Prettige website, snelle levering

Spullen die wij nodig hadden snel gevonden. Soepele bestelling en snel geleverd. Goed product. Is beter dan de vorige zakken die wij gebruikte.

Goede service en snelle levering

Voldoet aan de verwachting en is snel.

Snelle, goed verpakte zending van Monel.

Prima, snelle verzending.

Goed product en snelle levering

Alles vlot verlopen!

Duidelijke website, duidelijke communicatie rond verzending.

Alles ging heel goed. Bedankt!

Ik heb het product gevonden dat ik zocht. De levering was erg snel.

zeer goed

Originele producten en goede kwaliteit. met aandacht voor ecologie. wij zijn alvast een tevreden klant

De magneetjes die de radiatorfolie op hun plaats moeten houden waren wel wat kleiner dan ik verwacht had. Op het plaatje zien ze er stuk groter uit.. ik zou er anders meer van besteld hebben. Jammer.

Fijne website en keurig op tijd geleverd

De eco saver spullen de ik wilde bestellen waren snel geleverd en netjes van de verzending op de hoogte gehouden.

Tijdschakelaar voldoet aan de eisen. Makkelijk in gebruik.

Goede services

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.

leuke artikelen

leuke en praktische spullen voor een redelijke prijs

Gewoon goed

Bokashi starter besteld: duidelijk wanneer het geleverd werd en goed verpakt.

Prima bakvormpjes

Goede bakvormpjes, snel berzonden.

Handig om al deze eco verantwoorde artikelen bij jullie te kunnen vinden .

Divers sortiment, meestal op voorraad, snelle levering, goeie kwaliteit!

Divers sortiment, meestal op voorraad, snelle levering, goeie kwaliteit! Fijn dat er notificatie is voor spullen die nog niet op voorraad is. In mijn geval werd er een product snel op voorraad gemeld, zodat ik snel kon bestellen.

Snelle en correcte levering.

Goede omschrijving van een goed werkend product + een snelle, correcte afhandeling.

Pakket prima op tijd ontvangen en bedtelling goed uitgevoerd!

Zie eerdere berichtgeving. De bezorging cq bestelling is prims verlopen

Alles ging goed

Snel geleverd, goede prijzen

Prima product en goede service.

Wij kochten een alarmlampje voor onze koelkast, waarvan de deur regelmatig per abuis op een kier stond. Het lampje is gemakkelijk te installeren en het werkt als een tierelier! De koelkast staat niet meer voor niets open.

Snel besteld en afgeleverd

Direct na de bestelling een bevestiging. Een dag later een melding dat 1 artikel niet op voorraad was. Twee dagen later toch de gehele bestelling naar Post NL gezonden en de daarop volgende dag in huis. Perfect zonder back order.

Isarweg 10

1043 AK Amsterdam

Over eco-logisch.nl

"Verboden voor geitenwollensokken", zeggen we bij Eco-Logisch wel eens gekscherend. Daar zit echter een kern van waarheid in: wij zijn ervan overtuigd dat Eco-Logisch als eerste milieuvriendelijk, duurzaam warenhuis in Nederland niets met kleinschalig idealisme te maken zou moeten hebben, maar de normaalste zaak van de wereld zou moeten zijn. We zijn trots op het feit dat we voor welk product dan ook een duurzaam alternatief kunnen bieden: of het nu gaat om persoonlijke verzorging verf, speelgoed of isolatiemateriaal... Eco-Logisch is dé plek voor al die mensen die bewust (of onbewust) duurzaam willen verbouwen, werken, inrichten en wonen.