altijd dikke prima, en de juiste onderdelen

We kunnen altijd bij hun chassisnummer checken. Dan gaat het altijd goed. Aardige lui en altijd behulpzaam

Keurig net bedrijf!

Japoto heeft een ruime voorraad onderdelen, voor een schappelijke prijs, ze komen afspraken na.

super

bestelling vlot geleverd. fijne communiecatie. alles snel afgehandeld. vriendelijk aan de telefoon. echt een aanrader

Alles volgens afspraak !

Makkelijk en snel

Onderdeel was snel gevonden en ook snel geleverd. Makkelijker kan het bijna niet, ook mooi dat je de donor auto kan zien.

Heel erg goed

Goed info over te verkrijgen onderdeel, vriendelijk, behulpzaam, en zeer snelle verzending. uitstekend, aan te bevelen.

Product, zoals op de foto

Besteld en zeer snel in huis en goed verpakt!

perfect

snelle levering en prima prijs. snel contact en goede info.

het was top service

De juiste onderdeel, snel verzending,

Snel geleverd, goed onderdeel

Bij mijn bestelling was het vandaag besteld morgen in huis. Was ik erg blij mee. Het onderdeel klopte met wat ik besteld had en functioneert ook goed. Het onderdeel was goed verpakt. Ben erg tevreden

Snel verzonden, netjes verpakt. Gewoon goed allemaal

Prima service, prompte levering

Helaas ontving ik een verkeerd onderdeel, maar 1 telefoontje en de volgende dag prompt het juiste en een retoursticker voor het eerder ontvangen pakje. Geen 5 sterren vanwege het eerste foutje, maar alsnog vier want top opgelost. Dat is de service die je als klant hoop te krijgen. Foutje mag, het gaan er om hoe je het oplost en dat heeft Japoto top gedaan. Volgende keer weer Japoto voor mij dus ! Peter

Aanrader

Snel geleverd,

Honest Deal!

I ordered a two parts for my car. One part was not compatible with my car and they didn't send it. Great to have a company that cares about more than just money without caring about how they get it. I highly recommend the company and I will order again if and when needed.

Top service !

Komt afspraken en levering na.

Zondags besteld, de dinsdag in huis.

Even gebeld omdat ik niet zeker niet of het zou passen (gordel slot) . Ik kreeg een vriendelijke en kundige man aan de lijn. Ik kon het gelijk via hem bestellen, minuten later was het betaal verzoek binnen. En de dag na betaling het onderdeel keurig ingepakt.

ik bestel altijd onderdelen

Service is erg goed ik kan zeker aanbevelen

Klantvriendelijk

Juiste onderdeel, snel besteld en afgehandeld.

prima levering van het juiste onderdeel

hoi hoi

Gelijk het juiste artikel

voor 16 uur besteld volgende dag in huis ook al is het aan de andere kant van het land

Makkelijk besteld en snel in huis.

Achterlicht voor mijn Mitsubishi L400 besteld en de volgende dag al binnen.

gewoon goed geregeld

correcte afhandeling

Mijn ervaring is in goede orde ontvangen

zie boven stande opmerking.

Betaalbaar en netjes geleverd.

Zeer tevreden.

Over Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.