Goed bedrijf

Er was een probleem met de levering (foutieve adres). In eerste instantie via email en telefoon niet bereikbaar. (Frustrerend) Eens ik iemand wel kon bereiken: superhulp. Product direct geleverd. Superproduct.

Het is erg frustrerend, wanneer je een bedrijf probeert te bereiken en zij niet reageren. Ik ga kijken waarom wij niet bereikbaar waren, zodat we dit kunnen verbeteren. Gelukkig heeft u ons nog wel kunnen bereiken en is het allemaal alsnog goed opgelost.

We hebben hier 3 maanden geleden een beamer gekocht. Na eerst op het kantoor meerdere modellen mogen bekijken twijfelde we nog enigszins tussen een normale beamer en de duurdere Xgimi. Uiteindelijk op aanraden van de verkoper toch gekozen voor de Xgimi omdat hij dacht dat deze beter bij ons gebruik paste. Hij had volkomen gelijk, zeer gemakkelijk in gebruik, en het zelfstandig scherpstellen... echt een aanwinst. Ook met redelijk wat licht nog goede kwaliteit. Al met al super blij met de hulp en de juiste keuze. Uitstekende service!

Een duurdere is niet altijd de betere oplossing voor de klant, maar in de geval wel. Wij proberen altijd een goed advies te geven, ook wanneer dit leidt tot een goedkopere aankoop. Goed om te horen dat de Xgimi beamer zo goed bevalt. Heel veel plezier ermee en bedankt voor de mooie review Peter!

Top geregeld, goed advies en snelle levering

Goed geholpen door joost, goed en snel advies. En super snel geleverd.

Dat is erg fijn om te horen Christiaan. Bedankt voor de mooie review en de groeten van Joost!

perfect geholpen

ze denken goed mee welke beamer het beste zou passen en de telefonische service was ook snel en goed

Bedankt voor de mooie review Merel. En veel plezier met de Xgimi beamer!

Uitmuntend

Een langere levertermijn werd direct gemeld. Toen ik zei dat dit niet lukte voor ons, werd direct een heel mooi alternatief aangeboden, die we dan aangenomen hebben. Ook de communicatie was heel vlot en snel. Niet zoals vele firma's waar je direct een mailtje krijgt dat ze je mail binnen de twee dagen zullen beantwoorden.

Bedankt voor je review Sandrino. Persoonlijke aandacht staat bij ons hoog in het vaandel, dus fijn dat we jullie zo snel konden helpen. Veel plezier met de Optoma beamer.

Super snelle afhandeling

Zeer goed en professioneel geholpen.

Op onze zoektocht als Foto vereniging naar een goede beamer, heeft de beamer expert ruim de tijd genomen om ons verschillende beamers te tonen en te demonstreren. Het klantcontact verliep altijd vriendelijk. Uiteindelijke een Epson laser beamer aangeschaft. De beamer voldoet uitstekend. Fotokring Heemskerk

Snelle respons

Snelle opvolging van bestelling en vragen.

Super. Snel. En goed.

Zoals het hoort.

Nette winkel met keurige aftersales

Onlangs een Epson LS-800 projector en ALR scherm aangeschaft bij Beamerexpert. De producten zijn netjes volgens afspraak verzonden en bezorgd. Ik ben super blij met deze aankoop en alles voldoet aan de verwachtingen. Na ongeveer 1,5e week kwam ik met een aftersales vraag die snel is opgepakt en na escalatie met de fabrikant (waarvan ik goed op de hoogte werd gehouden) is alles super netjes en in goed overleg opgelost. Ik kan iedereen die op zoek is naar een nieuwe projector of scherm beamerexpert.nl aanbevelen!

Goede service, prettig contact

l

Alles goed afgehandeld!

Vlot besteld en geleverd. Enkel de bevestiging van het order kan beter, want ik ontving hier geen mail over. Snelle levering wel. Vraagje ivm factuur was professioneel en snel opgelost.

Juiste artikel, snelle levering!

perfecte service

snelle e-mail reactie en snelle verzending. Dankjewel

Erg fijn om te horen Michel. Bedankt voor de zeer positieve review!

Heb geen zin nodig maar een woord is voldoende GEWELDIG

Voor de kaatsvereniging wilden wij een beamer aanschaffen. Op internet gezocht en prijsklasse varieerde van €200,- tot € 20.000,- Toen in contact met beamer expert via de mail en telefonisch. Heel veel advies gekregen en gekozen voor de EPSON EB L 200F. Een geweldige beamer. Ook bij daglicht een heel scherp helder beeld. Dankzij de deskundige adviezen tot deze keuze gekomen Wij zijn er erg blij mee en kunnen de beamer gebruiken voor vergaderingen, presentaties. De trainers kunnen beelden kat3n zien van de trainingen. Dus nogmaals GEWELDIG. Namens kc de Boer, Stiens

Bedankt voor de review en graag gedaan Hans. Geniet van de zeer goede Epson beamer!

Super service!

Naar aanleiding van een defect, snel gereageerd door beamerexpert, niet de retourzending van ons door hen afgewacht maar meteen een ander exemplaar opgestuurd.

Erg tevreden

Alles ging prima Duidelijk en makkelijk Er was eventueel een klein probleem met leveren vanuit de leverancier en ze kwamen daardoor met een prima tussen oplossing. Was achteraf niet nodig, maar was wel prettig Dus denken duidelijk mee

Voorkomen is nog altijd beter dan genezen Tonny. Wij denken graag mee. Veel plezier met de Catchbox!

Super!!

Van het moment dat ik de beamer aansloot is het genieten geblazen. Van de aanschaf heb ik er echter geen spijt van ondanks de forse prijs. Het is een aanrader!

Bedankt voor de positieve review Stephan. Geniet van de mooie Xgimi beamer!

Alles liep goed

Prima dienst

Super service & snel

Eerst contact gezocht om te vragen of deze specifieke beamers schoon te maken waren, dat bleek geen probleem en nadat ze afgegeven waren, kreeg ik al snel het bericht dat ze al weer klaar waren en op gehaald konden worden. De nota viel me erg mee en ik kan de BEAMEREXPERT iedereen aanraden die op zoek is naar een reparateur!

Contact goed en levering prima

Via klantenservice bestelling geplaatst. Goed en eerlijk geinformeerd. Levering volgens afspraak. Producten voldoen aan verwachtingen.

Goede snelle service

goede prijs en snelle verwerking

Goed meegedacht en fijne service

Prettig contact waarbij goed meegedacht werd welke beamer voor mij de juiste zou zijn. De beamer was perfect en de service was goed.

Fijn om te horen Marie. Mochten jullie weer een beamer willen huren, dan staan we voor jullie klaar!

perfect

Beter wordt het niet

Vrolijk personeel om goed zaken mee te doen

Het onderhoud aan mijn beamers is vakkundig uitgevoerd

Goed om te horen Bob, Hopelijk kunnen we het onderhoud in de toekomst nog eens voor je doen.

Over Beamerexpert.nl

Zoals onze naam al doet vermoeden, zijn wij de expert op het gebied van beamers en alle beamer accessoires. Wij onderscheiden ons door onze snelle manier van reageren en door onze servicegerichte instelling. Met onze websites voorzien wij niet alleen in de behoeften van de zakelijke markt, maar ook in die van onze particuliere klanten. Het is onze visie om alle producten en diensten aan te bieden die mensen nodig hebben om succesvol te kunnen presenteren én om ervan te kunnen genieten. Wij staan altijd tot uw beschikking voor vragen en voor een advies op maat. We helpen u graag! Voor welke producten kunt u bij ons terecht? Beamers, beamerlampen, projectieschermen, large displays, digiborden, videowalls, beugels en trolleys, videoconferencie oplossingen, thuiswerk oplossingen, samenwerken, digital signage, room- en desk booking. En vast nog meer ;). Bezoek onze showroom in het hartje van Haarlem aan de Ridderstraat 29. Wanneer u persoonlijk advies wenst en producten wilt zien, maak dan een afspraak in onze showroom en bel met 023-5517909. Onze experts staan voor u klaar!