Groot voorbeeld voor alle bedrijven !

Consumeer zo min mogelijk. Maar dat wat je toch nodig hebt met zoveel mogelijk respect voor onze moeder Aarde

Snel en goedkoop

Snel geleverd en goede prijs

Prima product, snelle levering en duurzaam verpakt. Prima!

Fijn product dat doet wat het beloofd. De wetenschap dat ik bovendien een onderneming steun die duurzaamheid als een van haar waarden heeft, maakt mij extra enthousiast over deze aankoop.

Product stemt overeen met mijn verwachtingen. Correcte levering. Niets op aan te merken.

Product stemt overeen met mijn verwachtingen. Perfecte levering. Niets op aan te merken.

Onvriendelijk meneer aan de telefoon

We zijn allemaal mensen en kunnen fouten maken, maar hoe ga je er mee om. Mevrouw was vriendelijke meneer was geïrriteerd, omdat ik voor de derde keer belde over iets wat fout is gegaan. Eind conclusie is dat bellen te veel tijd kost (zegt meneer)en jullie het wel zouden uitzoek wie er fout is. Dit was de eerste en de laatste keer dat ik hier besteld heb..... wie er goed of fout heeft gedaan maakt nu niet meer uit... De levering is wel snel.

Beste Mevrouw Ik ben de "onvriendelijke meneer" (Rob Bos)en wil toch even reageren. U heeft verschillende malen de vriendelijke mevrouw gebeld met vragen over U bestelling en waarom het verkeerde product is geleverd, maar dit is niet het geval De discussie gaat telefonisch over het verschil in horizontaal en verticaal en staand en liggend en dit verschillende keren. Omdat we een kleine organisatie zijn en we in 1 kantoor zitten ben ik getuige van de discussie. Maar U heeft het artikel zelf besteld en er staat een grote foto bij, het leek me daarom geen discussie. Ik heb het telefoon gesprek overgenomen en U gevraagd het retour te sturen om aan deze discussie een einde te maken dat is in U beleving kortaf maar in de mijn kordaat

Makkelijk zoeken naar het product, eenvoudig te bestellen en snelle levering.

Super snelle levering

'S middags besteld volgende dag al in huis

Bestelling gedaan en volgende dag al in huis. Milieu vriendelijk verpakt.

Bestelling gedaan en volgende dag al in huis. Milieu vriendelijk verpakt.

Prima voor de eerste bestelling

Ik heb de eco-egg, tandpasta en twee humble houten tandenborstels gekocht voor mezelf en dochter van 5. De eco-egg werkt dus serieus! Was is schoon op 30 en 60 graden! Bij vlekken wel even extra verwijderaar erbij. De tandenborstels zijn zacht, maar er komt helaas wel een houtsmaak af. Liggen wel prettig in de hand en een leuk kleurtje voor de kids. De tandpasta mint is ook aan te raden en deze is zonder plastic hopelijk.

Tiptop!

Fijne website met veel keuze. Goede prijzen en perfecte service! Ik ben van nieuwe klant onmiddellijk overgegaan naar vaste klant. :-)

Snelle levering, goed product en prima verpakking zonder overbodig karton.

Voor de verjaardag van onze kleindochter heb ik een bordklok bij jullie besteld. Ook in de drukke Sint tijd was de levering snel en zonder onnodige verpakking. Applaus! Hartelijke groeten, Nella

Top! Snelle service!

Snelle service en goede producten.

Heel erg goed!

Snelle verzending en product helemaal goed ontvangen!

ik wilde iets kopen dat even niet op voorraad was. Ik kreeg na 2 weken een mail dat het wel geleverd kon worden en had het toen binnen 2 dagen in huis. Gerecycled papier en hergebruik van verpakking vind ik top. Hele goede ervaring.

Goede prijs snelle bezofging5

Snel en makkelijk bestellen als je even door het overige woud van links door heen bent

Potloodslijper werkt niet

Onlangs kocht ik de mooie potloodslijper, maar jammer genoeg werkt die niet. Ik raad iedereen dan ook aan om ze niet te kopen.

Uitstekende levering, overeenkomstig wat op website wordt aangeboden.

Op de website zag ik een alleraardigste appelhouder voor vogels in de tuin. Het artikel was uitverkocht, maar ik kon een mail krijgen wanneer het weer voorradig was. Binnen enkele dagen kreeg ik de mail en kon ik het bestellen. Zo had ik alsnog binnen een week het materiaal in huis.

Bestelling mooi op tijd binnen ondanks de Sinterklaas drukte!

Op een enkel dingetje na, prima bedrijf.

Ecologische bedrijven hebben mijn sterke voorkeur, of ze nu zelf spullen vervaardigen of het alleen maar verhandelen(of beide). Zolang ze maar handelen in de geest van eerlijke handel.

Mooi product (materiaal voor in de wormenbak), goede en snelle levering.

alles perfect en snel

alles perfect duidelijk en snel

perfecte levering van degelijke producten

Ik kan eigenlijk niets negatiefs zeggen van Eco-logisch.nl: ze leveren snel, hun website is gebruiksvriendelijk, ze hebben een breed mooi gamma, de producten zijn degelijk. Ah, misschien nog wel 1 tip: de aanbevolen leeftijd (of leeftijdgroep) zetten op speelgoed. Niet ik leeftijden te strikt wil volgen, maar het is wel handig/richtinggevend.

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Heel snelle afhandeling

Heel snelle afhandeling

Snelle levering, producten voldoen helemaal aan mijn verwachtingen

Over eco-logisch.nl

"Verboden voor geitenwollensokken", zeggen we bij Eco-Logisch wel eens gekscherend. Daar zit echter een kern van waarheid in: wij zijn ervan overtuigd dat Eco-Logisch als eerste milieuvriendelijk, duurzaam warenhuis in Nederland niets met kleinschalig idealisme te maken zou moeten hebben, maar de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. We zijn trots op het feit dat we voor welk product dan ook een duurzaam alternatief kunnen bieden: of het nu gaat om persoonlijke verzorging verf, speelgoed of isolatiemateriaal... Eco-Logisch is dé plek voor al die mensen die bewust (of onbewust) duurzaam willen verbouwen, werken, inrichten en wonen.