Zeer behulpzaam en onmiddellijk antwoord op alle vragen

Vlotte afhandeling van de bestelling. Levering naar België.

Goed geregeld

De bestelling is binnen de tijd geleverd en met het product zijn we ook zeer tevreden Xgimi halo + beamer .

Prima service, snelle reacties.

Ik had een Viewsonic beamer besteld die ik heb teruggestuurd, omdat de specificaties in de praktijk tegenvielen in een vergelijking met de Optoma UHD38x die ik vervolgens besteld heb. De levering van de Optoma duurde lang, maar dat had oorzaken buiten de macht van Beamerexpert. Andere leveranciers hadden op dat moment vergelijkbare lange levertijden. De Optoma is nu correct en op de manier die ik wenste afgeleverd.

Top, goede communicatie, klein minpuntje

Vlotte bestelling kunnen doen, zelf niet goed gemeten dus verkeerde plafondbeugel besteld. Snel contact gekregen en opgelost met een andere beugel. Kreeg deze met korting want het was een retour. Dingetje daarmee is dat je ze wel even moet checken voor je ze naar een nieuwe klant stuurt want zelfs met de korting was deze best slecht. Verbogen arm, doorgedraaide imbusschroeven en ze zaten veel te vast. Ik wilde het weekend film kijken dus heb verlies genomen en het toch werkend gekregen voor mij. Beamer wel echt top en een koopje. Zeker een aanrader de optima HD146x! Normaals dikke pluim voor de communicatie en het was supersnel verzonden! Al met al, je kan hier prima wat bestellen.

Verkeerde postcode ingevuld. Gebeld met Beamerexpert en het werd netjes opgelost door L. Toppie. Beamer werd netjes verpakt aangeleverd. Ben vooral tevreden over de adviezen welke beamer ik moest hebben.

Nog geen pakketje ontvangen

Kan nog niets vertellen want na 1 week nog geen pakketje ontvangen

Prima service en de beste prijs!

Prima service en de beste prijs!

Hele vriendelijke en snelle service, goed meedenken met mooi reseultaat!

Heel prettig, erg tevreden.

Alles goed maar ik wil een factuur krijgen

Goedemiddag Raoul. Ik heb de factuur nog eens netjes aan je gemaild. Misschien is deze in je spambox terecht gekomen, maar hopelijk is het zo goed opgelost ;).

Perfecte service en levering.

Gevraagd om een offerte en dat is allemaal zeer vlot verlopen.

Wat een fijne betrouwbare zaak is dit! Ons viel een prijsverschil op dus we stuurden een mail ivm laagste prijs garantie, kregen heel snel een positieve reactie. De beamer werd ook nog even vastgehouden voor ons een na betaling was hij binnen een dag bezorgd. Uitermate tevreden klant hier!

Excellent service

I ordered a monitor from Beamerexpert, and the customer service staff were incredibly helpful in answering my questions, and sorting our the issues I had. Would happily recommend them to others, and do business with them again.

Producten goed serves slecht

Ik had er een product besteld krijg ik na een week mail niet meer beschikbaar Verander naar ander product zouw met 5 werken thuis zijn werd 10 werk dagen twee gebeld over info ja u krijgt van ons een mail met de info twee keer niet gebeurd. Product zelf werkt perfect maar serves helaas slecht

Goed product met duidelijke instructies, snelle levering

We zijn zeer tevreden met de aankoop

Snelle levering + prettige service :)

Fijne snelle levering meerdere items. Ook bij het ontstaan van een technisch issue fijn en prettig geholpen om het probleem op te lossen. :)

Netjes

Doen niet wat ze beloven

Reageren niet of traag. Denken niet oplossingsgericht.

Alleen levering duurde langer dan vermeld op de site

Bedankt voor de mooie review Ruud. De volgende keer zullen wij nog meer ons best doen om ervoor te zorgen dat je pakket op tijd bij je is.

Prima service, aardige medewerkers.

Fijn om te horen dat het probleem gevonden en opgelost is!

Vlot geleverd snelle communicatie!

Tevreden!

14 dagen gewacht en uiteindelijk geannuleerd voor een beamer die morgen in huis zou zijn.

Donderdag op de site besteld met de belofte voor 17:00 besteld morgen in huis. Dus 2 dagen later een mail gestuurd, want de bestelling stond nog steeds op 'wachten op verzending'. Maandag eind van de dag een reactie dat het die week uiterlijk eind van de week geleverd zou worden, want er was een magazijn storing. Kan gebeuren natuurlijk, dus ik op vrijdag een nieuwe mail gestuurd dat er nog steeds niet veranderd was. Maandag (een week later) maar weer gebeld. Het zou uitgezocht worden. Vandaag woensdag maar een paar keer gebeld (want er was niemand beschikbaar) en nu te horen gekregen dat het nog 1 tot 4 dagen kan duren. Kortom 2 weken verder en nog geen product dus de order maar geannuleerd. Toch wel dramatisch als webshop dat je een product niet binnen 2 weken terwijl je het binnen 1 dag beloofd. De enige reden dat ik een slecht ipv een zeer slecht geef is dat Lisa van de klantenservice wel afspraken na kwam.

Prima geregeld

Goed geïnformeerd o.a. over de bezorgdatum

Levertijd vermeld op de site wordt niet gerespecteerd

Beamer besteld op dinsdag, geschatte levertijd 1-2 werkdagen. Na 3 dagen zelf contact opgenomen en een standaard onoersoonlijk copy-paste antwoord teruggekregen ' de levertijd is 1 tot 3 werkdagen'. Maandag via track and trace gelezen dat mijn pakketje niet geleverd kon worden door een fout ergens, ik weet niet waar. Uiteindelijk na 10 verschillende statusupdates zijn ze dinsdag dan eindelijk langs geweest maar was er niemand thuis. Via GLS geen mogelijkheid om een uur te kiezen. Woensdag dan uiteindelijk afgeleverd in een beschadigde doos die precies heel de wereld rondgereisd heeft. Met een klein hart de beamer uitgepakt en gelukkig was deze goed verpakt vanuit de producent waardoor er geen schade is aan de beamer zelf. Conclusie, beamerexpert is traag, onpersoonlijk en heeft een slechte pakjesdienst

Niet wat ik had verwacht

Als de installatie niet goed gaat dan kan het bedrijf je daarin niet of niet voldoende begeleiden. Wij hebben nu een installateur nodig, hopelijk kan ons probleem dan nog verholpen worden.

Als dozenschuiver heb je 1 taak, geven van status updates

Speciaal bij beamerexpert een beamer besteld omdat hij op voorraad was, mijn oude had de geest gegeven. Na 3 dagen maar gebeld, hebben jullie een update, ja die was er, er was wat mis gegaan, de beamer zou over 2 a 3 dagen bezorgd worden. na 3 dagen maar weer gebeld want het bleef maar stil, hij komt eraan vandaag of morgen, gaf aan dat ik mijn geld terug wilde, na dat weekend bezorgd vanuit Belgie. kortom, voorraad beheer met leverancier niet op orde (zet er dan eerlijk bij wel/niet op voorraad leverancier)

Over Beamerexpert.nl

Zoals onze naam al doet vermoeden, zijn wij de expert op het gebied van beamers en alle beamer accessoires. Wij onderscheiden ons door onze snelle manier van reageren en door onze servicegerichte instelling. Met onze websites voorzien wij niet alleen in de behoeften van de zakelijke markt, maar ook in die van onze particuliere klanten. Het is onze visie om alle producten en diensten aan te bieden die mensen nodig hebben om succesvol te kunnen presenteren én om ervan te kunnen genieten. Wij staan altijd tot uw beschikking voor vragen en voor een advies op maat. We helpen u graag! Voor welke producten kunt u bij ons terecht? Beamers, beamerlampen, projectieschermen, large displays, digiborden, videowalls, beugels en trolleys, videoconferencie oplossingen, thuiswerk oplossingen, samenwerken, digital signage, room- en desk booking. En vast nog meer ;). Bezoek onze showroom in het hartje van Haarlem aan de Ridderstraat 29. Wanneer u persoonlijk advies wenst en producten wilt zien, maak dan een afspraak in onze showroom en bel met 023-5517909. Onze experts staan voor u klaar!