uitstekend

geleverd volgens prijs en verzending zoals afgesproken

Prima gegaan netjes op tijd geleverd

Klasse

Heel hartelijk bedankt.voor het product .en de snelle levering

tevreden

Achterlicht besteld voor mijn Toyota, snelle levering van het juiste onderdeel.

Goed geregeld

Snel onderdelen geleverd

Betrouwbaar bedrijf met goede service!

Ik zocht een dynamo voor mijn toyota avensis, Japoto had hem liggen en heeft hem direct verstuurd. Jammer genoeg bleek de opgestuurde dynamo niet goed . Na contact te hebben gehad met Japoto verstuurde zij kosteloos een andere dynamo op. deze is goed en auto rijd weer. fijn en betrouwbaar bedrijf met ook nog eens goed service!], Ga zo door!

kwalitijd goed

Super bedrijf!

Het onderdeel is netjes verpakt en zeer vlot in goede orde ontvangen!

Had verkeerd onderdeel. Snel en adequaat opgelost.

Duidelijk

Duidelijke foto's op de site ook waar het onderdeel vanaf komt.

snel, simpel en precies zoals beschreven en gefotografeerd

voor mijn hele oude auto vond ik precies de juiste buitenspiegel. Eenvoudig te bestellen, goede prijs, snelle service. Aanrader!

top service en realistische prijs voor de deurvangers Camry

Zie boven.

goed en netjes geholpen

goed en netjes geholpen

Snelle levering Onderdelen zoals om schreven top

Snelle en correcte afhandeling van bestellingl

Snelle en correcte afhandeling van bestelling. Vriendelijk personeel aan telefoon.

Probleemloze levering

Goed omschreven uit welke auto het onderdeel komt

Snelle levering van het product, goed en netjes verpakt. Geen minpunten te beschrijven en raad dit bedrijf dan ook aan!

Prima producten maar niet snel geleverd

Ik heb 4 werkdagen plus een weekend op mijn bestelling moeten wachten. Dit zijn niet echt concurrerende snelheden. Dit moet echt beter.

Beste Heer Zoon, Nadat de bestelling was binnen gekomen is deze direct verwerkt en dezelfde dag nog verstuurd, helaas zijn wij ook afhankelijk van de transporteur (DHL). mede door de drukke tijden voor de transporteur, heeft het voor u een aantal dagen extra geduurd. Jammer dat wij hier nu op afgerekend worden, getuige van de andere reviews zijn andere klanten dik tevreden met de snelle levertijd. In ieder geval bedankt, dat u de moeite heeft genomen ons een review te schrijven Met vriendelijke groet, Marinus Roggen / Japoto

Zeer snelle levering van een goed onderdeel

Als hierboven beschreven

top , doen wat ze beloven en communiceren alles goed

schakelen snel , zijn ter zake kundig en klantvriendelijk voorbeeld voor collega sloperijen

perfect

bestelling was snel en correct

Goede service snel geleverd

alles netjes geregeld volgens afspraak

l

Makkelijk bestellen op de website. Producten goed omschreven en per merk en type te zoeken.

Over Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.