Vlotte levering tegen goede prijs

missing boiler

The website states that the delivery will happen within 48 hours. Well i never got the boiler at all. The did not responded to any of my emails no pick up the phone. I had to purchase a boiler from different company. Now it is only about returning the money i have paid for the boiler, that i never received.

doet wat het moet doen tegen de scherpste prijs

is de goedkoopste en de levering is binnen 1 dag

Wat een service voior een zeer scherpe prijs

Prettig contact wat betreft keuze cvketel; goede, gespecificeerde en volledige offerte. Na akkordering na één dag al verdere afspraken omtrent levertijd en plaatsen ketel. Op het afgesproken dagdeel kwamen de monteurs en hebben de klus op een voortreffeljke wijze geklaard. ondanks de huidige temperatuur van 40 graden (26 juli 2019). Nette monteurs en ook zeer deskundig. Alles keurig opgeruimd en goede gebruiksinstructies gegeven. Dit bedrijf is een aanrader !!!!!!

Uitstekend geregeld

Scherpe prijs en snel geregeld.

vriendelijke mensen die een prima ketel hebben geinstalleerd en daarna alles schoon hebben gemaakt

Zeer vriendelijke mensen. Hebben de oude ketel netjes gedemonteerd en afgevoerd. Nieuwe ketel geïnstalleerd waarbij alle oude aansluitingen vernieuwd zijn. Thermostaat geïnstalleerd. Nadat alles was geïnstalleerd is de kamer waar de ketel hangt netjes schoongemaakt. ik heb een dag later nog wel een moer, onder de ketel bij de warmwateraansluiting, moeten aandraaien vanwege lekkage!

Goede uitleg en plaatsing van de cv ketel!

Nadat wij de offerte hadden bevestigd en hadden aangegeven dat onze cv-ketel niet meer functioneerde, kregen wij binnen minder dan een week een nieuwe cv -ketel geplaatst.

Duidelijk en goede prijs en houd zich aan de afspraak

Gewoon goed ,vakkundig nette prijs

Een perfecte communicatie over en weer met cv voordeel fantastische geleverd De installateurs van feenstra nette en vriendelijke medewerkers netjes gewerkt verdient een grote pluim alles bij elkaar een dikke 5 sterren

Snelle communicatie

Wel was de instalatie tijd 11.5 uur wat ik wel lang vind zeker als er een afspraak wordt gemaakt van 08.00 tot 13.00

Prima prijs kwaliteit

1 juli bestaande ketel laten vervangen .Deskundige en aardige monteur stelde ook nog even de termostaat in op internet .

Snel, professioneel

Gebeld, geïnformeerd over de te kiezen ketel, afspraak gemaakt voor installatie en vlot geïnstalleerd.

Goed bedrijf

Snelle offerte, prijsverhouding is ok.

Pluspunten

Goede en snelle service. Goede adviezen en zeer goede prijzen. Voor eenzelfde ketel was ik elders ruim 700 euro duurder uit.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering, kundig en vriendelijk personeel. Ik raad dit bedrijf aan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Kan ik niet bedenken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

alles netjes afgehandeld

geef even bericht als de betaling binnen is

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede service en een prettig contact.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel en adequaat

Mogen het wat netter achterlaten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alle vragen werden goed beantwoord. Vragen werden ook aan de fabrikant doorgegeven, om zodoende het juiste antwoord te kunnen geven.

Rookgasafvoer vervanging inverhouding duur

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles verliep soepel, niks op aan te merken

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dit bedrijf heeft zijn zaken gewoon goed voor elkaar. Het was voor mij een gok om geen erkende installateur te contacten maar alles is prima geregeld tegen een zeer scherpe prijs. Aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel snel alles geregeld. Prijs/kwaliteit verhouding super.

de jonge installateur zou iets vaker handen moeten wassen en minder rommel maken. Verder goed werk geleverd.