Super kwaliteit, goede prijs, snelle verzending

Ik heb een armsteun besteld bij Japoto Parts, omdat mijn auto deze niet standaard had. Binnen één werkdag netjes geleverd en de omschrijving was top, voldoet volledig aan mijn verwachting.

Excellent from start to end!

Very enjoyable transaction from start to finish. I will definitely be using Japoto Parts again.

Stel

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Juiste onderdeel voor een goede prijs

Na telefonisch contact hebben we binnen een paar dagen een goede tweedehands spiegel gekregen wat perfect paste bij ons model voor een goede prijs.

Top service en snelle levering

Top service en snelle levering

Aucun soucis

Tout c’est bien passé

Was snel binnen en correcte onderdeel en weinig slijtage of corrosie zichtbaar en werkte geweldig

Behulpzaam personeel en handige website

Deursensor en mistlicht van een nv200 had ik nodig. Er werd voor mij een extra foto gemaakt van de sensor voor zeker te zijn. Dat was al prettig. En ik zag op de website alle onderdelen van eenzelfde nv200 sloopauto mooi overzichtelijk. Waardoor ik snel mijn kapotte mist/stads/licht kon terugvinden. Super Japoto, dankjewel.

Fast delivery, product as expected

Perfect service

perfecte aflevering perfect geholpen en waar voor je geld

zie hierboven

Snel verzonden, product zoals omschreven.

Snel verzonden, product zoals omschreven. Aanrader.

Goed snel geleverd. Goede producten

Snel contact, snelle levering, product goed!

Ik zocht een onderdeel voor mijn auto die niet meer te leveren was. Heel veel sloperijen gebeld maar helaas hadden ze niks liggen. Via onderdelenlijn ben ik bij Japoto terecht gekomen en heb ze direct gebeld. Het onderdeel hadden ze liggen maar de afstand was over de 200km. Dan maar verzenden en online betalen. Alles ging in 1 klik en de volgende dag direct geleverd gekregen. Top service!

Goed en snel geholpen

Onderdeel zoals omschreven, duidelijk en keurig afgehandeld

Toppie

Heb gebeld , om even wat info te krijgen . Kreeg erg vriendelijke Groninger ? aan de telefoon en die gaf antwoord op mijn vragen.Wilde toen mijn bestelling via de mail gaan doen maar dit was niet nodig. Hij vroeg mijn postcode , e -mail enz en het was geregeld. Paar minuten later had ik mail met de bestelling , betaling was ook super makkelijk ,. Kreeg daarna direct mail met de betaling bevestiging. En de volgende dag had ik de spullen in huis en zag er top uit Dus in 1 woord. TOPPIE. Groet uit Purmerend

Supersnelle levering (volgende dag in huis) en zeer scherpe prijzen

Contactslot besteld, precies volgens omschrijving en dus naar verwachting. Super goedkope prijs en ook nog eens de volgende dag in huis. Top bedrijf!

snel en een uitgebreid asortiment

heb al vaker hier een onderdeel gekocht, wat nergens anders zo snel en goedkoop te krijgen is.

juist en nauwkeurig

Zeer snel en nauwkeurig werk.Bedankt :)

parfait

parfait

Livraison rapide pièce fonctionnelle

Bon suivi

Precies zoals omschreven, heel goed

Goed verpakt, en zoals omschreven

Had een onderdeel gekregen die niet werkte Met 1 telefoontje kreeg ik gelijk de volgende dag een andere opgestuurd Zeer betrouwbaar en snel

Deur plaats ziet er nog altijd nieuw uit Erg netjes

goede en en snelle en correcte levering en betaalbaar

Snel en goed verzorgd

Lang gezocht en het betreffende onderdeel nergens via het internet kunnen vinden. Na een tip bij Japoto Parts terecht gekomen. Via hun site makkelijk te zoeken en aldaar gevonden het afwijkende type achterlicht. Na bestelling volgde er een snelle levering, dat veilig verpakt was. Complimenten!

O Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.

Kiyoh Recenzje

• Każdy może opublikować recenzję, o ile spełnione są warunki i polityka prywatności
• Przeprowadzamy automatyczne i ręczne kontrole, aby w jak największym stopniu zapobiegać fałszywym przeglądom
• Recenzje napisane z własnej inicjatywy są natychmiast wyświetlane online i weryfikowane w ciągu 72 godzin.