Vlotte service, . mooi, stevig artikel. Heel tevreden.

Top kwaliteit en hele snelle bezorging

Heel erg fijn product. Briketten branden schoon, lang, roken weinig en gaan snel aan. Onwijze verbetering ten opzichte van briketten van de welkoop of andere zaken. Daarnaast een hele snelle bezorging.

Snelle levering, prachtig product

Mooi product, paddenstoel groeien goed

Top winkel!

Een fijne winkel, kennis en goede materialen

Bokashi starter

Keurig op tijd geleverd voor een prima prijs. De verpakking was wat verwarrend, want op de doos stond dat er plastic vuilniszakken in zouden zitten. Maar ik vind het geweldig dat eco-logisch kartonnen dozen hergebruikt en dan neem ik een verwarrende tekst op de verpakking graag voor lief.

Leuk spel op de camping

Het is goede weer geweest! En leuk spel! Rustig en ontspannend!

Erg behulpzaam.

Mijn ervaring is tot nu toe een foutloss.

Goed geleverd.

Gedaan wat we vroegen

Enkele producten besteld, goede beschrijving op de website en deze klopte ook helemaal met de geleverde producten, het zijn kwalitatief mooie en sterke producten. De levering was snel en paste door de brievenbus. Ik ga hier zeker vaker eens iets bestellen.

zeer goed product

verf is een goed product

Werk goed

Ruikt lekker en makkelijk in gebruik

Fijne producten en een hele fijne klantenservice

Geen klachten. Ging allemaal naar wens.

Betrouwbaar, zeer concurrerend in prijs en snelle levering met perfect track and trace systeem

Zeer aanbevelingswaard!

Alles verliep smetteloos. De complimenten!

Pakket snel geleverd, alles in orde. Kreeg nog bericht van post.nl dat er nog een levering zou komen wat raar was want ik had alles ontvangen. Contact opgenomen, vriendelijk te woord gestaan. Een tip via Bol.com kun je bij Ecoforall bestellen echter krijg je het dan ook via Eco logisch toegestuurd. Mijn advies bestel op de website van Eco logisch. Hier zijn spullen zoals bokashi goedkoper.

Negatief

Ik heb vandaag contact gehad vanwege een betaling die ie ik over het hoofd heb gezien omdat de factuur in de spam terecht is gekomen. Ik sprak Dhr Pjorter erover. Dhr Pjorter zegt mijn verhaal niet te geloven!!! Hij vond het raar dat ik schrok van zijn reactie. Echte een slechte eerste ervaring...

Beetje oneerlijk een onvolledig verhaal als review te plaatsen, maar dat is je goed recht. Hopelijk heb je wat kunnen regelen met Afterpay en kun je de Crocodile nog lang gebruiken. Fijne dag, Pjotr

Het gekozen product is op een onberispelijke manier geleverd

Mooie producten

Fijne producten! Enige wat ik me afvroeg of er bij inpakken ook rekening wordt gehouden met duurzaamheid. Zoals papiertape ipv de plastictape die op de doos zat. In ieder geval blij met de service!

Snel geleverd en goed product

Via google gevonden op prijs kwaliteits verhouding,geen spijt van gehad.

Snelle verzending, alles naar behoren

Zou zo weer bestellen

Prima zaak!

Mijn online bestelling ging helemaal prima! Blij met de snelle levering van de mooie producten (super snoeizaag en snoeischaar).

Snel geleverd en fijne producten

Fijne shampoobar, bodybar en natuurlijke deo in kartonnen verpakking besteld. Fijne producten! Handige site.

Ik had mijn bestelling heel snel in huis.

Over eco-logisch.nl

"Verboden voor geitenwollensokken", zeggen we bij Eco-Logisch wel eens gekscherend. Daar zit echter een kern van waarheid in: wij zijn ervan overtuigd dat Eco-Logisch als eerste milieuvriendelijk, duurzaam warenhuis in Nederland niets met kleinschalig idealisme te maken zou moeten hebben, maar de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. We zijn trots op het feit dat we voor welk product dan ook een duurzaam alternatief kunnen bieden: of het nu gaat om persoonlijke verzorging verf, speelgoed of isolatiemateriaal... Eco-Logisch is dé plek voor al die mensen die bewust (of onbewust) duurzaam willen verbouwen, werken, inrichten en wonen.