Sortuj

Geweldig en zeer snel geleverd.

Goede en duidelijke website, kan bijna niet fout gaan bij het bestellen. Snel en goed verpakt geleverd.

Een speaker besteld voor in een nissan qashqai. Super snel binnen! Top!

Goed geregeld snelle levering

Goede en snelle levering .Top

Ik heb het middags besteld en had het de volgende dag al in huis.

Zeer goed en snel!

Duidelijke site. Bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis.

Goede service in een woord.

Was heel erg goed verpakt. De service was goed en de snelle verzorging was ook uitstekend.

Altijd goede en snelle service

Ik heb meer dan 20 jaar alleen goede ervaringen met Japotow

De bestelling was er snel

Ben wel tevreden over de behandeling en werkwijzen Retourneren gaat bes goed en zij blijven vriendelijk

GEWOON TOP

SUPER

Netjes afgeleverd.

Gemakkelijk en snel

Snelle navi op site om onderdelen te vinden. En zeer snel verzonden.

Snelle levering van goede onderdelen

Onderdeel voor Mitsubishi Outlander besteld. Snel geleverd maar helaas door pakketdienst verkeerd geleverd. Zonder probleem vervangend onderdeel gekregen en zonder bijkomende kosten. Super.

Heel blij!!

Beste, Hartelijk dank voor het snel leveren van mijn bestelling en de top kwaliteit en redelijke prijs!!

Duidelijk, zoals verwacht en zoals belooft

Producten gecommuniceerd op de website na twee werkdagen in huis. Heleer, simpel en duidelijk. Twee keer de zelfde bestelling gedaan. Jammer dat het tweede product licht beschadigd was, maar het blijft tweede hands….

Goeie communicatie, snelle verzending

Website is overzichtelijk, goeie communicatie, goeie prijzen. Ik heb het product nog niet werkend gekregen, maar dat kan aan mij liggen. Mvg

Uitstekend service

Goed service en optijd geleverd

Snel en goed geholpen

Perfect geholpen

Achterlicht van de honda accord was gelijk aan nieuw ! Zeer tevreden

Netjes en snel geleverd

Zeer snelle levering

Het product snel gevonden en snel geleverd

Onderdeel makkelijk gevonden, snel geleverd, goede prijs, perfecte service

Het onderdeel is goed te vinden op de website met duidelijke foto's. Na bestelling volgt de levering van het goed verpakte pakket voorspoedig en kan je de klus met succes afronden Als ik weer een onderdeel zoek weet ik waar ik het eerst ga kijken

Japoto bestaat al heel wat jaren,in mijn jeugdjaren haalde of bestelde ik veel onderdelen, nu ,,na vele jaren later heb ik 2 deuren nodig voor mijn Kia, en weer zeer tevreden met de afhandeling. Dank jullie wel Japoto.

goeie service

ik ben heel blij met de goede service welke ik van Japoto heb gehad. Arthur Wauters

Goed bedrijf

Ik had iets verkeerds besteld en dat werd na 1 telefoontje probleemloos opgelost om vervolgens het goede onderdeel opgestuurd te krijgen

Het geleverde ziet er als nieuw uit en is netjes verpakt.

Het geleverde ziet er als nieuw uit en is netjes verpakt. De levering was op tijd. Ik kan Japoto van harte aanbevelen!

O Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.

Kiyoh Recenzje

• Każdy może opublikować recenzję, o ile spełnione są warunki i polityka prywatności
• Przeprowadzamy automatyczne i ręczne kontrole, aby w jak największym stopniu zapobiegać fałszywym recenzjom.
• Recenzje napisane z własnej inicjatywy są natychmiast wyświetlane online i weryfikowane w ciągu 72 godzin.