mooi product en snelle levering

wij zijn heel tevreden met de bokashi groenafval emmers. Het stinkt niet, ziet er netjes uit, onze planten varen er wel bij en wij zijn van de stinkende gemeente groenkliko af.

Duidelijke website en snelle levering

Over het product kan ik niet veel zeggen, staat verstopt is een verjaardagscadeau voor binnenkort. Ik wist wat ik wilde hebben, kon dat snel vinden en de levering was heel vlot.

Altijd goede kolen.

Ik bestel meestal de Cocos briketten. De verpakking is gerecycled wat ik persoonlijk erg leuk vind. Opvallend daarbij is dat het erg netjes verpakt is. De kolen zelf ben ik tevreden over. Ze gaan ongeveer 2 uur mee als je de temperatuur van de barbecue goed in de gaten houdt. De kolen roken niet echt als ik ze in de starter aansteek. De aanmaakblokjes zijn hetgeen wat de rook dan veroorzaakt maar dat gaat snel voorbij. Bestellingen gaan altijd soepel via eco logisch en het wordt dan snel geleverd (meestal 2 á 3 dagen).

vlot en snel

makkelijk te zoeken op de site, geen problemen gehad met levering noch met betalen. Alles tip top!

leuke website, goede producten

prettige winkel-ervaring. (lees ook vooral het deel over de artikelen die uit het assortiment zijn gehaald... heel grappig) Stipte levering. geen verbeterpunten, gewoon een fijne (web)winkel

Keurig verpakt, snel bezorgd

Helemaal tevreden

Goed product en snel verstuurd.

Ik ben blij met jullie website.

Geweldig dat er mensen zijn, die van alles onderzoeken en uitvinden om minder milieu belastende gebruiksvoorwerpen te maken . Daar is moed voor nodig en ook doorzetting vermogen. Jullie verkopen zoveel goede spullen, ik zal regelmatig wat bestellen en uitproberen. Belangrijk zijn vooral de dagelijkse gebruiksvoorwerpen zoals vuilniszakken, afwasborstels, wc borstels en schuursponsjes e.d. Zoveel minder afval. Maar persoonlijke verzorging en alle andere dingen die jullie verkopen zijn ook heel belangrijk. Het zou inderdaad normaal moeten zijn deze dingen te kopen bij de supermarkt of de Blokker. Ga zo door.

Snelle levering goede prijs

Prima ervaring snelle levering klantvriendelijk

Mooie snelle levering

De levering was mooi op tijd en goed verpakt. De eierverf was super en gelijk geverfd met koken, niet na het koken nog kliederen met verf en azijn

Prima kwaliteit, zorgvuldige levering

Duidelijke site

Dankzij de sticker geen ongeadresseerde post

Goede service!

Ik ben erg blij met het wasmiddel en de wasverzachter van Almawin. Het ruikt heerlijk, maakt goed schoon en was snel in huis.

Bestelde Product werd niet compleet geleverd. Na gebeld te hebben werd het zonder probleem de volgende dag nageleverd.

Niet ecologisch

Product (wc-blok) was wel met heel weinig plastic, maar niet ecologisch en milieuvriendelijk: nl. giftig voor in het water levende organismen

Goedemiddag! Om welke toiletblok gaat het precies? We verkopen er veel die 100% biologisch afbreekbaar zijn, namelijk! We horen het graag.

snelle levering/leuke producten

we hebben de producten nog niet allemaal gebruikt maar het afwasmiddel is wat matig, wel fijn dat het geen plastic bevat, maar het laat wat sporen achter en is wat minder vetoplosbaar. de baardzeep/conditioner nog niet geprobeerd. de kruik staat op dat het jaarlijks moet worden vervangen, dat is wel vervelend, ik verwacht wel een duurzaam product wat langer mee zou gaan. kauwgom is lekker, nietloze nietmachine superleuk en werkt, maar niet met groter stapels. wasbare wasschijfjes nog niet gebruikt maar mooie prijs speen ook nog niet weggegeven maar wel leuke prijs en geen toxische stoffen.

alles perfect !!

perfect !!

Zoals gewoonlijk weer top!

Bestel hier altijd mijn ecobrasa kokosbriketten. Vind het handig dat het per 2 gaat, hoef ik niet zo vaak te bestellen en is beter voor het milieu!

Goeie producten

Prima shop, snelle levering, goede producten

super fijn materiaal

Heb bamboo koffiekopjes besteld. voor bewoners in een verpleeghuis. super mooie kwaliteit, groot sucses fijne service en snelle levering

Mooi product

Volgens afspraak en fijn dat ze de producten van Aura in het assortiment hebben.

Snelle levering!

Snelle en correcte levering.

Snelle levering en orima kwaliteit.

Over eco-logisch.nl

"Verboden voor geitenwollensokken", zeggen we bij Eco-Logisch wel eens gekscherend. Daar zit echter een kern van waarheid in: wij zijn ervan overtuigd dat Eco-Logisch als eerste milieuvriendelijk, duurzaam warenhuis in Nederland niets met kleinschalig idealisme te maken zou moeten hebben, maar de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. We zijn trots op het feit dat we voor welk product dan ook een duurzaam alternatief kunnen bieden: of het nu gaat om persoonlijke verzorging verf, speelgoed of isolatiemateriaal... Eco-Logisch is dé plek voor al die mensen die bewust (of onbewust) duurzaam willen verbouwen, werken, inrichten en wonen.