Fijne club

Goede communicatie, correcte levering en leuke producten. De Geo Trio gekocht. Niet goedkoop, maar werkt super. Erg handige tool om mijn verbruik te monitoren.

Ging zoals je verwacht.

Zie hier boven...

Correct

Correcte en vlotte afhandeling van de bestelling.

Prima en correct

Product en de levering beantwoorden aan de verwachtingen

Prima service en snelle levering

Mooie producten, veel keus en een snelle levering

goede producten en snelle verzending

Ik heb hier twee keer werkbladolie besteld; beide keren snel verzonden en goed verpakt. De prijzen zijn gemiddeld, maar je hoeft ook niet dagenlang te wachten totdat je het bestelde ontvangt en dat is mij het waard.

Top product

Goede ervaring ,levering correct en goede verf ,is goed te verwerken

Snelle verzending geen plastic verpakkingen prima!

Goede prijs, perfecte levering!

Een juiste prijs en correcte levering! Een tevreden klant dus.

Hele snelle levering

Goede prijzen, snelle levering en duidelijke communicatie

Goede prijzen, snelle levering en duidelijke communicatie

Goede klantendienst

Product was beschadigd toegekomen door pakjesdienst vermied ik. hebben zonder probleem nieuw opgestuurd.

qwertyu

wer6y

Goed! Alleen de coffee to-go beker sluit stroef

De producten die ik heb besteld zijn top, behalve de gele drinkbeker. Als ik hem dicht heb gedraaid, lekt de beker niet. Alleen krijg ik hem vervolgens niet meer makkelijk open. Ik heb dezelfde beker in het blauw en daar ervaar ik geen problemen mee

Goedemiddag, Goed dat je het aangeeft! Wil je ons via info@eco-logisch.nl een mail met daarin het ordernummer sturen?

Prima levering

Levering zoals het moet. Ruime keuze, goed product, goed verpakt, tijdig geleverd.

Snel levering product oké

prima product

Als fan van GL vrouwenemancipatie en duurzaamheid koop ik enkel biologische producten. Soms lukt het niet altijd. De toiletblokken zijn biologisch, eerste eco toilet blok! Ze ruiken heerlijk naar geranium en citroen en je doet er heel lang mee. En wat heel belangrijk is, het werkt erg goed! Het toilet blijft mooi schoon. Wel iets duurder dan de gewone toiletblokken, maar het is voor een goede zaak! Onze aarde moet nog heel lang mee! Een tevreden klant. Liefs Mw. Henriëtte W.C. Swartz B.Ed Met mijn meisjesnaam Swartz. Een geboren en getogen Rotterdamse met Indische roots ( 17-10-1959) Bachelor of Education, 14 jaar lerares basisschool bovenbouw katholiek onderwijs, afgestudeerd met tekenen en aardrijkskunde Pabo Thomas More Rotterdam, 12 juni 1981. ( lerarenportfolio) Eigen bureau gehad in interieuradvies en tuinontwerp. Hogeschool Hotelmanagement ( NTI en Stenden) Hotel Pauwenhof Maastricht. Studente Kunstgeschiedenis UvA. H.W.C Swartz staat op mijn collegekaart ( Wilhelmina Cornelia) Verstuurd vanaf mijn MacBook Pro Safari Apple ID en ik heb een iPhone 6 Silver Safari Apple ID.

goede artikelen, goed geleverd, zorgvuldig behandeld

Goede producten

Gewoon zoals je het wilt hebben. Goede producten, weinig verzendkosten en praktische website.

Prima levering.

Prima en snel.

Geweldige cup en snelle levering

Had eerder een andere cup gekocht maar deze werkt stuk beter!

fantastisch met een beperking

Een prima overzicht vanuit verschillende perspectieven van het elecktriciteits- en gasverbruik. Extra fijn ook om te zien wat de zonnepanelen opleveren. Je ziet aan de verbruiksmeters precies wanneer en hoeveel elektriciteit en gas wordt verbruik of opgeleverd. Ook goede overzichten per dag maand jaar etc. Jammer dat je het apparaat niet via wifi kunt koppelen aan de app . Daardoor kun je de gegevens niet op afstand (bv vakantie) bekijken. Dit ondanks dat deze mogelijk wel zou zijn ingebouwd maar niet is geactiveerd door de fabrikant. Deze activatie zou ook nog steeds niet gepland zijn. Vraag is waarom dit gemis niet snel wordt opgelost door een update. Ik vind dit heel jammer van dit goede apparaat

Prima materiaal, snel geleverd

snelle levering. goede prijs- kwaliteitsverhouding

Eco-logisch levert snel en heeft goede prijs- kwaliteitsverhouding van het product

Prima service voor een goede prijs.

Goede communicatie en snelle levering tegen een scherpe prijs.

Over eco-logisch.nl

"Verboden voor geitenwollensokken", zeggen we bij Eco-Logisch wel eens gekscherend. Daar zit echter een kern van waarheid in: wij zijn ervan overtuigd dat Eco-Logisch als eerste milieuvriendelijk, duurzaam warenhuis in Nederland niets met kleinschalig idealisme te maken zou moeten hebben, maar de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. We zijn trots op het feit dat we voor welk product dan ook een duurzaam alternatief kunnen bieden: of het nu gaat om persoonlijke verzorging verf, speelgoed of isolatiemateriaal... Eco-Logisch is dé plek voor al die mensen die bewust (of onbewust) duurzaam willen verbouwen, werken, inrichten en wonen.