Laden reviews...
Laden reviews...
120 Bewertungen in den letzten 12 Monaten
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Die Lieferung erfolgt in der Regel schnell, und das Produktsortiment ist hochwertig. Der Kundenservice wird als zuverlässig beschrieben. Das Preis-Leistungs-Verhältnis ist attraktiv und die Verpackung ist umsichtig. Insgesamt ist die Erfahrung positiv und nachhaltig.
Er zijn al veel afgeleide produkten van dit produkt maar de orange cleaner van almawin vind ik nog altijd de beste. Gebruik dit produkt al jaren. Vlotte communicatie, eerlijke prijs, verantwoorde produkten.
Beveelt aan
28 November 2021
Riet
De Panne
Twee keer besteld. Een keer had de pakjesdienst de doos verfstuk beschadigd, zonder probleem werd een nieuwe doos geleverd.
Beveelt aan
28 November 2021
wim
Somers
Bestelling snel en goed verpakt geleverd
Beveelt aan
28 November 2021
wilma
hilversum
Goede produkten, goede prijzen en snelle levering. Niets op aan te merken.
Beveelt aan
27 November 2021
Anke
Rien
service was prima; de artikelen zien er mooi uit, maar zijn cadeautjes, dus ik kan niet beoordelen hoe ze in gebruik zijn.
Beveelt aan
23 November 2021
Leni
Escharen
ppprrrrrrrrrrrrr geen zin in
Beveelt aan
21 November 2021
Dick
Zwolle
Netjes gecommuniceerd, duidelijke mails en facturen. Ze hebben het goed geregeld.
Beveelt aan
18 November 2021
pm kipp
Thorn
dank voor de positieve review, altijd fijn om te horen! ^C
Beste, ik zou de producten graag beoordelen maar het zijn kerst cadeautje voor mensen die op de ecologische toer gaan en voor mensen die graag reizen.
Beveelt aan
16 November 2021
Linda Geens
DEURNE ANTWERPEN5
Hi Linda!
dit kan altijd nog op een later moment, geen zorgen :) wij horen het dan uiteraard graag ^C
Vorig jaar met een voucher van de gemeente Roosendaal een aantal producten besteld. Perfect geleverd. Na dik een jaar vertoont een tijdschakelklok een defect. Een mailtje en er wordt zonder moeilijk te doen een nieuwe opgestuurd.
Beveelt aan
16 November 2021
Sjaak
Roosendaal
Hi Sjaak,
erg fijn te horen dat ondanks een defect apparaat het snel is opgepakt en is geregeld voor je. veel plezier van je producten! ^C
Goede producten, prijs is ik en wordt vlot bezorgd.
Beveelt aan
14 November 2021
wim
Doetinchem
Ik heb 3 tweedeleven producten gekocht via de website. Geweldig initiatief, mooie producten voor een geweldige prijs. En natuurlijk de achterliggende gedachten: helemaal super!
Beveelt aan
14 November 2021
Maarten
Someren
Hi Maarten, wat fijn te lezen dat je net zo enthousiast bent over eco als wij zijn! mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet je ons te vinden. ^C
Snel bezorgd alles eco, en het apparaat doet werkt top .
Beveelt aan
14 November 2021
Ronald
Den helder
Nooit iets gekocht. Zeker nooit aangemeld voor nieuwsbrief, toch marketing mail ontvangen. We zijn met z'n allen nu toch wel eens klaar met dit soort praktijken anno 2021.
Beveelt niet aan
13 November 2021
Anoniem
Arnhem
Beste Anoniem,
wat vervelend dat u toch 'spam' van ons hebt ontvangen ondanks dat dit niet de bedoeling is geweest. wellicht ooit ergens cookies geaccepteerd op een website? wij zullen u, als u dat wenst uit het systeem proberen te halen. hoop dat dit helpt! ^C
Gemakkelijk aan te brengen overeenkomstig de instructies en in combinatie met radiator ventilatoren.
Beveelt aan
9 November 2021
Harry
Winschoten
Deurveer gekocht, snel geleverd en goede prijs
Beveelt aan
9 November 2021
M
Varsseveld
Alle producten die ik hier tot nu toe heb gekocht zijn van topkwaliteit. Ook geven ze goed advies. Bezorging in altijd netjes.
Beveelt aan
8 November 2021
Daan
Alkmaar
Vlotte levering. Geo II conform beschrijving-voldoet goed.
Beveelt aan
7 November 2021
Denis
Emmen
Hier het artikel gevonden wat ik zocht voor een prima prijs. Snel besteld en snel in huis. Helemaal goed dus
Beveelt aan
6 November 2021
Tjima
Losser
De producten zijn snel geleverd. Ik miste een product, deze werd meteen erna geleverd en het product wat ik extra had mocht ik houden. De producten zelf zijn zoals ik had gehoopt en werken naar verwachting.
Beveelt aan
5 November 2021
Simone
Nootdorp
Product gekocht, bleek niet te doen wat beloofd. Dat is op zich geen reden voor mindere waardering. Wel is dat dat een verzoek om een alternatief niet werd beantwoord.
Beveelt niet aan
4 November 2021
pieter
Amsterdam
Goedemorgen,
Daar is iets mis gegaan, daar ik geen verzoek heb ontvangen! Wil je ons een mail sturen naar [email protected]?
Bij vragen over gebruik van verf in combinatie met een ander type goed geadviseerd. Er is ook moeite genomen om te kijken of een RAL-kleur mengen mogelijk was.
Beveelt aan
2 November 2021
Olaf
Utrecht
Zeer tevreden over deze bio-zakken
Beveelt aan
1 November 2021
Ben Moonen
Klimmen
Fijne webshop, ruime keuze aan producten. Redelijk snel verzonden.
Beveelt aan
1 November 2021
Kim
Eindhoven
I love to find all my hygiene and sanitary product at ecologish. The delivery is fast, although wished the treshold for free-delivery was lower (as the pickup location is too far from my home)
Beveelt aan
31 October 2021
chloe dorin
Amsterdam
Ik heb wasparfum besteld, kleine flesjes één van elke geur. Wasgoed ruikt heerlijk, maar het belangrijkste vind ik dat het milieu verantwoord is. Zo blijkt maar weer dat duurzaam leven niet hoeft te betekenen om alle geneugten van het leven los te laten. Wil binnenkort ook eens het wasmiddel gaan proberen. Fijn dat jullie er zijn eco-logisch , meer dan logisch.
Beveelt aan
31 October 2021
Liesbeth
Hoogkarspel
Isarweg 10
1043 AK Amsterdam
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven