Super klantgericht en snelle respons

Beamer gekocht met extra snoer, heel blij met alle technische info die ik kon uitvragen en ook uitstekende service en afhandeling. Ik moest het product zakelijk bestellen met factuur en ook het pakket naar een specifiek pakketpunt hebben en het was allemaal geen enkel probleem. Prijzen zijn ook uitstekend, hun laagste prijs garantie is geen marketing maar een goeie service. Al met al zeer aan te bevelen.

Vlot en goed georganiseerd

Eenvoudige aankoop via goed opgezette website, met erg snelle levering.

Communicatie kan beter

Na mijn informatie aanvraag snel contact gehad en een goed advies gekregen! Nadat levering van product uitbleef zelf contact op moeten nemen. Kreeg meerdere verhalen te horen die niet op elkaar aan sloten. Heb dit ook aangegeven maar vervolgens nooit meer een reactie gehad. Tevens geen info dat Netflix niet op een reguliere weg geïnstalleerd kon worden.

Betrouwbaar.

Na een paar keer te beloven dat ze me gingen terug bellen en mailen en dat niet gebeurde, heb ik ondanks toch nog een goede ervaring dat uiteindelijk alles goed is verlopen.

Vriendelijke houding maar laat gebeld toen de bestelling vertraagd was. Wel goed bereikbaar

Goede service!

Wij zijn wederom goed geholpen om een keuze te maken in de juiste producten.

Bedankt voor de mooie review Charlotte. En dat jullie maar veel succesvolle meetings met jullie videoconferencing set mogen hebben.

Teleurstellend

Heb half december 2023 een beamer met beugel besteld. Paar dagen later krijg ik bericht dat de beugel pas half januari binnenkomt. Weer een paar dagen later krijg ik bericht dat de beamer eind december begin januari. Daarna niks meer gehoord dus half januari maar eens een mailtje gestuurd en nu blijkt dat het wel eind januari wordt.

Niet transparant

Lang moeten wachten om reactie op een zakelijke retourzending, toen geconfronteerd met een zogenaamde restockingsfee van maar liefst 30% van het aankoopbedrag, na een ellenlange discussie werd dit toen aangepast naar 10% maar met daarbij wel het verzoek om de twee reviews over de ervaring met de webshop aan te passen. De andere review is verwijderd maar deze kan enkel naar de huidige ervaring worden aangepast: hierbij dus.

Zalig Cinema thuis!

Heel mooi design, licht gewicht, en kei goed beeld. Met daglicht niet natuurlijk, maar dat was ook vermeld. Heel fijn die ingebouwde speakers, kan echt zeer luid gaan. Ik kon enkel niet streamen via bijvoorbeeld streamz op mn gsm of laptop. Er is wel geluid maar geen beeld.. Youtube daarentegen lukt wel. Maar ben er voorlopig heel blij mee, want je kan die ook gemakkelijk verplaatsen van ruimte.

De website beschrijft op een heel heldere transparante wijze een heel groot gamma aan toestellen. Deze grote en eerlijke vakkennis vind je zelden op internet terug. Deze vakkennis liet ziet ook blijken in de vlotheid van afhandeling. Super snelle verzending, heldere factuur en vlotte communicatie. Daarnaast was de prijs/kwaliteit verhouding ook heel mooi!

Slechte communicatie en levering

Levering > 1 week na bestelling en na telefonisch contact hierover komt Beamerexpert afspraken niet na. Er wordt geen mail gestuurd over wanneer levering is ondanks dat dit telefonisch is afgesproken.

Geweldige klantenservice

Ik wil graag mijn oprechte waardering uiten voor de uitstekende klantenservice die ik heb ervaren bij BeamerExpert.nl. Onlangs raakte mijn pakketje zoek tijdens verzending door UPS, wat voor de nodige frustratie zorgde. Gelukkig was de reactie van BeamerExpert.nl onmiddellijk en proactief. Er werd direct actie ondernomen om het probleem op te lossen. In plaats van simpelweg af te wachten, nam BeamerExpert.nl het initiatief en kwamen ze met een oplossing die mijn verwachtingen overtrof. Niet alleen hebben ze het vermiste pakketje opgespoord en mijn bestelling opnieuw verzonden, maar ze gingen nog een stap verder door het pakketje hoogstpersoonlijk bij mij af te leveren op een afgesproken tijdstip. Deze persoonlijke benadering toont echt het niveau van toewijding en klantgerichtheid van BeamerExpert.nl. De professionaliteit en vriendelijkheid waarmee dit hele proces werd afgehandeld, heeft mij enorm gerustgesteld en mijn vertrouwen in BeamerExpert.nl als betrouwbare leverancier versterkt. Ik ben diep onder de indruk van hun inzet om problemen snel en efficiënt op te lossen, en ik zal zeker weer bij hen bestellen voor al mijn toekomstige behoeften op het gebied van beamers en aanverwante producten.

Goedemiddag Jurgen. Bedankt voor je review, jammer dat deze negatief is. Je review lijkt mij wel meer gericht op UPS dan op Beamerexpert. Wij zijn voor de verzending van projectieschermen afhankelijk van de koerierskeuze van de fabrikant of distributeur van het merk. In dit geval was dit UPS koeriersdiensten. Vanwege het grote formaat van projectieschermen, kan dit niet zomaar met Postnl verzonden worden. Het is natuurlijk erg vervelend dat je een dag thuis hebt moeten wachten en dat je dan ook nog het projectiescherm met een taxi op hebt moeten halen bij een servicedepot. Ik kan mij jou frustratie voorstellen. Uiteraard zijn wij sportief en vergoeden wij de kosten die je gemaakt hebt.

Heel positief goede feedback

Zeer benaderbaar wat contact betreft. Zeer prettig

Zeer snel geleverd, alleen DPD werkte niet helemaal mee. Een aantal keer per e-mai en telefonisch contact gezocht. Producten uitstekend verpakt en in goede orde ontvangen. Volgende bestelling ga ik zeker hier doen.

Allereerst de beste wensen voor 2024! Bedankt voor je mooi review. Helaas is het de laatste weken erg druk geweest bij alle koeriersdiensten en Postnl. Hierdoor lopen de pakketjes helaas vertraging op en worden ze niet op tijd bezorgd. Hopelijk gaat dit snel weer beter. Veel plezier met je mooie Xgimi beamer.

Service bij problemen is goed

Had wat problemen met hun vervoerder maar zij hebben mij nadat ik hen op de hoogte gebracht gad goed geholpen en alle medewerkers waren ook geïnteresseerd in mijn probleem. Berijkbaarheid tussen kerst en Nieuwjaar was beter dan verwacht zeker beter dan hun vervoerder daar moest je bijna een uur in de wacht hier was het nog geen 1 minuut

De beste wensen voor 2024 Etienne! Helaas is het erg druk met Kerst bij Postnl en alle koeriersdiensten. Er wordt online dan zo ontzettend veel besteld dat de bedrijven het niet aankunnen en het ze niet lukt om alles op tijd te bezorgen. Helaas is dit een terugkerend patroon. Hopelijk is het eind 2024 weer beter dan het jaar ervoor. Gelukkig proberen wij je wel zo snel mogelijk te helpen. Veel plezier met je nieuwe Epson beamer.

Het claimen van de laagste prijsgarantie lukte

Nee, de website toont niet steeds de laagste prijs, maar je krijgt die wel als je de gegevens van de concurerende site doorgeeft. Dit leidt wel tot enige vertraging bij het leveren. Ook het communiceren over het levermoment kon wat beter.

Bedankt voor de review Patrick. Op elke productpagina staat onder de groene 'In winkelwagen' button een linkje met: Is de prijs ergens anders goedkoper? Claim jouw prijsgarantie. Daar kan je ons mailen voor de laagste prijs, indien een product ergens anders goedkoper is.

Celexon Rollo Professional Plus 4:3 is een prima scherm

Gekozen op basis van 6 toegestuurde monsters

Wat fijn dat je een keuze hebt kunnen maken voor een projectiescherm op basis van monsters die wij je hebben toegestuurd. Veel plezier met je Celexon projectiescherm Floris.

We hadden tegenslag bij de eerste bestelling. Beamer was tijdens het transport stuk gegaan. Geen opstart van Google TV. Beamerexpert hebben na terugzending van de defecte beamer een nieuw toestel opgestuurd. Dit toestel werkt wel naar behoren. De Philips NeoPix 520 met ingebouwde Chromecast is een aanrader! Prachtig beeld en uitstekend geluid.

Fantastisch en geduldig geholpen en advies gekregen!!

Wilde graag advies over wat voor mij een geschikte beamer zou zijn en ben fantastisch geholpen, Ik zou de Beamer Expert zeker aanbevelen!

Erg fijn om te horen Diana. Wij blijven ons best doen om iedereen goed te te helpen. Veel plezier met de Optoma beamer!

onverwachts kwam aan en werd vriendelijk geholpen

En de beamer die ik heb gekocht op aanraden van Vilian is geweldig

Veel plezier met je mooie Epson beamer!

Scherpe prijzen en snelle levering

Webcam gekocht en na prijs onderzoek, kwam Beamerexpert als goedkoopste uit de bus. Snel geleverd met goede communicatie.

Goed om te horen dat wij nog steeds de beste prijzen hebben!

Goed en snel bereikbaar! nemen vragen serieus en worden adequaat opgepakt

25 touchscreens besteld en werden snel geleverd. Denken goed mee met de klant en service is top!

Wat een leuk project heb jij samen met Thomas gedaan Erik! Bedankt voor de mooie review.

beamer is gearriveerd

Ik kan moeilijk een recensie schrijven op een product wat ik nog steeds niet gehad hebt. inmiddels is de beamer gearriveerd, iets later dan beloofd maar dat kwam door de enorme kerstdrukte. De vragen die ik heb gemaild werden keurig beantwoord... Ook de nazorg hoe dingen evt iets beter kunnen was erg attent. Over de beamer niets dan lof. Fantastisch beeld, geluid ( wel belangrijk dat je de beamer centraal zet en niet naast je ). Ik kan iedereen aanraden hier iets te kopen

Prima levering als omschreven op het gewenste tijdstip

Ik had een afwijkend levertijdstip gevraagd, dat werd keurig gedaan. Prima beamer voor een scherpe prijs.

Bedankt voor je mooie review Joop. Veel plezier met je mooie Optoma beamer.

Fijn contact helder en duidelijk - direct vertrouwen

Mijn orginele vraag was voor een iets duurdere projector - heel veel lumen/lichtopbrengst. Maar we werden gewezen op het feit dat dit niet nodig was en een veel betaalbaardere optie perfect zou passen. Bij een bezoek van de Beamerexpert op onze locatie hebben we de projector direct kunnen beleven, tevreden en konden deze projector behouden en toepassen - heel veel vertouwen ontwikkeld dus. Nu hebben we een goed passend ophangsysteem voor de projector en projectie scherm erbij. Alles is prima verlopen!

Heel fijn om te horen Arjen. Wij denken graag mee, duurder is immers niet altijd beter. Wanneer wij bij de klant op bezoek komen kunnen wij het natuurlijk allemaal nog veel beter inschatten en dat vinden wij leuk om te doen. Veel plezier met jullie mooie set!

Over Beamerexpert.nl

Zoals onze naam al doet vermoeden, zijn wij de expert op het gebied van beamers en alle beamer accessoires. Wij onderscheiden ons door onze snelle manier van reageren en door onze servicegerichte instelling. Met onze websites voorzien wij niet alleen in de behoeften van de zakelijke markt, maar ook in die van onze particuliere klanten. Het is onze visie om alle producten en diensten aan te bieden die mensen nodig hebben om succesvol te kunnen presenteren én om ervan te kunnen genieten. Wij staan altijd tot uw beschikking voor vragen en voor een advies op maat. We helpen u graag! Voor welke producten kunt u bij ons terecht? Beamers, beamerlampen, projectieschermen, large displays, digiborden, videowalls, beugels en trolleys, videoconferencie oplossingen, thuiswerk oplossingen, samenwerken, digital signage, room- en desk booking. En vast nog meer ;). Bezoek onze showroom in het hartje van Haarlem aan de Ridderstraat 29. Wanneer u persoonlijk advies wenst en producten wilt zien, maak dan een afspraak in onze showroom en bel met 023-5517909. Onze experts staan voor u klaar!