Laden reviews...
Laden reviews...
120 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Customers consistently praise fast shipping and a wide range of eco-friendly products. Many reviews highlight reliable service and clear communication. The overall experience is positive, with sustainable options and competitive prices. The store demonstrates a strong commitment to environmental values.
Het product is prima, maar van een eco-website verwacht ik dat een product dat makkelijk in een envelop past maximaal in een brievenbus pakketje wordt bezorgd. Dat scheelt namelijk vervoersruimte en wordt door de postbode op de fiets bezorgd in plaats van met een benzine bestelbus.
Beveelt niet aan
9 January 2022
Colin
Hengelo
Veel producten zijn wel afkomstig van China, VS en sommige producten zijn niet gemaakt van duurzaam materiaal. Ook de plastic plakband rond de doos zou van papier kunnen
Beveelt niet aan
9 January 2022
Seppe Deckx
Oud-Turnhout
Goed product
Beveelt aan
9 January 2022
Bram
Westkapelle
Snel en goedkoop
Beveelt aan
9 January 2022
Babette
Ede
Poes gaat nu heel vaak door de deur zonder dat die blijft openstaan. Hij kan de deur nog wel zelf openkrijgen, en dat was precies de bedoeling. Scheelt een hoop kou zo en heel vaak opstaan!!!
Beveelt aan
8 January 2022
Simone
Den Burg
had een goede ervaring, een goed product en ook nog snel geleverd
Beveelt aan
8 January 2022
Maud van der Linden
Diemen
nog geen ervaring
Beveelt aan
7 January 2022
Jan
Heerhugowaard
Snelle en nette levering. Fijn product wat voldoet aan de verwachting.
Beveelt aan
7 January 2022
yvonne Bense
Alphen aan den Rijn
Heel leuk om in elkaar te zette. Eindelijk een stalletje van de goede schaalgrootte bij de gesneden houtfiguren die het vanaf de tachtiger jaren zonder onderdak hebben moeten stellen. Helaas krijg ik de constructie lampje in de stal gevoed door het zonnepaneeltje niet aan de praat, ook niet met hulp van technisch beter onderlegde voorbijgangers in mijn huishouden. Heb me gered met een mini.fietslampje, maar uiteraard ietsje minder duurzaam.
Beveelt aan
6 January 2022
Marian
Franeker
Dat jullie met Kerstmis dicht zijn, vond ik verstandig. Mijn kadootje werd vlak daarna bezorgd bij de jarige.
Beveelt aan
6 January 2022
Maaike
Sassenheim
Zie boven
Beveelt aan
6 January 2022
Arianne
Oterleek
snelle levering en het juiste artikel ontvangen; meer kun je niet wensen.
Beveelt aan
6 January 2022
jan
drunen
Prima product, snelle levering
Beveelt aan
6 January 2022
Peter
Nieuwegein
Mijn ervaring met Eco-Logisch is goed. Ik heb het product (de Rhassoul klei) nu meerdere malen gebruikt en ben zeer tevreden. Het is ook relatief op tijd binnen gekomen, helemaal aangezien het tussen kerst en oud-en-nieuw moest komen. Ik beveel het product zeker aan, sterker nog, dat doe ik al aan vrienden. De prijs is ook goed voor het product dat je krijgt. Ik heb eerder ergens anders soortgelijke klei besteld. Het verschil dat ik merk is dat deze klei iets aardser ruikt en die andere een wat meer sauna-achtig luchtje had. Dit is echter niet storend voor mij en ik vind het eigenlijk veel logischer dat het een wat aardsere lucht heeft. Denk nu niet dat het een hele sterke lucht is, want het is eigenlijk een vrij geurloos product, wat ik persoonlijk ideaal vind.
Beveelt aan
6 January 2022
Anonymous
-
Van bestellen tot bezorgen heel duidelijk en vlot verlopen
Beveelt aan
6 January 2022
R
MIDDELBURG
Mooie en handige produkten
Beveelt aan
6 January 2022
Peter
Nieuwe Pekela
Mooi producten, mooie prijs en probleemloos geleverd.
Beveelt aan
5 January 2022
Sander
Zoetermeer
Levertijd was snel en netjes maar product helaas waardeloos. Mijn deur drangers hebben 2 uur gehangen en begaven het al. Waardeloos product.
Beveelt niet aan
5 January 2022
Maren
Utrecht
Geleverde producten nettjes verpakt en op tijd.
Beveelt aan
4 January 2022
Marcel
Rhoon
Het mag er allemaal leuk uitzien, maar in elkaar zetten is een ramp! Bijna niets past en alles moet je bijschuren. Uiteindelijk heb ik de kerstkrib niet in elkaar gezet. Volgend jaar ga ik iets stevigers opzoeken.
Beveelt niet aan
4 January 2022
Nel
Vleuten
Dag Nel,
Je klacht lijkt over een product te gaan, dit kun je beter onder het betreffende product zetten zodat eventuele geinteresseerden je ervaring zien. Hier wordt dat gemist, daar dit platform eigenlijk bedoeld is om de winkel zelf te beoordelen.
Niet alleen verf die het milieu spaart, maar ook heel keuze in kleuren. En een persoonlijke benaderng. Een keer had ik de kleur niet duidelijk aangegeven, belden ze netjes voor de juiste kleur.
Beveelt aan
4 January 2022
Mark Kemna
Diever
Fijn dat de doos en het papier van de factuur hergebruikt zijn.
Beveelt aan
4 January 2022
Julien
Hilversum
Ik heb papier gekocht bij eco-logisch.nl, en dat is van prima kwaliteit. Het is heel goed dat als doos voor de verpakking een tweedehands doos wordt gebruikt: goed op weg naar de circulaire economie! De verzending was erg snel, dus dat is ook fijn.
Beveelt aan
3 January 2022
Wim
Ochten
Had een aantal lichttimers besteld, waarvan eentje het niet deed. Even een mailtje gestuurd en gratis een nieuw exemplaar ontvangen. Top!
Beveelt aan
3 January 2022
Margriet
Hoogeveen
heel blij mee, ruikt lekker, maakt schoon, maakt alleen veel lawaai als je m niet goed erin stopt
Beveelt aan
2 January 2022
tessey
ROTTERDAM
Isarweg 10
1043 AK Amsterdam
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Other Companies