Sortuj

Heel goed en snel ontvangen

Het werd netjes en, optijd geleverd.

Goede prijs en snelle levering !

Mijn bestelling was gunstig geprijsd en werd erg snel geleverd ! Jos Borgdorff

Goede selectie aan passende onderdelen

Onderdelen goed te vinden, vin check. Alleen jammer van de dure verzond kosten. Maar goed wel snelle levering

Snel geregeld

Goed onderdelen

Snel verzonden

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snel, goed en vakkundig!

Je wordt snel te woord gestaan en ze weten waar ze het over hebben. Levertijd inderdaad binnen 24 uur. Dat is super, want ik had haast... Prijs ook prima. Duidelijke fotos op de site. Afhandeling / betaling ook vlot en gemakkelijk. Aanrader!

Goede kwaliteit en snel binnen!

Product makkelijk gevonden, snel besteld en dag later binnengekomen.

Superservice en supersnelle verzending

Onderdeel gezocht en gevonden, prijs is erg concurrerend. Super snelle verzending en onderdeel perfect ingepakt.

Dankzij Japoto defecte onderdeel snel vervangen

Ik had een uitstekende ervaring met mijn aankoop bij Japoto. De website was gebruiksvriendelijk, de levering snel en de klantenservice vriendelijk en behulpzaam. Ik zal hier zeker vaker kopen en raad het iedereen aan.

Snelle en correcte levering.

Ik had een beschadiging aan het stuur van mijn Toyota RAV4. Opgebeld en er werd me verteld dat het stuurwiel in goede staat is. Direct besteld, en binnen 24 uur had ik hem keurig verpakt onder garantie thuis. En voor een mooie prijs. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Erg tevreden en snelle levering.

Het betreffende onderdeel was precies de juiste. Klantvriendelijk te woord gestaan en snel geleverd. Top

Snelle service nette prijzen. Netjes verpakt en verzonden.

Prima bedrijf.

Juiste onderdeel heel snel geleverd voor een eerlijke prijs.

Super bedrijf

Koelvin besteld en netje afgeleverd en hij doet het perfect.

TOP Spullen

Alles is oke geregeld

Soepel contact

Top ervaring, snelle contact en supersnelle levering. Helemaal tevreden

Achterruitje terios

Alles goed verpakt aangekomen

heel goede onderdelen service, snel geleverd

2e ervaring met Japoto parts, gordels nodig voor een toyota verso-s, snel geleverd, goede kwaliteit 2e hands en originele toyota onderdelen voor prima prijs, top!

Snelle levering goede prijs/kwaliteit

Snelle levering goede prijs/kwaliteit

Thuiskomer voor mijn Toyota is zo goed als nieuw. Snelle levering.

Goed duidelijk en simpel

Was de eerste keer maar zeer goed bevallen voor herhaling vatbaar.

Goede service!

Snel geholpen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Levering en staat onderdeel zoals in advertentie. Gewoon goed!

Ik was op zoek voor de auto een zonneklep. er waren een aantal aanbieders.maar de keuze was gauw gemaakt Het was de goedkoopste die er was. Ik had gereageerd erop en ik kreeg een link om te betalen en het zal de volgende dag in huis zijn en dat was waar.en heel keurig verpakt

Product zoals omschreven, snelle levering

37 Stadsweg

Wirdum 9917 PV

0596 572992

O Japoto Parts

Japoto.nl gespecialiseerd in Japanse & Koreaanse auto-onderdelen, groot magazijn met meer dan 70.000 gebruikte auto onderdelen met garantie voorradig, snelle verzending door geheel Nederland en daar buiten. Dagelijkse aanvoer van jonge Japanse & Koreaanse schade auto's deze worden gedemonteerd om het magazijn op peil te houden.

Kiyoh Recenzje

• Każdy może opublikować recenzję, o ile spełnione są warunki i polityka prywatności
• Przeprowadzamy automatyczne i ręczne kontrole, aby w jak największym stopniu zapobiegać fałszywym recenzjom.
• Recenzje napisane z własnej inicjatywy są natychmiast wyświetlane online i weryfikowane w ciągu 72 godzin.