Een winkel waar je alleen maar goede dingen tegenkomt!!!

Ik koop nu al een tijd geregeld goederen bij eco-logisch en wordt daar goed bij geïnformeerd. Ik hoef eigenlijk geen research te doen of iets wel echt de beste keuze is, en dat voor een leuke prijs ;)

Goed spul, snel bezorgd

Goede omschrijving op de website. Prima resultaat. Voor de 2e keer besteld.

goede producten, snelle levering

kwaliteit en milieu staat naar mijn gevoel op de eerste plaats. De website kan gebruiksvriendelijker , maar dat is n persoonlijke mening

moest zelf achter mijn pakket

Niet op beloofde tijd bezorgd, moest het ergens anders halen

Prima bedrijf

Ik ben heel tevreden over ecologisch. Ze hebben goede producten tegen een scherpe prijs. Snelle levering.

Producten besteld en volgende dag binnen.

Product is super snel bezirgd en ook heel goed!!

Fijn bestellen in de webshop, snel geleverd.

Prima product, snelle levering

Prima product

snelle levering, mooi spul, compleet.

Snelle levering, makkelijk besteld, compleet geleverd, draagt bij aan een stukje verduurzaming.

Gevonden wat ik nodig had voor een goede prijs

Helemaal top

Mijn bestelling werd uiterst snel verwerkt en geleverd. Prima service dus!

Beste schoonmaakmiddel ooit

Te gebruiken als allesreiniger en je hele huis ruikt naar sinaasappeltjes! Onverdund gebruiken op vlekken en je poetst ze zo weg. Ontvet uitstekend.

Goede ervaring

Er is. 1 min punt ik bestel een cherrycan en ik ontvang een blik beetje vreemd zonder dat er een schrijven bij was

Fijn bedrijf

De eierverf die ik besteld heb is perfect. Ik beveel zeker deze winkel aan.

goed product, prima levering

goed, in eerste instantie ging het mis bij de levering. Daarna is het product alsnog goed bij mij terecht gekomen.

Goede klantenservice

Door mijn eigen fout was er iets verkeerd gegaan, maar de klantenservice heeft alles super opgelost.

Goed aanbod. Prima service.

Goed productaanbod, scherpe prijzen en snelle verzending. Ik moest een deel retourneren omdat ik per ongeluk teveel had besteld. Dat is keurig en snel door Eco-logisch verwerkt en terugbetaald.

Mooi, maar in plastic verpakt

Ik had duurzame knuffels besteld. Ze zijn werkelijk prachtig, lief en heerlijk zacht, maar ... twee van de drie zaten in een plastic zak. Ik heb nog gekeken, maar er stond niet op dat het van gerecycled plastic was ofzo. En het leek daar ook niet op. Jammer.

goede producten en snelle service

ik heb al een aantal zaken gekocht en ben tevreden over de kwaliteit en

Alles naar wens.

Bestelling snel ontvangen.

Overzichtelijke webshop

Vlotte levering van bestellingen.

Prima producten, prima prijzen als in: niet belachelijk duur, snelle bezorging, gewoonweg top, zowel de winkel als de producten.

Prima geregeld

snel geleverd, goed verpakt

biologische watten besteld

Over eco-logisch.nl

"Verboden voor geitenwollensokken", zeggen we bij Eco-Logisch wel eens gekscherend. Daar zit echter een kern van waarheid in: wij zijn ervan overtuigd dat Eco-Logisch als eerste milieuvriendelijk, duurzaam warenhuis in Nederland niets met kleinschalig idealisme te maken zou moeten hebben, maar de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. We zijn trots op het feit dat we voor welk product dan ook een duurzaam alternatief kunnen bieden: of het nu gaat om persoonlijke verzorging verf, speelgoed of isolatiemateriaal... Eco-Logisch is dé plek voor al die mensen die bewust (of onbewust) duurzaam willen verbouwen, werken, inrichten en wonen.