Alles ging zoals het hoort

Goed service snelle levering heel netjes ingepakt aan te raden.

Er was een raampje van onze auto kapot geslagen om de hoedenplank te stelen (Nissan Qasqai). Schijnbaar zijn deze zeer gewild volgens Carglass. Dochter heeft bij jullie hoedenplank besteld die de volgende dag keurig ingepakt bij ons werd bezorgd. Dankjewel voor deze snelle levering.

Goede afspraken

Koplamp besteld van kia ceed goed beschreven keurig verpakt snel geleverd Top bedrijf mvg RR auto

keurig netjes geleverd geen schade en het goede onderdeel voor een mooie prijs

mooi stuur voor een goede prijs in vergelijking met andere bedrijven echt top en super goed verpakt ,,,mijn complimenten mvg kees

Ik had onderdelen nodig voor mn auto die was niet op voorad , zodra was die binnen hebben hun mij gebeld een mooie aanbod gedaan en ik had hm de volgende dag mooi verpakt. Japoto is aanrader en Marcel was degene die had me geholpen vriendelijke meneer

Nette prijs en snel geleverd

Niks aan toe te voegen eigenlijk ;) Ik kom zeker terug als ik ooit wat nodig heb.

Met een woord " geweldig "

Perfect bezorgd pakket Snel en goed

Goede service!

Bestelling heel snel binnen en alles zag er netjes uit!

Erg goed!!!

Ik had dringend een restant nodig voor.mijn lexus is250., na een telefoontje zei de man dat hij deze helaas niet meer had liggen maar toch voor de zekerheid even ging kijken.gelumkig had hij er nog 1.het stukje 'toch even kijken' maakte mij erg gelukkig als klant.na bestelling volgens afspraak bezorgd.

Even gebeld juist onderdeel volgende dag in huis

Zeer snelle levering

Slecht

Artikel niet zoals op de foto Rubbers ontbreken

Kia part

Acceptable prices, high speed delivery !

Snelle levering!

Het ging sneller dan ik had verwacht.niets te klagen!

Mijn eerste keer iets besteld bij japoto, Voor nu en nog eens, prijs snel overeen gekomen en dat sturen ze een betaallink. Paar dagen later kwam het binnen, goed verpakt en nog goede kwaliteit. Prima service.

Zeer vlotte levering

Bestelde portier volgende dan al goed verpakt geleverd. Was zoals omschreven, kras en drukvrij tegen een nette prijs.

Geweldig bedrijf

Had onderdeel besteld en dacht dat het verkeerd was, maar na telefonisch contact bleek het het goede onderdeel, niks dan lof voor de man die me te woord stond aan de telefoon, echt een topper.

Zeer goed!

Helaas een kapot onderdeel ontvangen, 2 dagen later een spiksplinternieuw onderdeel ontvangen dus zeer snel en correct opgelost.

Snel, duidelijk en goedgeprijsd

Al jaren koop ik met plezier bij Japoto. Mijn persoonlijke voorliefde voor Japanse auto's betekent niet dat er nooit iets stukgaat. Of een ongelukje. Mijn Mitsubishi Galants, mijn Mazda 6, de Suzuki Swift, het Coltje van mijn moeder, ze hebben allemaal wel een of meerdere onderdelen te danken aan Japoto. De laatste keer zoiets simpels als een zij-knipperlicht voor mijn Mazda 6 die ik met iets teveel geweld had losgehaald. Tot vast en zeker een volgende keer!

Prettig

Duidelijke site en foto,s. Snelle afhandeling en verzending. Prima onderdeel.

Onderdelen zoals beschreven. Prijzen zijn zeer netjes. Levering binnen 2 werkdagen

goede service!

onderdeel is op tijd binnengekomen en voldoet aan alle verwachtingen

Correcte snelle levering.

Het betrof een portier ruit, was geen 100 procent match, na overleg besteld. Was toch identiek.

Ongelooflijk goed en snel!

Automatische versnellingsbak besteld (telefonisch) iets na 15 uur en onbeschrijfelijk vriendelijk en adequaat geholpen, zodanig dat het al mijn verwachtingen overtrof! Alsof je bij de Mac een service krijgt die je alleen maar van een sterrenrestaurant zou verwachten... Vervolgens werd alles keurig netjes en snel verwerkt, waarna de bak de volgende dag voor 11 uur al werd bezorgd, keurig verpakt en op een pallet. Hier kunnen heel veel bedrijven in allerlei sectoren erg veel van leren, wat mij betreft de perfecte klantervaring: ik ga vaker bij Japoto bestellen!

37 Stadsweg

Wirdum 9917 PV