SNELLE REACTIE, RAP GELEVERD.

Tijdens het weekend besteld, woensdagmorgen professioneel verpakt afgeleverd. KLASSE!

Goede service snel geleverd. Prijs vond ik wat te duur

Een appje en gelijk communicatie .Onderdeel was heel snel terplaatse.Bedankt!!

Het is een geweldige zaak

Hier kun je gerust je spullen bestellen een goede zaak eerlijk mee denkend en wat ze zeggen dat doen ze ookgoede service ronduit geweldig.

Top bedrijf

Ik ben dik tevreden met wat ik bij Japoto besteld heb.

Het onderdeel, wat ik bij Japoto besteld heb, behalve dat hij in een uitstekende staat is en prima werkt, was hij netjes ingepakt en goedkoper dan bij andere bedrijven.

Top bedrijf

Altijd vriendelijk, denken vaak met de klanten mee!

Verkeerde onderdeel gekregen. Na een telefoontje hebben ze direct de juiste opgestuurd, volgende dag in huis. Snelle service!

Ze doen wat ze beloven.

Snelle levering.

Een eerlijk en behulpzaam personeel . Geweldige gasten

Toppers

prima ervaring

goede service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Hebben erg veel

Belachelijk slecht geholpen door de telefoon. Keer op keer een grote mond van de medewerken die we gesproken hebben en komen hun afspraken heel slecht tot niet na

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Nvt

Hoezo vraagt men €50 voor het inpakken van een onderdeel omdat ik een order had gecanceld. Is toch te gek om zo een hoog bedrag te vragen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Werkt goed met de lak code en reageert snel.

Deed voorkomen op de foto's dat hij in tegenstelling tot zijn concurrenten een complete autodeur met stoffen paneel en spiegel aanbood. Echetr bij levering ontbrak het paneel en de spiegel. Aangezien wij deze deuren cadeau deden viel dit erg tegen en moeten we extra kosten maken om dit over te laten zetten . (bij zijn concurrenten werden gestripte deuren getoond die goedkoper waren.),

Pluspunten

Netjes geholpen. Duidelijk. Goede uitleg.

Pluspunten

Snelle levering en groot aanbod

Pluspunten

Alles is gemakkelijk en correct gelopen. Snelle levering en goed op de hoogte gehouden over de verzending. Heel groot minpunt is dat de bezorgdienst mijn artikel in de tuin heeft neergelegd, dit is een slechte actie naar mijn mening, hier kan Japoto Parts dus niets aan doen en is duidelijk de niet geinteresseerde bezorger zijn fout.

Pluspunten

altijd goed vakkundig personeel

nvt

Pluspunten

Telefonisch goed bereikbaar. Duidelijke website. Goede administratieve afhandeling. Behulpzaam en vriendelijk.

eigenlijk geen

Pluspunten

Super snel geleverd

Pluspunten

snelle en deskundige reacties goed prijs voor onderdelen

Andere verkoper

Pluspunten

snelle verzending makkelijke betaling

telefonisch moeilijk bereikbaar duurt lang voordat er iemand opneemt

Over Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.