Goede ervaring...

Voor een winkel een hele goede duurzame optie

Uitgebreid assortiment. Geen marketinggedoe, gewoon goede spullen voor een duurzamer leven. (maar niet (nieuw) kopen is natuurlijk altijd beter).

Goede producten, goede prijs

Goede selectie producten voor een goede prijs, verpakt zonder extra plastic.

snel geleverd, goed verzorgd en precies wat hewt beloofde.

Voor mij was het geleverde reden om meer bij ecologisch te bestellen.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over de producten. De douchecoach werkt prima en nu douchen wij bewust korter. De levertijd was kort en de informatie over de bestelling was duidelijk. Kortom erg tevreden en zeker een aanrader!

Bestelling en levering als beloofd

Snel besteld, snel geleverd tegen een goede prijs.

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Textiel isolatie werkt fijn en is goed te snijden met vals-mes. Neemt vocht op en dempt goed geluid, ben zeer tevreden met aanschaf.

Eco-logisch eigenlijk logisch.

Op zoek naar een “natuurlijke” lijm, ik ben astmatisch, kwam ik naar wat gegoogle uit bij eco-logisch.nl. Niet alleen verkochten ze de lijm maar nog veel meer producten die milieuvriendelijk en ook nog eens duurzaam zijn. Goede website met voldoende informatie over de producten, een gemakkelijk bestelproces en snelle levering. Lijm is fantastisch. Makkelijk te verwerken en geen schadelijke en chemische geur.

leggen alles in hun voordeel uit

gevraagd voor machine te huren voor een specifieke dag via pakketdienst verzenden. Pakket komt te vroeg, de juiste hulpstukken er niet bij (dus machine niet bruikbaar) en brengen ook nog een dag extra huur in rekening!

Prima service en snelle levering van de producten!

Vier sterren!

Fijne levering van goede producten

Alles wat ik bestel maakt dat mn huishouden soepeler en ecologischer loopt. Fijn!

Eco producten en fijn bedrijf

Ik was op zoek naar heel specifiek eco alleen flessenspeen. Moeilijk te vinden, zij hebben het op voorraad. Erg fijne en snelle levering.

Altijd goed ervaringen opgedaan met eco-logisch

Met eco-logisch heb ik altijd goede ervaringen opgedaan, zowel wat de producten betreft als de service.

Goede bezorging en zeer goed materiaal. Boven verwachting!

De enige plek met mijn favoriete blok shampoo en blik deo in het assortiment!

Eindelijk een webshop die ze wel beiden verkoopt. Snel verzonden, in een zo klein mogelijke verpakking. Ik kende deze webshop nog niet maar hij staat nu tussen mijn favorieten. Wat een enorm assortiment. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het. Zelfs bouwmaterialen.

snelle afhandeling bestelling

no comment

mooie producten!

snelle leveringen en mooie, milieuvriendelijke producten!

Ruim assortiment op ecologische basis.

Correct en snel.

Snelle en goed verpakte artikelen

Prima bezorging

makkelijk besteld, snel geleverd

Overzichtelijke website , makkelijk bestelproces , en daarna een snelle levering. prijzen zijn ook goed

Doen wat ze beloven.

Gekeverd volgens afspraak. Dus gewoon goede ervice

Feestdagendrukte begrijpelijk

Wat opinel messen besteld welke volgens de webwinkel op voorraad waren, dit bleek na betaling toch niet het geval. Hoewel ik dit slordig vind, is het allemaal netjes opgelost, en snelle mailwisseling. De geleverde messen zijn perfect.

snel geregeld

x

Ze blijven je spammen om een review te schrijven

Op zich een ok service, maar na het tweede mailtje waarin ze verzoeken om een review, krijgen ze toch maar 3 sterren.

Over eco-logisch.nl

"Verboden voor geitenwollensokken", zeggen we bij Eco-Logisch wel eens gekscherend. Daar zit echter een kern van waarheid in: wij zijn ervan overtuigd dat Eco-Logisch als eerste milieuvriendelijk, duurzaam warenhuis in Nederland niets met kleinschalig idealisme te maken zou moeten hebben, maar de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. We zijn trots op het feit dat we voor welk product dan ook een duurzaam alternatief kunnen bieden: of het nu gaat om persoonlijke verzorging verf, speelgoed of isolatiemateriaal... Eco-Logisch is dé plek voor al die mensen die bewust (of onbewust) duurzaam willen verbouwen, werken, inrichten en wonen.