Fijn speelgoed voor de kinderen gekocht

Via eco-logisch kocht ik make-do, eenvoudig materiaal om met karton allerlei creaties te kunnen bouwen. De kinderen vinden het geweldig om met oude dozen aan de slag te gaan, de schroefjes zijn in no time op. Ik gebruik deze website vaker voor inspiratie en duurzaam speelgoed en ondertussen kan ik ook nog wat duurzame huishoudelijke producten scoren. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

uitstekend

heeft veel te bieden

Goed product, snelle afhandeling en bezorging

Snel mijn bestelling in goede orde ontvangen!

perfect

niets aan toe te voegen.

Positief

Praktische, verantwoord gamma, correcte prijs en snelle levering.

Snelle levering fijne producten

Groot assortiment met ecologische producten waardoor er echt wat te kiezen valt.

Blij met mn vijverpompjes op zonne-energie!

Snelle kwaliteitslevering

Gezonde producten, veilige verpakking, snelle dienstverlening.

Goede en snelle service

Goede en snelle service, ook na een fout van postNL

Prima service en snelle leverjng

Alles vlot en volgens afspraak

Goeie producten, goeie service

Mooie producten voor een ecologische tuin! Aanrader, deze website, echt top. Snelle verzending ook.

Goedkope goede producten en snelle verzending.

Top!!!

Goede service, snelle levering

Al tientallen jaren gebruiken we de prima verwerkende muur- plafondverf. We zijn erg blij met alle milieu minder belastende alternatieve bouwmaterialen, die Eco-logisch biedt. Bovendien is de informatie over de diverse producten uiterst leerzaam.

Netjes bezorgd

Genoeg keuze en netjes bezorgd. Fijn!

snelle levering, goede prijs

snelle levering, goede prijs

Geen enkele negatieve aanmerking

Alles was perfect. Product was in orde. Goed verpakt en de volgende dag in huis. . bedankt

Niks op aan te merken!

Snel verzonden, netjes verpakt

Goede producten voor een evenredige prijs

bestelling Eccobrassa

Snel en op tijd geleverd , scherpe prijs

Goede service na verkeerde bestelling

Nadat ik een verkeerde maat pan had gekregen, werd meteen de goede maat opgestuurd samen met een retourbon voor de verkeerde pan.

rietjes

jammer dat er een groot logo op de rietjes stond

Goed product, goed verhaal. Nette prijs & vriendelijk.

Onlangs Galtane HM1 gekocht. Ik hoop dat deze milieuvriendelijke houtveredelaar de houtworm in mijn dakbalken voldoende tegengaat. Of het goed werkt zal de toekomst uitwijzen, maar het stemt me al tevreden dat ik geen chemische troep heb gebruikt waarvan ikzelf op den duur dood ga! De kwasten die ik erbij kocht bevallen super. Nette prijs voor hoge kwaliteit!

Fantastisch speelgoed

De kleuters zijn al heel creatief bezig geweest met de makedozaagjes, -schroevendraaiers en schroefjes. Geweldig om te zien!

Prima plek voor Ecobrasa!

Goede plek om Ecobrasa te bestellen. Snel geleverd voor een goede prijs.

Isarweg 10

1043 AK Amsterdam

Over eco-logisch.nl

"Verboden voor geitenwollensokken", zeggen we bij Eco-Logisch wel eens gekscherend. Daar zit echter een kern van waarheid in: wij zijn ervan overtuigd dat Eco-Logisch als eerste milieuvriendelijk, duurzaam warenhuis in Nederland niets met kleinschalig idealisme te maken zou moeten hebben, maar de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. We zijn trots op het feit dat we voor welk product dan ook een duurzaam alternatief kunnen bieden: of het nu gaat om persoonlijke verzorging verf, speelgoed of isolatiemateriaal... Eco-Logisch is dé plek voor al die mensen die bewust (of onbewust) duurzaam willen verbouwen, werken, inrichten en wonen.