Goed advies over het onderdeel, controle van het onderdeel op kenteken, snelle levering. Ik moet alleen nog kijken of het onderdeel daadwerkelijk goed past. Het betreft een achterbumper die los gespoten wordt en daarna gemonteerd op het voertuig met de defecte achterbumper.

netjes geholpen

Goede voorlichting, vriendelijk en snelle service. Op woensdag besteld en op donderdag morgen al geleverd.

Pakket goed ingepakt en geleverd

snel en goed

onderdeel goed ontvangen

Zeer snelle levering, onderdeel in orde.

Vrijdag middag betaald en onderdeel was zaterdag morgen al binnen... Sneller gaat het niet. Nooit problemen gehad met dit bedrijf.

Keurig verpakt op tijd geleverd

Artikel voldoet volledig aan verwachting, correct en vriendelijk geholpen

Zie onderstaande

Het is erg dom om na dat ik had betaald te zeggen dat men zich vergist had. Evenwel kreeg ik mijn geld snel terug.

Bedankt voor het achterlaten van een review. Net na het plaatsen van uw bestelling, kwamen we er achter dan wij net een andere model/bouwjaar hebben als uw auto. Daardoor gaat het onderdeel niet passen. We hebben direct daarop u direct een email gestuurd met de uitleg. Aangezien u al betaald had, hebben wij het geld is dan ook direct terug geboekt. Ondanks dat we niet het juiste onderdeel hadden voor uw auto, hebben wij het direct opgelost voor u. We zullen het meenemen in het verbeterproces zodat het in de toekomst niet nogmaals gebeurd. PS. Waar mensen werken worden ook fouten gemaakt we zijn geen robots alleen spijtig en teleurstellend dat we worden afgestraft met een onvoldoende terwijl dit direct werd rechtgezet en u op de hoogte hebben gebracht. Met vriendelijke groet, Japoto Team

superb

zouden meer bedrijven zo moeten werken

snelle en goede levering

overzichtelijke site en onderdelen goed vindbaar

Gewoon goed en snel.

Snelle levering, goed product.

helemaaal goed te vreden

kwaliteit vertrouwbaar eerlijkheid

Es ist schwierig sich auf der deutschsprachigen Seite anzumelden.

Wahrscheinlich wird die deutschsprachige Seite für die Neuanmeldung nochmals überarbeitet. Der telefonische Kontakt war gut und hilfreich.

Goed bedrijf om afgesprokene uit te voeren

Bij eventueel verkeerd onderdeel teruggeven was geen probleem.onze onderdeel paste gelukkig.zeer goed ervaren.

Foutloos snel

Foutloos snel

Zoals gewenst

snelle levering,

Bestelling snel binnen

Helaas bij retour zelf verzendkosten betalen

Snel geleverd en wert naar behoren!

Goed geregeld

Snelle levering en stevig verpakt Prima geregeld

Snel en accuraat geleverd .topservice

Gehaald voor een gebruikte trekhaak, vrijwel gelijk bericht terug,voor 16.00 uur betaald,de volgende dag in huis. Ik zat er om verlegen. Vandaar topservice.

deskundig advies en levering

deskundig advies en levering

Keurig en snel ontvangen gebruikte hoofdremcilinder, die inmiddels is geinstalleerd en prima werkt.

Overzichtelijke website, moest wel mijn artikel, een hoofdremcilinder, zoeken via de foto. Bleek uiteindelijk exact de goede keuze. Artikel snel en keurig verpakt ontvangen. Retour instructie aanwezig in de verpakking geeft veel vertrouwen.

Erg snel!

Erg snel geregeld allemaal met bestellen en verzenden! Top :-)

Ben tevreden over levering en afhandeling

Helaas was door mij bestelde onderdeel niet goed ruilen of routeren is bij Japoto Parts geen probleem. Ook het crediteren werd netjes afgerond.

Over Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.