Onderdeel snel geleverd. En goede service

Prima service en snel

Snel verzonden en ondanks wat beperkte werking van product -die zelf te verhelpen was, prima alternatief aangeboden mocht het product toch niet gaan functioneren

duidelijke informatie en correcte bezorging

Nogmaals duidelijke informatie en afspraken worden nagekomen

Perfect uitgevoerd

Dinsdag besteld en woensdag geleverd

goed.

Ik had een zonneklep voor een rav4 besteld, maar die zou niet passen op onze auto. Heb daar een mail over gekregen en het geld is terug gestort. Ik vond het fijn dat er mee gedacht wordt en alles is goed afgehandeld.

snel het juiste onderdeel in huis

begin van de middag besteld, volgende dag in huis! Geen 10 want onderdeel was redelijk beschadigd wat geen probleem was in mijn geval maar was niet gemeld

snel geleverd en goede onderdelen

goede onderdelen goede prijs en snel geleverd alles volgens afspraak

Snel en goede kwaliteit/ prijsverhouding

Perfecte levering en kwaliteit van de goederen.

Op zoek naar een thuiskomer, terecht gekomen bij JAPOTO. Tegen een schappelijke prijs geslaagd voor een nog nieuwe velg met band. Zeer snelle en goede levering. Ik raad JAPOTO aan iedereen aan.

Altijd correct

Telefonisch auto vriendelijk en altijd de juiste onderdeel voor een betaalbare prijs

Het onderdeel was de juiste. Het functioneerde goed. De prijs was prima. Het was erg goed verpakt. En ik had het binnen 4 werkdagen binnen.

Gewon goed

Duidelijke foto's, goede prijs en snelle levering

Goede ervaring, snelle levering, goed verpakt. Helaas blijkt er in mijn auto een ander type speaker te zitten, dus de geleverde speaker gaat retour. Retour aangemeld, maar nog niets vernomen. Ik stuur het maar gewoon op. Ik heb er vertrouwen in dat het netjes afgehandeld zal worden.

Perfecte service en goed verpakt.

Het juiste onderdeel dank jullie wel.

Altijd goed geregeld

Altijd goed getegeld

Snel en goede levering ben dik tevreden

Goede service en kwaliteit

Perfect! Super geholpen!

Perfect! Had nog gebeld, ze hebben meegekeken of t onderdeel dat ik had gevonden ook echt zou passen. 100%tevreden. Zal ze zeker weer gebruiken. En heb account aangemaakt. Snelle verzending. Vriendelijk geholpen!! Bedankt !!

Is ok

Ik had aan de verkeerde persoon de review gestuurd mijn excuses

Snelle levering, je wordt op de hoogte houden via mailtjes en duidelijke site

helemaal goed

gevraagd artikel was op voorraad, interessant van prijs en werd direct geleverd. Wat wil je nog meer?

duidelijk , snel , goed

Gevonden wat ik zocht en snel gekregen

was snel en goed vriedelijke bediening

telefonische bediening was zer goed en vriendelijk

Over Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.