Mooie producten en goede service

De bestelling werd snel verstuurd. Mooie duurzame producten.

goede ervaring

Was eerste bestelling en binnen de drie dagen had ik alles in huis geleverd

geweldig

vlotte levering

Vlot verloop en snelle levering.

De bestelling was vroeger bij als voorzien.

slecht

In 2018 2 verwarmingsplaaten gekocht voor in de stacaravan. Deze gebruikte we incidenteel om bij te verwarmen. Vorige week is er 1 plaat in brand geraakt door nog onbekende oorzaak. Eco logisch voelt zich niet verantwoordelijk en geeft de schuld aan de aarde of mijn groepenkast. Geen enkele moeite word er gedaan om de schade aan de caravan of aan de verwarming op te lossen. Erg onbeschoft te woord gestaan door de telefoon. Jammer

Prima apparaat. Werkt naar behoren. Mini puntje, 1 van de batterijen heeft gelekt.

Breed assortiment in “groene” bouwmaterialen

Top site helder duidelijk brede keus

Zeer tevreden.

Artikel, bezorging, snelheid, enz., alles ok. dus service een verdiende 9.

Snelle levering van goede producten

Ik ben zeer blij met mijn wasmiddel en de aanvullende producten daarvoor. Ze lijken goed te werken en dat voor een fijne prijs. Na het uitproberen van verschillende producten, heb ik eindelijk gevonden wat ik zocht. Super geconcentreerde waspoeder van La Droguerie Ecologique.

Will buy again from here.

I got what I paid for and at a decent price as well. Checkout and delivery were super fast.

Mooie producten, goede levering

Al een aantal keer besteld, elke keer erg tevreden.

Interessante producten en snelle levering!

Fijn idee bewust te kopen. We kijken alweer naar nieuwe producten. Er is verrassend veel keuze.

Uitstekend, uitstekend, uitstekend!

Een correcte benadering en een uitstekende afhandeling. Ik was blij verrast met de prachtige sedumbakken (mobiroof groendak). Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen.

Ik heb netjes en op tjd gekregen wat ik besteld heb. Voor een goede prijs!

Goed. Op tijd en voor een goede prijs. En keurig verpakt top!

Fijne webshop

Snelle levering, mooie producten. Erg blij met de bestelde producten.

Geweldig snel geleverd

?????

pakketje nooit toegekomen

mijn pakket is nooit toegekomen. Het werd wel terug betaald.

Goede producten voor thuis & planeet, volgens afspraak bezorgd.

Goede producten voor thuis & planeet, volgens afspraak bezorgd.

Als cadeau rechtstreeks verstuurd.Hele enthousiaste reactie terug.

Mooie artikelen en met een goed gevoel deze cadeau kunnen geven. Verzending en communicatie prima. Veel succes met jullie mooie producten.

Mooie producten, goede service en snelle verzending. Hele fijne webwinkel.

Prima de luxe

Fijn dat er een eco-logisch product als onderhoudsolie voor vloeren te krijgen is.

Gewenste product, snel geleverd

Goede en snelle service

Zeer goede en vriendelijke service

Over eco-logisch.nl

"Verboden voor geitenwollensokken", zeggen we bij Eco-Logisch wel eens gekscherend. Daar zit echter een kern van waarheid in: wij zijn ervan overtuigd dat Eco-Logisch als eerste milieuvriendelijk, duurzaam warenhuis in Nederland niets met kleinschalig idealisme te maken zou moeten hebben, maar de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. We zijn trots op het feit dat we voor welk product dan ook een duurzaam alternatief kunnen bieden: of het nu gaat om persoonlijke verzorging verf, speelgoed of isolatiemateriaal... Eco-Logisch is dé plek voor al die mensen die bewust (of onbewust) duurzaam willen verbouwen, werken, inrichten en wonen.