overzichtelijke website, voldoende uitleg, maar vooral eerlijke producten, zooooo ontzettend belangrijk, dus ik ben heel blij dat ik met een gerust geweten mijn aankopen kan doen, dank je wel!!!
Fijne site met leuke producten! Manlief is dol op kimchi dus ik bestel zo’n kit voor vaderdag. Het was ruim op tijd binnen… geef ik net die set met bijbehorende groente, is de set niet compleet, de deksel met het gaatje ontbreekt. Direct een mail gestuurd waarna de volgende dag een deksel al op de post is gestuurd. Toppers zijn jullie! En ik kijk uit naar vele batches kimchi mmmmmmmm
Wat leuk dat je deze positieve ervaring met ons deelt, dank je wel!
Originele beoordeling
Fijne site met leuke producten! Manlief is dol op kimchi dus ik bestel zo’n kit voor vaderdag. Het was ruim op tijd binnen… geef ik net die set met bijbehorende groente, is de set niet compleet, de deksel met het gaatje ontbreekt. Wel een domper zo. Ik ga eens kijken waar ik wezen moet om deze nabezorgd te krijgen.
Goedemiddag, Vanmorgen heb ik ook je mail hierover voorbij zien komen. Jammer dat de deksel ontbrak, we hebben dit ook gemeld bij de leverancier van de fermentatieset. De deksel wordt vanmiddag naar je opgestuurd! Groene groet, Team Eco
Mooie website en producten, snelle levering en na ontelbaar veel bestellingen gedaan te hebben, kan ik met veel overtuiging en uit ervaring zeggen dat dit een zeer goede en betrouwbare webwinkel is! Top!
Ecologisch zijn producten interesseren mij , vlotte service, goede webshop !
Wederom goede producten die snel zijn geleverd. De informatie over de producten zelf en de informatie over de levering is helder en duidelijk
J'ai perdu à 3 reprise le sac en pleine route! Ce jour il s'est coincé dans mes rayons et j ai fait un salto sur la route! Heureusement j'avais un casque. Comment faire pour avoir un remboursement. Vos attaches porte bagage ne sont pas du tout fiable, et donc très dangereuses! tel 0485 59 69 46
Fijne producten en heel belangrijk dat ze een eco-certificaat hebben.
Mijn bestelling werd heel snel geleverd. Spijtig genoeg waren er 2 producten fout. Na telefonisch contact met de klantendienst werd dit heel snel en tot volle tevredenheid opgelost.
Dop was afgeplakt. Van de dure vloeistof was 1/4 weg. Verkoper heeft de schade keurig vergoed. Met dank voor de goede service.
Originele beoordeling
Dop was afgeplakt. Van de dure vloeistof was 1/4 weg
Prima producten en informatie.
Héél fijn
fijn zo'n ecologische winkel met goede producten
Bedankt voor je positieve review Johanneke!
Al een aantal keren besteld bij eco-logisch. De verzending gaat steeds zeer vlot en verzorgd. De laatste keer had ik na een week niets ontvangen. Ik meldde dat bij eco-logisch en kreeg snel antwoord "de zending was bij DHL blijven hangen" Dat werd meteen in orde gemaakt! Heel fijn!
Hoi Hilde, Bedankt voor je positieve review, fijn om te lezen dat je blij bent met onze snelle service! Groene groet, Team Eco-Logisch
Eerste keer kwam het verkeerde product binnen. Tweede keer was de emmer verf gelekt. Gelukkig wel snel een nieuwe opgestuurd maar vervelend als je aan de slag wilt gaan. Daarnaast kon ik lange tijd de verf niet bestellen omdat het was uitverkocht.
Hoi Lana, Bedankt voor je review. Jammer dat het niet allemaal in één keer goed ging. Dat had natuurlijk beter gekund. We gaan ons best doen om ervoor te zorgen dat het de volgende keer wél meteen goed verloopt. Bedankt voor je geduld en veel plezier met je project! Groene groet, Team Eco-Logisch
Producten goed verpakt en geleverd volgens afspraak. Behulpzame klantenservice.
Hallo Koen, Dankjewel voor je positieve review, daar worden we blij van! Groene groet, Team Eco-Logisch
Ik bestelde 25 zakken tuinaarde van bio kultura, reuze fijn dat ik ze bij eco logisch kon bestellen want niet iedere leverancier bezorgt ze in zulke grote hoeveelheden bij je thuis. Het ging in eerste instantie mis met de levering, maar dat is naar aanleiding van een review hier wel goed opgepakt. Ze zijn gister door een ontzettend aardige chauffeur netjes bij mij thuis op de oprit geplaatst. Dus als je bestelt, wees er dan gerust op dat de spullen uiteindelijk geleverd worden. Ook al kan het wat extra tijd en aandacht kosten.
Beste Ernestien, Wat fijn dat het uiteindelijk goed is afgeleverd. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om de positieve afloop te delen. Veel plezier met de tuinaarde en graag tot een volgende bestelling! Groeten, Team Eco-Logisch
Originele beoordeling
Of het product goed is kan ik nog niet zeggen, want ik heb het nog niet. Ik heb 25 zakken tuingrond besteld en gekozen voor levering op een dinsdag omdat ik dan thuis kan werken. Je moet namelijk thuis zijn bij aflevering ... Mail ontvangen, dinsdag 12 mei wordt bestelling geleverd tussen 9 en 17, ik dacht dan zie ik op de dag zelf wel wanneer ongeveer ...track en trace doet het echter niet mail gestuurd, geen antwoord. En om 17.10 nemen ze geen telefoon meer op. Geen tuingrond, geen communicatie. Volgende keer kies ik een andere club, deze zijn niet heel zakelijk
Beste Ernestien, Heel vervelend dat dit is misgegaan. Excuses hiervoor. Dit komt door een interne fout waardoor de communicatie tussen ons, de transporteur en jou als klant niet goed is verlopen. De transporteur is op de hoogte, er kan vrijdag geleverd worden. We hebben inmiddels contact met je gehad en we zijn tot een oplossing gekomen. Nogmaals mijn excuses dat je de dupe bent geworden van deze miscommunicatie. We hopen dat je toch blij bent met je bestelling ondanks dat het later aankomt dan gepland. Groeten, Team Eco-Logisch
Eco-logisch bood de Fermacell greenline voegenlijm aan, de ecologische variant van hun gewone PU-voegenlijm. De omschrijving had het duidelijk over de greenline variant in worst van 580ml, de afbeelding op de productpagina toonde duidelijk de greenline variant (productnummer 79222 duidelijk leesbaar: de ecologische voegenlijm in worst) en de productfiche die je kon downloaden vermeldde ook dat het ging om de ecologische greenline versie (weliswaar productnummer 79224: de ecologische voegenlijm in koker). Ik kocht 20 worsten met een waarde van meer dan €400. Groot was mijn verbazing toen ik een pakket ontving met de gewone PU-lijm van Fermacell (productnummer 79029). Ik diende via mail klacht in en vroeg om het product te retourneren. Ook via de website vulde ik een formulier in. Het was soms lang wachten op reactie, maar uiteindelijk mocht ik het product toch retourneren en ontving ik het aankoopbedrag volledig terug. Fouten maken is menselijk, maar een snellere reactie op klachten en een kordatere afhandeling waren beter geweest voor het vertrouwen.
Goedemiddag Mario, We hebben vanmiddag ook contact gehad per mail. We vinden het natuurlijk heel vervelend dat je het verkeerde product hebt ontvangen. Dit hadden we ook beter en sneller op moeten lossen. Uiteraard mag je de verkeerd ontvangen bestelling kosteloos retourneren, als het goed is heb je inmiddels een retourlabel ontvangen hiervoor. Nogmaals onze excuses voor het leveren van het verkeerde product en het ontbreken van een reactie op eerdere berichten. Vriendelijke groet, Team Eco-Logisch
Originele beoordeling
Eco-logisch bood de Fermacell greenline voegenlijm aan, de ecologische variant van hun gewone PU-voegenlijm. De omschrijving had het duidelijk over de greenline variant in worst van 580ml, de afbeelding op de productpagina toonde duidelijk de greenline variant (productnummer 79222 duidelijk leesbaar: de ecologische voegenlijm in worst) en de productfiche die je kon downloaden vermeldde ook dat het ging om de ecologische greenline versie (weliswaar productnummer 79224: de ecologische voegenlijm in koker). Ik kocht 20 worsten met een waarde van meer dan €400. Groot was mijn verbazing toen ik een pakket ontving met de gewone PU-lijm van Fermacell (productnummer 79029). Ik diende via mail klacht in en vroeg om het product te retourneren. Ook via de website vulde ik een formulier in. Na bijna twee weken nog altijd geen antwoord noch ontvangstbevestiging. Ik start met het voorbereiden van verdere stappen.
Goedemiddag Mario, We hebben vanmiddag ook contact gehad per mail. We vinden het natuurlijk heel vervelend dat je het verkeerde product hebt ontvangen. Dit hadden we ook beter en sneller op moeten lossen. Uiteraard mag je de verkeerd ontvangen bestelling kosteloos retourneren, als het goed is heb je inmiddels een retourlabel ontvangen hiervoor. Nogmaals onze excuses voor het leveren van het verkeerde product en het ontbreken van een reactie op eerdere berichten. Vriendelijke groet, Team Eco-Logisch
Slechtste service ooit van een Nederlandse webshop! Bestelling 4 november geplaatst en werd pas 13 januari geleverd. Vijf keer een mail ontvangen dat mijn bestelling binnen de x werkdagen bezorgd ging worden. De timing werd nooit gerespecteerd. Ze krijgen nog een ster voor hun ecologisch aanbod, maar ik ga er nooit meer een bestelling plaatsen!
Dag Steven, Dank voor je bericht. Het spijt ons dat de levering zo lang heeft geduurd en dat de communicatie hierover niet betrouwbaar is geweest. Dat had duidelijk beter gemoeten en daarvoor bieden we onze excuses aan. Je bestelling is geplaatst in een periode waarin we door veranderingen in ons magazijn veel vertraging hebben opgelopen. Inmiddels is de vertraging opgelost, maar helaas ben jij hier de dupe van geworden. Dat had niet zo gemoeten. Vriendelijke groeten, Team Eco-Logisch
Product niet ontvangen. Meerdere mails gestuurd met de vraag wanneer kan ik het product ongeveer verwachten. Gister een mail gestuurd en aangegeveb dat ik genegeerd word vanuit jullie kant en graag nu wil weten wanneer ik het product kan verwachten en anders annuleren aangezien ik nu 4 weken wacht zonder enige antwoord op mijn vraag. Krijg ik vandaag een annuleerings mails zonder enig uitleg. Wat slecht zat ik hier 4 weken op te wachten?
De producten zijn prima maar voor verpakken krijgt u een 1....een joekel van een doos voor 1/20 van de inhoud!! Hier zit niks ecologisch aan!
Hoi Veronica, Dank voor je bericht. Helemaal mee eens, we doen normaal gesproken ook ons best om producten zo efficiënt mogelijk te verpakken. Dat is hier niet helemaal goed gegaan, excuus daarvoor. Ik geef het door aan ons magazijnteam zodat we er extra scherp op zijn! Groetjes, Team Eco-Logisch
Zie hierboven
een super leuk bedrijf. als je met een vraag komt krijg je het juiste antwoord. ik zeg zo door gaan
Helaas was de levering vertraagd, maar na contact opnemen was de verf er uiterst snel!
Duidelijke website, snelle levering
goed
Isarweg 10
1043 AK Amsterdam
Bekijk hier ons Thuiswinkel Reviews certificaat.
"Verboden voor geitenwollensokken", zeggen we bij Eco-Logisch wel eens gekscherend. Daar zit echter een kern van waarheid in: wij zijn ervan overtuigd dat Eco-Logisch als eerste milieuvriendelijk, duurzaam warenhuis in Nederland niets met kleinschalig idealisme te maken zou moeten hebben, maar de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. We zijn trots op het feit dat we voor welk product dan ook een duurzaam alternatief kunnen bieden: of het nu gaat om persoonlijke verzorging verf, speelgoed of isolatiemateriaal... Eco-Logisch is dé plek voor al die mensen die bewust (of onbewust) duurzaam willen verbouwen, werken, inrichten en wonen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.