Filtre

10

Heel fijn

Nooit meer grote flacons plastic! Ruikt fijn, niet te sterk. Alleen de eerste keer zoals ook al aan gegeven was kwam er een vreemde geur uit de wasmachine van het oude wasmiddel/leidingen. Maar daarna helemaal schoon en fris. Ik ben allergisch voor synthetisch geuren maar dit gaat super. Ik ga het ei ook meenemen op vakantie dan kan ik daar ooo eenvoudig een wasje draaien. Helemaal een blij ei ben ik met m’n ei.

  • Aanbevelen? Ja
8

Fijne wasmiddel

Fijne wasmiddel, mag wel iets meer geur aan zitten

  • Aanbevelen? Ja
8

mooi aanbod

Goed.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima idee van dit duurzaam warenhuis

Mijn ervaring is nog maar beperkt maar wat ik weet is dat het warenhuis goed aansluit aan de vraag

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Goede communicatie en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima webshop

Mooie duurzame spulletjes, duidelijke website met goed voorraad beheer, redelijke prijzen en snelle levering. Gewoon goed dus!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Altijd een goede afhandeling en snelle levering van het product

  • Aanbevelen? Ja
6

Producten en service zijn oké maar alle spam achteraf is irritant.

Ik schrijf deze review omdat ze blijven zeuren om een beoordeling. Dus bij dezen. Er is niks mis met de spullen en de service maar 3 of 4 "herinneringen" om te beoordelen is nergens voor nodig.

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne service

Prettig contact toen iets mis ging met de levering (kan een keer gebeuren) en heel goed en snel opgelost. Ik vind het ook leuk dat ze verpakkingsmateriaal hergebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
9

Het was even maar het resultaat maar er zijn!

Bij het openen van de pot was ik wel even verrast. Het leek wel caramel, terwijl ik veronderstelde dat ik Delphin wit had besteld... Maar toen ik eenmaal aan de gang was, bleek het resultaat geheel naar wens. Ik heb de leemwerf aangebracht op een leemwand in de oorspronkelijke basiskleur. Een tweede laag leemwerf breng ik binnenkort aan en dan wordt het nog fraaier.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Eindelijk een winkel die het complete pakket kan leveren, voor een fatsoenlijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snelle levering. Goed gecommuniceerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Fijne pannen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Breed aanbod, goede prijs en ook nog een snelle levering!!

Ze hebben breed aanbod met duidelijke beschrijving op de site waardoor de producten altijd naar verwachting zijn. Daarnaast ook nog fantastisch snelle levering! Zeer tevreden :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Eco briketten

2e bestelling binnen gehad, is een super product

  • Aanbevelen? Ja
2

Alles wat ik ontvangen heb bevalt prima behalve 1 ding

De nachtcrème Hydro Care nicht Cream Arjan daar staat schimmel op en het stink behoorlijk . Ik wil hier een andere voor hebben want dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Graag z.s.m. Een reactie.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima spons

De sisal spons doet wat hij moet doen en zonder krassen. Goed voor weken schrobben.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en kwaliteit

Snel geleverd, goede prijs

  • Aanbevelen? Ja
9

Leuk product, riem van oude brandweerslang.

Draag hem met plezier! en snel geleverd ...

  • Aanbevelen? Ja
4

Het heeft niet geholpen

Er is vorige week een kater bij mij binnen geweest en die heeft lopen sproeien. Op mijn siergrind vloer en de bank en dit is een stoffen bank. We hebben alles schoongemaakt met uf2000 en de bank ingespraaid met uf2000 puur en de geur is er jammer genoeg niet uit.

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Super handig ding om mijn losse zeepjes inop te bergen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Vandaag besteld en de volgende dag geleverd geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
8

Blij met de bestelling

Heerlijk aanbod en ook verrassende producten. Snelle bezorging. Hoop dat ik in de toekomst alles wat ik nodig mocht hebben bij een ecobewust warenhuis aan kan schaffen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie producten snel en goed geleverd.

Fijne producten die dan ook nog eens beter zijn voor het milieu als vergelijkbare. Een artikel was niet op voorraad en kreeg een mail of ze een vergelijkbaar product mochten leveren. Zeer attent en snel.

  • Aanbevelen? Ja
10

Toch een goede oplossing gevonden.

Mijn bestelling heeft lang in back-order gestaan. Schuld van de leverancier. Op een of andere manier heeft Eco-Logisch de spullen toch nog voor de winter geleverd. Je kunt die mensen op hun blauwe ogen vertrouwen.

  • Aanbevelen? Ja

Company details

10 Isarweg

Amsterdam 1043 AK

020-6823707

[email protected]

Kiyoh Anmeldelser

• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer