Ik denk alleen dat de verpakking nog kleiner kan zijn. Drie zeep repen zaten in een doosje en dat doosje zat in een kartonnen doos.

Dure winkel met vooral spullen die je niet nodig hebt

Dure winkel met vooral spullen die je niet nodig hebt. Ik moest hier 75euro voor een kerstbon van werk uitzoeken. Dit viel niet mee. Vooral erg overprijsde 'groene/duurzame' spullen, waar je feitelijk weinig aan hebt. Uiteindelijk een bouwlamp gekocht, die hier 20euro duurder was, dan bij een normale winkel.

Leuke glazen en prima voor het milieu

Leuke glazen

Heel vriendelijk eerste telefonisch onderhoud.

Heel prettig contact met 3 verschillende medewerkers. Ik was ook blij dat ik kon bellen, ik heb bij andere bedrijven ervaringen gehad waarbij ik een kadertje moest invullen om contact te krijgen en dus maar afwachten of dat zou gebeuren. Nadat ik het aantal stuks genoemd had van een bepaald artikel, werd er onmiddelijk in het magazijn gekeken of er genoeg aanwezig was. Nadat ik besteld had stond alles de volgende dag al in ons huis. Daarvoor wil ik jullie nog heel hartelijk danken!

Weinig producten waar ik blij van word

Veel producten. Weinig in mijn interesse.

Idealisme concreet gemaakt

In het algemeen bestaan er weinig producten die niet in meerdere of mindere mate belastend zijn voor het milieu. Eco-logisch biedt producten te koop aan die in hoge mate aan dat bezwaar tegemoetkomen. Sympathiek. Als mijn budget het toeliet, zou ik er meer inkopen doen. Maar los daarvan ben ik blij dat de keuzemogelijkheid bestaat!

Zeer tevreden Met de afhandeling en het contract met het bedrijf

Toppiiiiiiieeeee

Topppppppiiiiiieeeeeeeee

goede site!

Op zoek naar een Sinterklaaskado'tje kwam ik op deze site terecht. Wat een ontdekking! Zo veel keus, ik vond zelfs zo veel dat mijn bestelling gratis bezorgd werd.

Breed assortiment snelle levering

Voor alles wat, en voor iedereen die wat bewuster wil leven. Goede website, snelle levering.

Goeie, correcte en snelle service

Goeie, correcte en snelle service

Snel en correct afgehandeld

Tevreden met afhandeling en degelijke kwaliteit

Een ecologisch knutselpakketje verpakt in meerdere plastic zakjes???? Hoezo eco....

Bijzonder hoe dit knutselpakketje verpakt was....hoezo geen papier of karton ipv plastic zakjes

Mooi alternatief

Met gerust hart dit bakpapier gebruiken! Snel geleverd en goede prijs!

Prettige website, snelle levering

Spullen die wij nodig hadden snel gevonden. Soepele bestelling en snel geleverd. Goed product. Is beter dan de vorige zakken die wij gebruikte.

Goede service en snelle levering

Voldoet aan de verwachting en is snel.

Snelle, goed verpakte zending van Monel.

Prima, snelle verzending.

Goed product en snelle levering

Alles vlot verlopen!

Duidelijke website, duidelijke communicatie rond verzending.

Alles ging heel goed. Bedankt!

Ik heb het product gevonden dat ik zocht. De levering was erg snel.

zeer goed

Originele producten en goede kwaliteit. met aandacht voor ecologie. wij zijn alvast een tevreden klant

De magneetjes die de radiatorfolie op hun plaats moeten houden waren wel wat kleiner dan ik verwacht had. Op het plaatje zien ze er stuk groter uit.. ik zou er anders meer van besteld hebben. Jammer.

Isarweg 10 1043 AK Amsterdam

Over eco-logisch.nl

"Verboden voor geitenwollensokken", zeggen we bij Eco-Logisch wel eens gekscherend. Daar zit echter een kern van waarheid in: wij zijn ervan overtuigd dat Eco-Logisch als eerste milieuvriendelijk, duurzaam warenhuis in Nederland niets met kleinschalig idealisme te maken zou moeten hebben, maar de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. We zijn trots op het feit dat we voor welk product dan ook een duurzaam alternatief kunnen bieden: of het nu gaat om persoonlijke verzorging verf, speelgoed of isolatiemateriaal... Eco-Logisch is dé plek voor al die mensen die bewust (of onbewust) duurzaam willen verbouwen, werken, inrichten en wonen.