Goede cervise

Heelle goede cervice

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Bestellen via website altijd prima, contact wat lastiger.

Inmiddels al vaker een bestelling gedaan bij Japoto. Deze worden altijd snel na bestellen geleverd. Contact via de website en email gaat was lastiger. Hier komt geen reactie op. Bellen ging prima, maar het telefoongesprek verliep wat bot. Telefoon wordt ook niet opgenomen met de naam van het bedrijf.

Het artikel werkt heel goed, de levering was snel

super netjes en goed geregeld

Snel een reactie ontvangen met het juiste onderdeel. Vlugge afhandeling en onderdeel volgende dag al in huis.

Zeer correct.

Beantwoorden vlug je vragen, en komen afspraken na, goede ervaring zal zeker weer iets bestellen als iets zoek. Ga zo door top.

Echt een top service

Toppie

Japoto, betrouwbaar, snelle bezorging, geweldige service een eerlijk.

Mijn bestelling werd 2 dagen later bezorgd. Keurig ingepakt en verzonden. Het artikel was gelijk aan de foto s op de website. Een zeer blije, tevreden klant. Wanneer ik weer iets nodig zou hebben in de toekomst zal Japoto absoluut mijn voorkeur hebben

Snel en vakkundig

Had een onderdeel, kofferbakslot, besteld. Deze werd snel geleverd. Van de donorauto werden een aantal foto,s gestuurd. Mijn garage zei dat het niet het goede onderdeel was. Deze teruggestuurd en het goede besteld nl een drukmechanisme met stekker. Het goede onderdeel werd net zo snel geleverd en tegelijkertijd kreeg ik mijn betaling van het foute teruggestort op mijn rekening. Zeeer tevreden in alle opzichten.

Veel soorten jappanse onderdelen snelle levering.

Mijn achterlicht opgezocht op type en kenteken. Snel overzichtelijk en niet duur. Snelle levering

Zeer netjes

Smiddags besteld volgende dag al binnen zeer goed dit bedrijf

Deskundig personeel om snel het juiste onderdeel te bestellen

Helaas achterlicht kapot, nieuw is vrijwel onbetaalbaar. Daarom via Japoto opzoek gegaan naar een gebruikte. Geheel in onbeschadigde toestand, niet van nieuwe te onderscheiden. Snelle levering en erg gelukkig met de aankoop.

Ik vind DHL niet goed

Ik moet 5 dagen wachten op mijn bestelling door DHL

super snel geleverd en juiste onderdeel

onderdeel besteld en de volgende dag al in huis en ook nog het juiste onderdeel super

Prima en vlot

Onderdeel was zoals beschreven en in nette staat. Geheel werd snel geleverd

Beleven. Goed communicatie . Snel verzending.

Gewoon goed

Het juiste onderdeel snel ontvangen en in een zeer goede staat.

Goed en goedkoop

Onderdeel snel geleverd en in goede staat

Snel geleverd , goed verpakt (was kwetsbaar onderdeel)

een groot succes

bij citroen[c1] twee weken wachten op een onderdeel van 100 euro bij japoto 1 dag wachten op het zelfde onderdeel 20 euro inclusief verzenden. een groot succes toch

Snel voor nette prijs

Het onderdeel is op tijd geleverd.

Zeer snel, kwaliteit top, perfect verzonden

Een paar ruiten besteld, volgende dag al in huis! Super goed ingepakt en in zeer goede staat. Uitstekende service!

heel goed correct met het totale plaatje

Deskundig en behulpzaam personeel en goede service.

Een goed advies en begeleiding en de afspraak eerlijk en correct nagekomen. Aanrader omdat dit niet iedereen doet wat men zegt. Japoto Parts doet dit wel.

Goed geregeld , volgens afspraak

Goed geregeld , volgens afspraak

37 Stadsweg Wirdum 9917 PV

0596 572992

À propos de Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.

Avis sur Kiyoh