet meer voorradig was. Enkele andere voorstellen ontvangen maar niets voldeed aan onze eisen zodat we een refund aangevraagd hadden. Ondertussen ruim een half jaar verder en nog steeds geen terugbetaling ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prima service!

Hd een specifieke beamer nodig voor een bepaalde afstand en beeld grootte.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettig en snel in contact en inhoud

Tot de volgende keer!

Top, snel geleverd.

Goede service, meteen goed advies via chat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed advies en prettige mensen

Snelle service geleverd. Dit gekoppeld aan een persoonlijke benadering en advies waar ook echt naar de wensen van de klant wordt gekeken is heel prettig. Ook zaken waar je zelf (nog) niet aan hebt gedacht, worden zonder opdringerig te zijn goed afgehandeld. Super

Vriendelijk

Door een fout in het magazijn bleek de bestelling niet verzonden, maar ik werd erg vriendelijk te woord gestaan en het pakje werd dezelfde dag alsnog verzonden.

Goed advies gekregen en producten snel verstuurd

Goed advies gekregen en producten snel verstuurd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Professioneel, snelle levering en origineel product

Wij bestellen graag en de afhandeling van de order gaat snel en correct.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zeer correcte en snelle behandeling

zeer correcte en snelle behandeling klantvriendelijke communicatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

levering beamerbeugels bleef lang achter

Goede producten en service, jammer dat de beamerbeugels lang op zich hebben moeten wachten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige service voor prijs gelijk aan de online prijsvechters

Ook bij een tegenslag werd er niet makkelijk opgegeven maar een goede oplossing gezocht. Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer snelle service en denken goed mee!

De mensen van Beamer expert zijn zeer behulpzaam, beantwoorden vragen snel en denken met in het totaalproject. Daarnaast ook bereid om dingen even net iets anders dan normaal te doen om, als het nodig is, snel iets voor elkaar te krijgen. Ook nog eens prima prijzen, dus alleen maar positieve ervaringen hier. Zeer aanbevolen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

alles volgens afspraak en snelle levering

Makkelijk de juiste lamp gevonden op de website en snelle levering volgens afspraak.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

gepersonaliseerd advies en snelle foutloze kevering

gepersonaliseerd advies en snelle foutloze levering, dat is mooi!

Echte adviseurs

Samen met de heren gekeken naar de juiste beamer. Er zijn zoveel verschillende beamers met allemaal pluspunten die een andere beamer weer niet heeft. Gelukkig hebben ze ons enorm goed geholpen met het uitzoeken van de juiste. Het installeren ook door hen laten doen, snel en zonder gedoe. Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service met betrekking tot het vervangen van de beamer

goed advies om een beamer te vervangen, de beamer gaf witte stippen en dat zou niet aan de lamp liggen, maar iets op de printplaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

bij en tijdens de besteling goed op de hoogte gehouden van de levering en lever tijden van het product

vriendelijke helpdesk

netjes op tijd geleverd en altijd bereikbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Professionele club die meedenkt met wat er nodig is

Goed geholpen, snel gehandeld. Enige plus punt wat ik zou willen voorstellen is een 'helpdesk' in het weekend.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles op tijd en goed! Zo hoort het.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende service, ook bij problemen! TOP bedrijf

Na de aanschaf van een beamer bleek dat na een dag de afstandbediening het niet meer deed, na gebeld te hebben voor een oplossing via de helpdesk werd duidelijk dat het simpel op te lossen was! Top gedaan!

goed product, snelle service

goed product, snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en keurige klantenservice!

3 grote 75 inch touchscreen besteld van Iiyama. Top schermen met heel veel toepassingsmogelijkheden.

snel, voordelig en goed

Prima snelle service, goede prijsafspraken kunnen maken en vlotte levering. Tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede informatie over het product en een betaalbare prijs

Goede service, en alles op tijd geleverd

Over Beamerexpert.nl

Filter op Taal