Goede service en snelle verzending.

Top bedrijf snel geleverd

Envoie rapide

Moins cher et rapide

fantastische gasten geweldige service!

je krijgt bij hun wel kwaliteit aan zowel onderdelen als service en de persoonlijkheden mogen er ook zijn! dat maakt gewoon het verschil!

Heel goed houden zich aan afspraak

Trek haak besteld en was er na 1 dag!

Pannello interno hunday Tucson

Personale serio è corretto. Grazie.

• Ci consiglieresti? Si

top service

Reeds verschillende goede ervaringen met dit bedrijf

• Zou u ons aanbevelen? Yes

pièces conforme a la description

j'ai commandé 2 pièces, qui sont bien arriver dans un bon emballage. les pièces était en bon état et ça a fonctionné très bien. En plus le prix était très correcte

Snelle service!

Snelle service en geleverd wat ze verkocht hebben volgens plaatje. Kortom, prima voor een goede prijs!

parfait! Rapide et fiable

site clair, achat d'un faisceau bien référencé et conforme à nos attentes.

Volgens afspraak

Fiable

Rapide fiable la durée de la livraison à été bien respecté. Produit OK même référence rien à dire. Je recommande.

Snelle communicatie over een gezocht product.

Super snelle levering. Telefonisch contact zeer klantvriendelijk

Top supersnel goed geregeld!

Het product was zoals omschreven en supersnel binnen nl de volgende dag al Goede service en bedankt!

Altijd goed zaken te doen met Japoto!

Goed!

ottimo

ottimo il prodotto, forse sarebbe meglio un corriere + veloce

• Ci consiglieresti? Si

Agréablement surprise par la rapidité du traitement

Au départ très méfiante, craignant une arnaque de plus sur le net. Surtout après avoir effectué des recherches de forum ou d'appréciation j'ai surtout trouvé JAPAUTO, avec une autre orthographe. Vous n'êtes pas très visibles sur la toile. Acculée par la nécessité j'ai sauté le pas, et tout c'est bien déroulé. Merci. Cordialement,

Makkelijk te bedienen site

Prima kwaliteit onderdelen

Snelle levering, super

I am satisfied

It's my first time and it was amazing how quickly I received the item, the same item I ordered and in good condition I must confess you are wonderful.

Goede afhandeling - snelle aankomst van de bestelling - en een goede prijs

Goede afhandeling - snelle aankomst van de bestelling - en een goede prijs.

Ware perfekt, Versandkosten leider sehr hoch

Prijzig voor de kwaliteit die geleverd wordt (Na Review 50% retour ontvangen)

Het onderdeel dat ik besteld heb (Veiligheidsgordel) was nogal vies. Dat was net een goede schoonmaakbeurt op te lossen. Echter de beugel waarmee de unit vastgezet moest worden was geheel verbogen en dat is niet door transport gebeurd. Het heeft mij heel wat moeite gekost om de beugel weer enigszins in vorm te krijgen zodat die gemonteerd kon worden. Het is dat de beugel niet zichtbaar is achter de bekleding anders had ik die er niet ingezet en was die terug gestuurd. Als het mij eerder opgevallen was dat die beugel niet de juiste vorm meer had was ik niet begonnen aan demonteren van de oude gordel en had is deze gelijk terug gestuurd. Mijn aanbeveling is dan ook nee, maar soms kun je niet anders. Onderdelen voor mijn auto zijn er niet in overvloed en vaak dan ook nog echt duur. ----------Vervolg--------------------- Na het schrijven van deze review werd ik gebeld door Japoto met verontschuldigen dat dit gebeurd is. En de mededeling dat er in dit soort gevallen gevraagd wordt het artikel terug te sturen helaas in dit geval niet meer mogelijk omdat het al ingebouwd is. Daarom bood hij aan 50% van de aankoopprijs terug te storten. Dit kan ik wel waarderen en heb dat geaccepteerd. Op de vraag of ze vervangende sloten voor de achterdeuren hebben omdat het elektrische vergrendelingsdeel niet meer werd was het antwoord helaas dit is een gewild artikel en hebben we op dit moment niet. Maar was wel bereid mij een bericht te sturen als het weer binnen komt. Dat noem ik nog eens service. En verander daarom ook mij aanbeveling naar ja. En verhoog mijn cijfer van een 5 naar een 8 (4 sterren).

Vlotte service goede onderdelen

Contact oké. Onderdelen waren passend en kwalitatief in orde. Prijs was ook prima. Het betrof gebruikte onderdelen.

À propos de Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.