Prima prijs/prestatie verhouding

Snelle schadevrije levering

Goede service, snelle verzending!

Wat delen voor mijn oude Toyota Aygo besteld. Antenne, toerenteller, en een stoelzitting. Snel verzonden, bij uitpakken bleek echter de antenne gebroken te zijn . Na telefonisch contact werd er direct een nieuwe verstuurd! Geen gezeur maar direct opgelost! Gewoon top service!

Hele snelle levering

Maandag besteld woensdag op de mat klasse

super geholpen, erg aardig en meedenkend

klantvriendelijk, namen de tijd, meedenkend

geluisterd naar mijn vraag maar niet uitgevoerd denk ik of wel

paravan besteld extra gevraagd of niet kapot was bleek toch gescheurd te zijn jammer geen kans op 100 euro met deze revieuw

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Wat vervelend om te horen dat de paravent niet naar verwachting bij u is afgeleverd. Wij proberen ons uiterste best te doen om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Helaas hebben wij in ons systeem geen contactmoment terug kunnen vinden over een beschadigd product dat bij u is afgeleverd. Graag komen wij met u in contact om deze kwestie te bespreken en samen te kijken naar een passende oplossing.

toppie

oke

Duidelijke info, nette en vlotte levering tegen een mooie prijs. Thanks, John

En Super snel geleverd

Goed bereik baar behulpzaam

Na telefonisch contact werd ik goed geholpen , men heeft kennis van hun producten, kunnen goede alternatieven aan bieden , duidelijk en snel geregeld Mocht ik nog iets nodig hebben kom ik zeker terug

snel en meteen de goede spullen

|Ik had dacht ik woensdag besteld en vrijdag ochtend stipt 12 uur was het binnen . Als ik voor half 4 had besteld vast hij binnen 24 uur al in huis . Van mij een dikke 10

Goed onderdeel past precies

De autogordel past precies voor de apk keuring top bedankt Japoto parts.

Heel snel en netjes gedaan

Onderdeel ziet er goed uit , nog niet geplaatst, komt van de week

Super snel geleverd en keurig verpakt.

Goeie service, na een telefoontje super snel geleverd en alles keurig netjes verpakt. Echt top bedankt voor het snel afhandelen.

Duidelijk vriendelijk en duelleren levering

Prima bedrijf

Snel, makkelijk en voor een goede prijs

We kregen via onderdelen.nl al snel een aanbod van een product. Goed geprijst met een foto. Gebeld om dit te bestellen en we kregen snel een betaal verzoek. De zelfde dag nog verstuurd en de volgende dag binnen. Perfect

Easy, polite and fast

Very good company, easy communication even in English. My part was delivered to my house in 24 hours.

erg goed

ik raad iedereen Japoto aan

100 % passend onderdeel. Goede omschrijving en foto’s. Kortom een zeer tevreden klant.

Snelle levering en product volgens omschrijving op website

Eén van de weinige bedrijven op internet die een redelijke prijs vraagt voor gebruikte onderdelen. Geleverde onderdeel goed verpakt en voldoet aan de verwachting!

Top..!

Product zoals omschreven voor een mooie prijs..

in onze branche nog nooit zo,n respectabel bedrijf mee gemaakt

Een keurig net en respectabel bedrijf. Voor de eerste keer zaken gedaan met dit bedrijf, alles keurig netjes afgehandeld Dit bedrijf verdiend geen 5, maar 10 sterren

Juiste omschrijving en goeie scherpe prijs.

Professioneel en betrouwbaar

Ik kocht een dakspoiler , even overlegt of hij zou passen en duidelijk en snel antwoord. Yes, snel in huis en prima verpakt. Dik tevreden met Japoto.

Top!!

Snelle en nette levering!!

Super snelle levering

De levering was echt super snel, op maandag een bestelling geplaatst en op dinsdag was het al geleverd.

37 Stadsweg

Wirdum 9917 PV

0596 572992

À propos de Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.

Avis sur Kiyoh