vriendelijke mensen die een prima ketel hebben geinstalleerd en daarna alles schoon hebben gemaakt

Zeer vriendelijke mensen. Hebben de oude ketel netjes gedemonteerd en afgevoerd. Nieuwe ketel geïnstalleerd waarbij alle oude aansluitingen vernieuwd zijn. Thermostaat geïnstalleerd. Nadat alles was geïnstalleerd is de kamer waar de ketel hangt netjes schoongemaakt. ik heb een dag later nog wel een moer, onder de ketel bij de warmwateraansluiting, moeten aandraaien vanwege lekkage!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede uitleg en plaatsing van de cv ketel!

Nadat wij de offerte hadden bevestigd en hadden aangegeven dat onze cv-ketel niet meer functioneerde, kregen wij binnen minder dan een week een nieuwe cv -ketel geplaatst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijk en goede prijs en houd zich aan de afspraak

Gewoon goed ,vakkundig nette prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een perfecte communicatie over en weer met cv voordeel fantastische geleverd De installateurs van feenstra nette en vriendelijke medewerkers netjes gewerkt verdient een grote pluim alles bij elkaar een dikke 5 sterren

Snelle communicatie

Wel was de instalatie tijd 11.5 uur wat ik wel lang vind zeker als er een afspraak wordt gemaakt van 08.00 tot 13.00

Prima prijs kwaliteit

1 juli bestaande ketel laten vervangen .Deskundige en aardige monteur stelde ook nog even de termostaat in op internet .

Snel, professioneel

Gebeld, geïnformeerd over de te kiezen ketel, afspraak gemaakt voor installatie en vlot geïnstalleerd.

Goed bedrijf

Snelle offerte, prijsverhouding is ok.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede en snelle service. Goede adviezen en zeer goede prijzen. Voor eenzelfde ketel was ik elders ruim 700 euro duurder uit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering, kundig en vriendelijk personeel. Ik raad dit bedrijf aan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Kan ik niet bedenken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

alles netjes afgehandeld

geef even bericht als de betaling binnen is

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede service en een prettig contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel en adequaat

Mogen het wat netter achterlaten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alle vragen werden goed beantwoord. Vragen werden ook aan de fabrikant doorgegeven, om zodoende het juiste antwoord te kunnen geven.

Rookgasafvoer vervanging inverhouding duur

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles verliep soepel, niks op aan te merken

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dit bedrijf heeft zijn zaken gewoon goed voor elkaar. Het was voor mij een gok om geen erkende installateur te contacten maar alles is prima geregeld tegen een zeer scherpe prijs. Aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel snel alles geregeld. Prijs/kwaliteit verhouding super.

de jonge installateur zou iets vaker handen moeten wassen en minder rommel maken. Verder goed werk geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Deskundige antwoorden op vragen. Deskundige installateurs.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste man, laat ketels plaatsen door een externe waardeloze installatie bedrijf (Guidion)welke met ZZP'ers werkt. Vanaf dag 1 problemen met de installatie, Verkeerde koppelstuk gebruikt, gevolg lekkage, deze is door Feenstra verwarming, pas na het weekend vervangen (gelukkig heb ik meteen een onderhoudsabonnement afgesloten) Terwijl Feenstra het koppelstuk vervangt, blijkt dat de verplichte muurverankering ontbreekt, hele lichte aanraking zorgt ervoor dat de gehele rookgasafvoer naar beneden valt, want deze zat ook niet vast aan de ketel. Feenstra haalt de ketel uitwerking, en laat Cvketelvoordeel.nl een monteur komen om de verankering te regelen. Ook meteen de condenswaterafvoer laten aanpassen, want hier stond te veel kracht op door installatiefout. Paar dagen later regen en ja hoor langs de dakuitvoer komt de regen naar binnen weer Cvketelvoordeel.nl gebeld, weer wachten op monteur van Guidion. Wat bleek bij de installatie was de dakpan niet goed terug gelegd. Een week of 2 a 3 later stopt de volledige ketel (Remeha) er mee door kortsluiting in een printplaat, de onderdelen blijken niet leverbaar omdat het de nieuwste type is, waardoor we een hele week het huis warm moeten houden met een zibro camping kachel en water met waterkoker of pan op vuur moeten verwarmen. Leuk met een verjaardag dat weekend en in december. Een hoop extra kosten moeten maken in verband aanschaf zibro vloeistof, stroom en gas om water alternatief op te warmen. Daarbij doo

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ronald de verkoper heeft alles top geregeld. Prima advies en alles werkt naar behoren en is netjes geïnstalleerd. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Er werd direct contact opgenomen zodra ik een offerte aanvraag deed. Volgende dag werd een cv ketel geïnstalleerd door een zeer vriendelijke monteur!

Geen!

Over CVketelvoordeel.nl