Super product

Product voldoet aan onze verwachtingen

Bestelde en betaalde goederen zijn niet aangekomen !!!

Niks meer gehoord van de bestelling !!!

Het ligt al een tijdje bij een afhaallocatie ... Sun Shine Eduard Robeynslaan 5

Vlot en adequaat afhandelen van je bestelling en vragen via de e-mail!

Ik heb nu een paar keer producten gekocht en elke keer aangenaam verrast over de snelle behandeling. Ook bijnvragen via de e-mail wordt heel snel geantwoord en adequaat gereageerd.

Prima, jammer dat de winkel helemaal weg is

goede afhandeling

de aankoop verliep vlot, de levering correct en de werking van het product is OK tot nu. Dank u.

Snelle levering, en top product.

Ik heb op de handige website snel gevonden wat ik nodig had. Bestellen ging heel vlot en producten werden snel geleverd. Prima producten en prima service.

Zeer positief

Snel levering van producten…alles naar wens

Mooi prijs en snel geleverd

Het was ook nog de goedkoopste. Oké, niet voorraadig op dat moment maar een mail gekregen toen het weer zo ver was. Voor iets meer helaas maar ook goed.

Prima !

De gft-zakken zijn duurzaam en handzaam te gebruiken voor het verwerken van het groenafval. Prima !

Goede service en.producten

Blij met mijn aankoop , snel geleverd en service is top

Mooie producten op 1 adres

Prettig voor de verzendkosten om diverse producten op 1 adres te kunnen kopen. Ik wacht alleen nog op de gratis Jekko inzamelbox die ik apart zou ontvangen.

Mooi kleurpigment

Ik bestelde kleurpigment goud-okergeel om aan kalk toe te voegen en zo met handvegers een lelijke betonnen buitenmuur vrolijk op te kleuren. Dit is heel goed gelukt en mooi geworden! Alleen vond ik het jammer dat het alleen per 250 gram te bestellen is (ik twijfelde tussen 250g en 350g nodig te hebben). Te weinig blijkt helaas. Nu moet ik weer een nieuwe bestelling plaatsen, weer transportkosten betalen en bovenal moet er weer een vervuilend bestelbusje komen afleveren.

Goede producten

Oke

Makkelijk aan te brengen. Alleen de geur blijft zeer lang hangen in de kamers.

Prima product, snelle levering

Makkelijk bestellen, snelle levering

Zie eerder gemaakte opmerking.

Zoals verwacht

Snel en netjes bezorgd. Goede instructies bij de Bukashi emmer.

Artikelen duidelijk te vinden

Artikel snel in huis

Zeer vlugge bediening en vlot verkrijgbare informatie.

Vlotte levering en degelijke informatie.

wasparfum waft lavendel

de geur is fris. Ik mengde voor de eerste wasmachineladingen 15à20 druppels met wat azijn en voegde dit toe in het bakje voor wasverzachter. Er bleef echter geen lekker geurtje in het gewassen wasgoed, noch kookwas, nog fijne was. Nu doe ik enkel 10à15 druppels op een wollen drogerbal mee in de droogkast en het wasgoed ruikt heerlijk fris. Volgende keer wil ik graag de "lentefris" geur proberen

Fijne producten om mee te werken

Ik had een aardige schimmel te pakken in een lastig te bereiken kruipruimte. De anti-schimmel producten van auro hebben ervoor gezorgd dat ik zonder nare chloorgassen en houtverkleuringen heb kunnen werken

goede en snelle service

voor de 1 ste keer hier besteld en het is me goed bevallen met alles

Mooie producten, fijne website, snelle en zorgvuldige levering

Aanrader! Mijn eerste bestelling was naar volle tevredenheid.

Overtreft mijn verwachtingen

Ik was sceptisch bij het in gebruik nemen. Precies 8 dagen nadat ik de zaden in de daarvoor bestemde bakjes had geplant, kwamen de eerste reeds op.

Fijne schapenwol (isolatiemateriaal) om te vilten!

Ik ga de schapenwol voor muurisolatie gebruiken om wolvilt te maken. Proefstukje besteld en uitgeprobeerd en het lukt! Het ruikt ook echt naar schaap!

Over eco-logisch.nl

"Verboden voor geitenwollensokken", zeggen we bij Eco-Logisch wel eens gekscherend. Daar zit echter een kern van waarheid in: wij zijn ervan overtuigd dat Eco-Logisch als eerste milieuvriendelijk, duurzaam warenhuis in Nederland niets met kleinschalig idealisme te maken zou moeten hebben, maar de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. We zijn trots op het feit dat we voor welk product dan ook een duurzaam alternatief kunnen bieden: of het nu gaat om persoonlijke verzorging verf, speelgoed of isolatiemateriaal... Eco-Logisch is dé plek voor al die mensen die bewust (of onbewust) duurzaam willen verbouwen, werken, inrichten en wonen.