Filters

10

top!!! eerlijke producten, dus kopen met een gerust geweten! zalig!

overzichtelijke website, voldoende uitleg, maar vooral eerlijke producten, zooooo ontzettend belangrijk, dus ik ben heel blij dat ik met een gerust geweten mijn aankopen kan doen, dank je wel!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Niet compleet maar direct opgestuurd na mail

Fijne site met leuke producten! Manlief is dol op kimchi dus ik bestel zo’n kit voor vaderdag. Het was ruim op tijd binnen… geef ik net die set met bijbehorende groente, is de set niet compleet, de deksel met het gaatje ontbreekt. Direct een mail gestuurd waarna de volgende dag een deksel al op de post is gestuurd. Toppers zijn jullie! En ik kijk uit naar vele batches kimchi mmmmmmmm

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Mooie website en producten, snelle levering en na ontelbaar veel bestellingen gedaan te hebben, kan ik met veel overtuiging en uit ervaring zeggen dat dit een zeer goede en betrouwbare webwinkel is! Top!

  • Aanbevelen? Ja
7

Het aanbod dat mij interesseert

Ecologisch zijn producten interesseren mij , vlotte service, goede webshop !

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede producten en een snelle levering

Wederom goede producten die snel zijn geleverd. De informatie over de producten zelf en de informatie over de levering is helder en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
1

Le sac ne tient pas au porte bagage, DANGEREUX!!!!

J'ai perdu à 3 reprise le sac en pleine route! Ce jour il s'est coincé dans mes rayons et j ai fait un salto sur la route! Heureusement j'avais un casque. Comment faire pour avoir un remboursement. Vos attaches porte bagage ne sont pas du tout fiable, et donc très dangereuses! tel 0485 59 69 46

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer goede producten

Fijne producten en heel belangrijk dat ze een eco-certificaat hebben.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goede klantendienst

Mijn bestelling werd heel snel geleverd. Spijtig genoeg waren er 2 producten fout. Na telefonisch contact met de klantendienst werd dit heel snel en tot volle tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
7

Was schade aan de verpakking

Dop was afgeplakt. Van de dure vloeistof was 1/4 weg. Verkoper heeft de schade keurig vergoed. Met dank voor de goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Prima producten en informatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne winkel! Goed gevoel om op deze manier een steentje bij te dragen voor een mooiere planeet

Héél fijn

  • Aanbevelen? Ja
10

goede producten

fijn zo'n ecologische winkel met goede producten

  • Aanbevelen? Ja
10

steeds goede service

Al een aantal keren besteld bij eco-logisch. De verzending gaat steeds zeer vlot en verzorgd. De laatste keer had ik na een week niets ontvangen. Ik meldde dat bij eco-logisch en kreeg snel antwoord "de zending was bij DHL blijven hangen" Dat werd meteen in orde gemaakt! Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
8

Onjuist product maar goeie communicatie

Eerste keer kwam het verkeerde product binnen. Tweede keer was de emmer verf gelekt. Gelukkig wel snel een nieuwe opgestuurd maar vervelend als je aan de slag wilt gaan. Daarnaast kon ik lange tijd de verf niet bestellen omdat het was uitverkocht.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, duidelijke communicatie

Producten goed verpakt en geleverd volgens afspraak. Behulpzame klantenservice.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles geleverd, verzending is aandachtspunt

Ik bestelde 25 zakken tuinaarde van bio kultura, reuze fijn dat ik ze bij eco logisch kon bestellen want niet iedere leverancier bezorgt ze in zulke grote hoeveelheden bij je thuis. Het ging in eerste instantie mis met de levering, maar dat is naar aanleiding van een review hier wel goed opgepakt. Ze zijn gister door een ontzettend aardige chauffeur netjes bij mij thuis op de oprit geplaatst. Dus als je bestelt, wees er dan gerust op dat de spullen uiteindelijk geleverd worden. Ook al kan het wat extra tijd en aandacht kosten.

  • Aanbevelen? Ja
1

Geen reactie na levering verkeerd product

Eco-logisch bood de Fermacell greenline voegenlijm aan, de ecologische variant van hun gewone PU-voegenlijm. De omschrijving had het duidelijk over de greenline variant in worst van 580ml, de afbeelding op de productpagina toonde duidelijk de greenline variant (productnummer 79222 duidelijk leesbaar: de ecologische voegenlijm in worst) en de productfiche die je kon downloaden vermeldde ook dat het ging om de ecologische greenline versie (weliswaar productnummer 79224: de ecologische voegenlijm in koker). Ik kocht 20 worsten met een waarde van meer dan €400. Groot was mijn verbazing toen ik een pakket ontving met de gewone PU-lijm van Fermacell (productnummer 79029). Ik diende via mail klacht in en vroeg om het product te retourneren. Ook via de website vulde ik een formulier in. Het was soms lang wachten op reactie, maar uiteindelijk mocht ik het product toch retourneren en ontving ik het aankoopbedrag volledig terug. Fouten maken is menselijk, maar een snellere reactie op klachten en een kordatere afhandeling waren beter geweest voor het vertrouwen.

  • Aanbevelen? Nee
2

Slechtste service ooit!

Slechtste service ooit van een Nederlandse webshop! Bestelling 4 november geplaatst en werd pas 13 januari geleverd. Vijf keer een mail ontvangen dat mijn bestelling binnen de x werkdagen bezorgd ging worden. De timing werd nooit gerespecteerd. Ze krijgen nog een ster voor hun ecologisch aanbod, maar ik ga er nooit meer een bestelling plaatsen!

  • Aanbevelen? Nee
1

Zeer slecht

Product niet ontvangen. Meerdere mails gestuurd met de vraag wanneer kan ik het product ongeveer verwachten. Gister een mail gestuurd en aangegeveb dat ik genegeerd word vanuit jullie kant en graag nu wil weten wanneer ik het product kan verwachten en anders annuleren aangezien ik nu 4 weken wacht zonder enige antwoord op mijn vraag. Krijg ik vandaag een annuleerings mails zonder enig uitleg. Wat slecht zat ik hier 4 weken op te wachten?

  • Aanbevelen? Nee
6

Prima producten

De producten zijn prima maar voor verpakken krijgt u een 1....een joekel van een doos voor 1/20 van de inhoud!! Hier zit niks ecologisch aan!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prettig en correct contact, wel een vertraagde levering door omstandigheden.

Zie hierboven

  • Aanbevelen? Ja
10

een begrip en ecologische producten

een super leuk bedrijf. als je met een vraag komt krijg je het juiste antwoord. ik zeg zo door gaan

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede verf. De ie in kleur nog exact identiek is aan die van een paar jaar geleden

Helaas was de levering vertraagd, maar na contact opnemen was de verf er uiterst snel!

  • Aanbevelen? Ja
8

Zeer goed

Duidelijke website, snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

snel en correct geholpen

goed

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Isarweg 10

1043 AK Amsterdam

020-6823707

[email protected]

Over eco-logisch.nl

"Verboden voor geitenwollensokken", zeggen we bij Eco-Logisch wel eens gekscherend. Daar zit echter een kern van waarheid in: wij zijn ervan overtuigd dat Eco-Logisch als eerste milieuvriendelijk, duurzaam warenhuis in Nederland niets met kleinschalig idealisme te maken zou moeten hebben, maar de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. We zijn trots op het feit dat we voor welk product dan ook een duurzaam alternatief kunnen bieden: of het nu gaat om persoonlijke verzorging verf, speelgoed of isolatiemateriaal... Eco-Logisch is dé plek voor al die mensen die bewust (of onbewust) duurzaam willen verbouwen, werken, inrichten en wonen.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.