Pluspunten

Deskundige antwoorden op vragen. Deskundige installateurs.

Geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste man, laat ketels plaatsen door een externe waardeloze installatie bedrijf (Guidion)welke met ZZP'ers werkt. Vanaf dag 1 problemen met de installatie, Verkeerde koppelstuk gebruikt, gevolg lekkage, deze is door Feenstra verwarming, pas na het weekend vervangen (gelukkig heb ik meteen een onderhoudsabonnement afgesloten) Terwijl Feenstra het koppelstuk vervangt, blijkt dat de verplichte muurverankering ontbreekt, hele lichte aanraking zorgt ervoor dat de gehele rookgasafvoer naar beneden valt, want deze zat ook niet vast aan de ketel. Feenstra haalt de ketel uitwerking, en laat Cvketelvoordeel.nl een monteur komen om de verankering te regelen. Ook meteen de condenswaterafvoer laten aanpassen, want hier stond te veel kracht op door installatiefout. Paar dagen later regen en ja hoor langs de dakuitvoer komt de regen naar binnen weer Cvketelvoordeel.nl gebeld, weer wachten op monteur van Guidion. Wat bleek bij de installatie was de dakpan niet goed terug gelegd. Een week of 2 a 3 later stopt de volledige ketel (Remeha) er mee door kortsluiting in een printplaat, de onderdelen blijken niet leverbaar omdat het de nieuwste type is, waardoor we een hele week het huis warm moeten houden met een zibro camping kachel en water met waterkoker of pan op vuur moeten verwarmen. Leuk met een verjaardag dat weekend en in december. Een hoop extra kosten moeten maken in verband aanschaf zibro vloeistof, stroom en gas om water alternatief op te warmen. Daarbij doo

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ronald de verkoper heeft alles top geregeld. Prima advies en alles werkt naar behoren en is netjes geïnstalleerd. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Er werd direct contact opgenomen zodra ik een offerte aanvraag deed. Volgende dag werd een cv ketel geïnstalleerd door een zeer vriendelijke monteur!

Geen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

wordt telefonisch zeer bekwaam te woord gestaan

ga zo door

Pluspunten

goede en snelle telefonische hulp. concreet en bondig advies. snel schakelen via app met informatie. levering en werking ketel geheel naar wens nette prijs

nvt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer snelle levering

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Relatief de goedkoopste, heeft een goed en snelle service. Ik ben er erg tevreden over.

Ga zo door, goed bezig.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie scherpe prijs, aardig en vakkundig personeel. Behulpzaam en betrouwbaar. A-Merk Atag i36EC CW 5 opgehangen. Overigens niet eens direct een model uit de standaard range. Thermostaat "Atag One" bleek al na een paar uur uit te vallen (maandagochtend model) maar na mail en telefonisch contact direct een nieuwe ontvangen de volgende dag. Deze nieuwe deed het wel direct naar behoren.

Kan geen punten benoemen....

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

CV ketel begaf het in de winter. CVketelvoordeel heeft toen op vrijdag geregeld dat zaterdag een installateur kwam! Alles werkt naar behoren.

Aangeven hoeveel tijd het kost voor de installatie. 4,5 was het bij binnenkomst, maar uiteindelijk is de beste man 9 uur gebleven. Prima werk dat wel ;-)

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle offerte. Afspraken worden nagekomen. Communicatie verliep duidelijk en snel.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle en vakkundige reacties op de door mij gestelde vragen. Prima aanbod voor de vervanging van onze cv ketel en daarna ook al vlot een datum gepland voor de werkelijke installatie.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed contact over plaatsing. Prima nette plaatsing van de CV ketel. Kwaliteit is nog niet duidelijk aangezien de ketel nog maar een maand hangt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bij contact met het bedrijf wordt er goed naar je wensen geluisterd en verstandig advies gegeven.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Zeer behulpzaam indien zich problemen voor doen, zorgen dat er snel iemand komt om het op te lossen

Beter opletten wanneer iets geïnstalleerd wordt. Ik kwam erachter dat de heren mijn raam open hadden laten staan op zolder, kortsluiting in de badkamer door het "morsen" van water en lekkage door een leiding die niet goed was bevestigd met als gevolg gele vocht vlekken op mijn muur.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

goed persoonlijk contact met verkoper. (mail en whatsapp.) FlexibeL met meerwerk met materiaal van derden. Keurig afgehandeld, goede prijs en vakmensen over de vloer. Top

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snel van verkoop naar levering. .Alles is perfect gegaan.

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

er was iets niet goed met de ketel die ze kwamen installeren. Dit is heel goed opgepakt en daarna weer opgelost

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ondanks dat alles online gaat nette en snelle reacties. Eerste instantie werden naar mijn mening wel gelijk de grote installaties aangeboden waarbij ik mij afvroeg of dat voor een kleine woning wel noodzakelijk was. Uiteindelijk prima advies en contact al blijft het anders dan als je de lokale expert over de vloer krijgt. Maar dat is natuurlijk logisch. Dus helemaal prima en nu een nette en goedwerkende installatie in huis. Snel geleverd en netjes afgemonteerd.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Komen op afgesproken tijd. Vakkundige monteur en laten geen rommel achter.

Pluimpje voor deze zaak.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heldere communicatie en snelle levering / installatie door vakkundige monteur(s) en heel belangrijk: scherpe prijs.

ga door

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super snelle, vriendelijke service.