Goed verpakt en Snelle levering,

Een mistlamp voor een subaru besteld. Was de volgende dag in huis, en na 2 dagen gemonteerd. Het aluminium ‘huis’ was wel goed geoxideerd, maar ja, de prijs was ook niet erg hoog.

Snelle behandeling voor een nieuwe spiegel voor mijn Auris

Mijn dochter had mijn achteruitkijkspiegel gesloopt, maar binnen enkele dagen heb ik hem kunnen vervangen met een gloednieuw originele spiegel.

Snel geleverd en goed verpakt

Klantvriendelijk

Een geweldig bedrijf deze jongens hebben mij waanzinnig goed geholpen om de juiste en goed gedemonteerde onderdelen voor mijn Lexus tegen een goede prijs Thuisbezorgd te krijgen . Toen er een onderdeel niet goed was werd het direct actie ondernomen en een nieuw onderdeel kosteloos opgestuurd dit wordt erg gewaardeerd dat maak je niet overal meer mee als ik een 12 kon geven als waardering had ik dat ook gedaan heel erg bedankt

product voldoet aan alle verwachtingen. snel geleverd

Vragen werden vrijwel direct beantwoord. Product voldeed aan mijn verwachtingen. product snel geleverd.

snel en professioneel

Prima website, met foto's van de beschikbare onderdelen. Keurige prijzen en snelle verzending.

Parfait

Originalteile ! Schnelle Lieferung !

Da es sich um Originalteile handelt passen sie perfekt. Sehr schnelle Lieferung.

Super aardig super sevice top.

Gaat altijd goed en snel

Helaas klopte het artikel niet. Maar desondanks super snel afgewikkeld. Het retour en m'n geld terug. Perfect!!

Alles goed geregeld, product zoals omschreven!

Korte lijn en snelle afhandeling/levering

Een waar genoegen

Alles werkt en goed ook , wat zou men daar nog aan moeten toevoegen? O ja, verreweg de goedkoopste aanbieder in mijn geval.

Snelle verzending duidelijke site

Prima service, snel gevonden wat ik zocht, snelle bezorging.

Snel geregeld

Gekregen wat ik had besteld. Netjes op tijd. Product was goed verpakt. Prima service voor herhaling vatbaar.

Prima ervaring

Snel, goed en voordelig. Onderdeel was ook correct verpakt. Ik zou, indien nodig, nogmaals hier kopen

Professioneel

Zo moest het overal gaan!! Snelle reactie op de zoekopdracht gekregen + bij navraag over het artikel een vriendelijk en adequaat telefonisch contact + snelle en verzorgde levering!

voldoende

Tank klep voor mijn Mazda cx5 was voor 2 tientjes scherp geprijsd. Verzendkosten komen pas laat tevoorschijn en was 50% van de aanschafprijs, vind ik nogal stevig. Klep was niet geheel schade vrij, zat beschadiging op. Jammer, niet vermeld.

Alles BESTENS

Schnelle Lieferung alles ok

prima service, medewerker ging speciaal kijken of onderdeel nog op de schadseauto aawezig was

prima service, medewerker ging speciaal naar buiten om te controleren of het onderdeel nog aanwezig was op de schadeauto.

Gewoon een hele nette bedrijf.

Heel net bedrijf. Ruim aanbod aan onderdelen.

perfect, klopte precies zoals beschreven en snel geleverd

heel tevreden

perfecte service

duidelijk met prijzen goede website en zeer snelle service kan niks anders zeggen dan zeer goede ervaring leveringen netjes op tijd mvg autobedrijf mayer bv

Over Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.