Nice range of products!

Adore the sustainable products you provide, and the swift shipping exceeded my expectations - it arrived in less than 24h!

Snel en informatief

Mooi product gekocht en nu bezig met het fermenteren van mijn afval. Als je een tuin of veel kamerplanten hebt, is Bokashi zeker aan te bevelen!

Erg tevreden

Ik moest iets langer wachten op de bezorging van mijn bestelling, maar ik ben heel erg tevreden over hoe en wat er uiteindelijk bezorgd is. Bijenwas doeken voldoen exact en extra aan mijn verwachting. Ik zou zeker deze bestelling nog eens doen. het voelt helemaal goed.

Snelle levering en veel keus

Goed om te zien dat er al zoveel mooie ecologische en duurzame producten zijn. De levering van Eco-logisch.nl is altijd heel snel is mijn ervaring en ook mooi zo minimalistisch als mogelijk ingepakt. Klein minpuntje is dat ik toch nog (wel van biologisch materiaal maar toch...) vaatdoekjes tegenkwam gemaakt van microvezels. Daar zit toch ook plastic in verwerkt en dat komt vrij tijdens het wassen in de wasmachine en gaat dan met het spoelwater toch de natuur in. Wellicht die uit het assortiment halen?

Gft bak 30 liter valt tegen

Geen klacht over het bedrijf. Geven snel antwoord op gestuurde mail. De gft bak 30 liter heeft een ronde bodem waardoor die schommelt en niet stabiel staat. Ze gaven aan dat dit normaal was bij deze bakken en ik kon hem terugsturen.

Zooo fijn,,

Een bedrijf waar je normale dingen kunt kopen! Spullen zonder parfum bvb . Zoveel producten staan bol van chemicalien,, men beseft het niet! Parfum word gedragen door chemicalien, en dat adem je de hele dag in! Fijn dat ik het zo in huis had. Bedankt dat jullie nadenken over wat gezond en normaal is.

Makkelijk bestellen, snelle bezorging

Gebruiken een fijne bezorgdienst èn de tissues zijn prima.

superding en snel geleverd

Even wennen, maar: perfect! Scheelt een boel rotzooi (tampons bedoel ik) en doorlekken! Het ding zit een beetje vacuum zodat er geen bloed weg kan sijpelen (tenzij het 'bakje' overvol raakt natuurlijk) Aanrader.

Ruim aanbod, goede prijs

Ik zocht een snoeischaar van Okatsune. Gevonden bij Eco-logisch. Ze hadden zelfs een mooie combinatieprijs met een andere tool. Snellere levering.

Zeer ruim assortiment.

Ruime keuze aan meer milieuvriendelijke artikelen. Overzichtelijke webshop.

Goeie snelle levering

Goeie website met veel artikelen. Levering is snel. Artikelen zijn goed verpakt in doos.

Voor herhaling vatbaar

Ondanks het feit dat één handvat gebroken was, zou ik toch in de toekomst verder durven aankopen bij Eco-logisch

Goede service!

Ik ben goed geholpen. Toen ik de bestelling te laat had opgehaald bij het Post NL punt werd het nogmaals gratis verzonden.

was donders fijn afgeleverd en zeer snel

wat ik koop is altijd goed en netjes verpakt

Ecologische lijm , aangename menselijke personen

Goede parketlijm, een aangenaam correcte communicatie wanneer er een probleem voorvalt . Al enkele malen besteld, vlotte levering wanneer voorradig. Binnen een goede levertermijn wanneer niet voorradig. De parket ligt . Dank je wel voor de lijm

Levering en product volgens afspraak

Tevreden over de bestelling

Alkes zoals het moet zijn.

Alke producten zoals omschreven en ik ben er tevreden van. Sbelke levering, alles correct.

Goed bedrijf

Probleem met een pakketje de klantenservice heeft dit netjes en snel geregeld

Prima , snelle levering

Prima product en snelle levering

Supersnelle service net na kerst. Geweldige leemverf van Auro

Leemverf van Auro gekocht, op kleur gemengd en de volgende dag in huis! Geweldig fijne verf die goed uitsmeert en goed dekt. Ruikt ook lekker. 100% natuurlijk!

Ik denk alleen dat de verpakking nog kleiner kan zijn. Drie zeep repen zaten in een doosje en dat doosje zat in een kartonnen doos.

Dure winkel met vooral spullen die je niet nodig hebt

Dure winkel met vooral spullen die je niet nodig hebt. Ik moest hier 75euro voor een kerstbon van werk uitzoeken. Dit viel niet mee. Vooral erg overprijsde 'groene/duurzame' spullen, waar je feitelijk weinig aan hebt. Uiteindelijk een bouwlamp gekocht, die hier 20euro duurder was, dan bij een normale winkel.

Leuke glazen en prima voor het milieu

Leuke glazen

Heel vriendelijk eerste telefonisch onderhoud.

Heel prettig contact met 3 verschillende medewerkers. Ik was ook blij dat ik kon bellen, ik heb bij andere bedrijven ervaringen gehad waarbij ik een kadertje moest invullen om contact te krijgen en dus maar afwachten of dat zou gebeuren. Nadat ik het aantal stuks genoemd had van een bepaald artikel, werd er onmiddelijk in het magazijn gekeken of er genoeg aanwezig was. Nadat ik besteld had stond alles de volgende dag al in ons huis. Daarvoor wil ik jullie nog heel hartelijk danken!

Weinig producten waar ik blij van word

Veel producten. Weinig in mijn interesse.

Over eco-logisch.nl

"Verboden voor geitenwollensokken", zeggen we bij Eco-Logisch wel eens gekscherend. Daar zit echter een kern van waarheid in: wij zijn ervan overtuigd dat Eco-Logisch als eerste milieuvriendelijk, duurzaam warenhuis in Nederland niets met kleinschalig idealisme te maken zou moeten hebben, maar de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. We zijn trots op het feit dat we voor welk product dan ook een duurzaam alternatief kunnen bieden: of het nu gaat om persoonlijke verzorging verf, speelgoed of isolatiemateriaal... Eco-Logisch is dé plek voor al die mensen die bewust (of onbewust) duurzaam willen verbouwen, werken, inrichten en wonen.