Prima goed en snel geleverd

Op tijd geleverd

Correcte levering en goede kwaliteit

Bij het zoeken naar het benodigde onderdeel, was ik verrast over de grote hoeveelheid onderdelen, gebruikt en nieuw.

Prima service en makkelijk uitzoeken als je weet wat je nodig heb.

Ik had een onderdeel nodig voor mijn auto en ik heb precies gekregen wat ik moest hebben. Het was mooi op tijd binnen, top service bedankt.

Snel en juiste deel

Goed & betrouwbaar bedrijf!

Kopen altijd bij onze collega's, duidelijk afspraken en goede prijzen

Goede service, ruime voorraad, vriendelijk personeel!!

Net bedrijf waar we al langer zaken mee doen. Medewerkers weten waar ze over praten, service en dienstverlening is perfect!

Super snel, goed advies, top kwaliteit.

Snel en adequaat, doen en krijgen wat ze zeggen en een super handig website

Uitstekend klant service

Uitstekend klant service en goed geholpen

Ruime keus en snelle levering Alleen jammer dat de bijhorende schroeven er niet bij geleverd waren

Snelle levering product zoals op website

Onderdeel is de volgende dag bezorgd. Ook het onderdeel was hetzelfde als op de foto

Uitmuntend top bedrijfsarts

Top bedrijf, heb voor een gebruikte achterruiterwisser arm €10 betaald maar bij het demonteren ging deze bij japoto kapot en heb toen een complete nieuwe met wisserblad ontvangen voor dezelfde prijs ( toyota aygo)

Had een onderdeel nodig ben daar goed mee geholpen de volgende dag had ik het binnen Een top bedrijf

Prima,

Ik heb nooit problemen ondervonden, de onderdelen voldoen aan de beschrijving en ook is de levering bijzonder snel.

Duidelijk en goed bezorgd

Tevreden em product zoals omschreven

Goede kwaliteit, supersnelle service

Meermaals onderdelen besteld. Kwaliteit is altijd goed en verzending supersnel. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Al met al een zeer tevreden klant.

Jezus is grote blij

Jezus had het bestelde artikel niet meer nodig. Terug sturen ging makkelijk. En jezus zijn centen stonden binnen 8 dagen op zijn rekening

Supersnelle levering en product zag er als nieuw uit.

Binnen 48 uur na bestelling het bestelde achterlicht binnen gekregen en keurig verpakt. Achterlicht leek wel nieuw.

gewoon correct

zoals belooft op tijd weg gestuurt

Heel blij

Ik heb het verkeerde onderdeel besteld omdat ik niet naar het juiste artikel nummer heb gekeken.

Alles super geregeld

Helemaal goed

Op tijd geleverd, juiste onderdeel

super

onderdeel was precies zo als op foto e de volgende dag al geleverd en werkt perfect

Flexibel en klantvriendelijk

Top Service en heel klantvriendelijk En behulpzaam

Dit bedrijf zou ik zeker aanraden vandaag besteld is morgen in huis en zeer verzorgd en goed beschermd ingepakt en geleverd moge meer bedrijven voorbeeld aan nemen!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Gevonden wat ik zocht

Alleen jammer dat het zo duur is want het had ook gewoon door de brievenbus gekund Inplaats van een grote doos

Company details

37 Stadsweg

Wirdum 9917 PV

0596 572992

[email protected]

À propos de Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.