Goed bedrijf

Ik had iets verkeerds besteld en dat werd na 1 telefoontje probleemloos opgelost om vervolgens het goede onderdeel opgestuurd te krijgen

Het geleverde ziet er als nieuw uit en is netjes verpakt.

Het geleverde ziet er als nieuw uit en is netjes verpakt. De levering was op tijd. Ik kan Japoto van harte aanbevelen!

Reageerd snel goede service klantvriendelijk snel afgeleverd

Goede service. Netjes te woord gestaan. Ik had de volgende dag alle onderdelen binnen. Zeer tevreden.

Ik had per ongeluk een verkeerde gordel besteld en door hun hulp heb ik nu de juiste.

Product gekocht. Keurige en snel verzonden. Product deed aan alle verwachtingen en zeker niet duur. Kortom top !!

Doen wat ze beloven

Producten zoals omschreven, goed advies en snelle levering. Top dus!!!

Honda velg

Product als omschreven. Super snelle afhandeling en verzending

Goede service.

Het vinden vanbde website is makkelijk , de goede onderdelen uitzoeken is niet makkelijk maar na een telefoontje werd ik prima geholpen .

ter zake,snel,netjes afgeleverd.

Ik zocht wat achterlichten van een belegen Civic,was een iets ander model dus diende wat bekabeling aan te passen.Stekkers zaten er netjes bij dus ik was enorm geholpen en de APK was weer probleemloos.Netjes verpakt,snel geleverd.Communicatie vlot en helder.Dit is prettig geholpen worden.

Snelle levering en prima kwaliteit!

Snelle levering, prima webshop en goede kwaliteit!

Besteld, snel in huis en wat ik kocht werkt goed zeker een aanrader!!

top snel aflevering

top en snel service dank u

Super snel! Juiste product én in goede staat!

Heel fijn! Binnen 1 dag ontvangen en goed verpakt!

Goede service en Snelle levering

Erg goede en vriendelijke service.

Vanuit het buitenland een gordel besteld en ontvangen, echter bleek de verkeerde opgestuurd te zijn. Na contact gezocht te hebben is diezelfde dag de juiste gordel op de post gegaan, en dat volledig op hun kosten. Aangezien wij in het buitenland wonen waren de verzendkosten bijna even hoog als de prijs van de gordel zelf! Echt een hele goede service van Japoto. :-)

Fijne ervaring

Klantvriendelijk, snelle match na plaatsen opdracht, snelle levering, product kont overeen met de foto en omschrijving, prima prijs

Zag er keurig uit en werkt naar behoren.

Waardeloos!

Sturen je een portier vol met parkeerdeukjes en Blauw ipv Zwart. Volgens de onderdelenlijn in A2 staat. Reageren vervolgens niet meer op mail.

Goede ervaring

Snelle en correcte levering van onderdelen.

TOP

EEN GOED BEDRIJF EN ALTIJD BEHULPZAAM

Ja

Snel geleverd en goed ingepakt

Snel en serioz bedrijf

goed onderdeel voor een goede prijs

toyota aygo brandstofpomp assembly gekocht, werkt naar behoren, onderdeel goed verpakt en tijdens transport niet beschadigd

uitstekend

ik ben zeer goed geholpen, vriendelijke personeel en kennis van zaken .

About Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.