Je krijgt waar voor je geld

Het onderdeel is het juiste wat ik voor mijn Hyundai IX20 had besteld het was goed verpakt het w as schoon dus kon direct gemonteerd worden

Snel en nettjes geregeld

Onderdeel besteld en vrij snel al verzonden Onderdelen zoals beschreven Perfect verpakt

Onderdeel nog niet geplaatst, maar zien er prima uit.

Prima communicatie

Nemen de tijd voor de vragen. Een prima bedrijf dus.

De onderdelen worden netjes ingepakt en op tijd gestuurd

Goed bedrijf . Goede producten en nette service.

primaliempde

erg goed

met volle tevredenheid

Het product kwam overeen met wat ik heb besteld. Was met enkele dagen binnen Gewoon top.

snelle en juiste levering, ingeval van fout artikel mag dit altijd retour! geleverde spullen zijn in uitmuntende staat!

Vlot geleverd, en een goed product.

Toppers!!

Onderdeel was niet op tijd binnen door DHL. Gebeld en gelijk een nieuwe verstuurd via PostNL. Toppers geen gelul gewoon doen.

Snel en exact de juiste onderdelen, auto rijd weer als een trein.!

Snel en goed verpakt leverde bobine, waren zelfs genummerd en zijn nog van een prima kwaliteit.

goed voorgelicht en op tijd geleverd

zie boven

Onderdelen snel in huis tegen een eerlijke prijs.

Onderdelen via website besteld en betaald. Goed verpakt verzonden en in goede staat ontvangen. Zeker een aanrader!

Goed en snel

Goed product zoals omschreven en snel verzonden.

Goede cervise

Heelle goede cervice

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Bestellen via website altijd prima, contact wat lastiger.

Inmiddels al vaker een bestelling gedaan bij Japoto. Deze worden altijd snel na bestellen geleverd. Contact via de website en email gaat was lastiger. Hier komt geen reactie op. Bellen ging prima, maar het telefoongesprek verliep wat bot. Telefoon wordt ook niet opgenomen met de naam van het bedrijf.

Het artikel werkt heel goed, de levering was snel

super netjes en goed geregeld

Snel een reactie ontvangen met het juiste onderdeel. Vlugge afhandeling en onderdeel volgende dag al in huis.

Zeer correct.

Beantwoorden vlug je vragen, en komen afspraken na, goede ervaring zal zeker weer iets bestellen als iets zoek. Ga zo door top.

Echt een top service

Toppie

Japoto, betrouwbaar, snelle bezorging, geweldige service een eerlijk.

Mijn bestelling werd 2 dagen later bezorgd. Keurig ingepakt en verzonden. Het artikel was gelijk aan de foto s op de website. Een zeer blije, tevreden klant. Wanneer ik weer iets nodig zou hebben in de toekomst zal Japoto absoluut mijn voorkeur hebben

Company details

37 Stadsweg

Wirdum 9917 PV

0596 572992

[email protected]

About Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.