Pluspunten

Sinds een half jaar helpen Dennis en Ron onze klanten naar volle tevredenheid bij o.a. de financiering, import en administratieve afhandeling van zowel bedrijfs als privé auto's. Wij ervaren de samenwerking met Easy Import als zeer prettig en vertrouwd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Jonge buscamper gekocht van een particulier in Duitsland. Gebruik gemaakt van het "doe het samen" pakket. Alles prima geregeld, mailen kopie van autopapieren, waarna tijdelijk kenteken + platen werden thuisgestuurd. Ook de tijdelijke verzekering door Easy Import laten regelen. Dan camper ophalen, inleveren en na iets meer dan een week weer ophalen, RDW gekeurd en met NL kenteken. Het enige wat je zelf doet is het kopen en ophalen. Uiteraard wel zorgen dat je alle papieren meekrijgt. Zelfs na de forse BPM rekening hebben we duizenden euros bespaard door te importeren.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Persoonlijk contact; word tijd gemaakt om alles uit te leggen; tijdens proces word je keurig op de hoogte gehouden. Open sfeer! Echt top bedrijf.

- Meer mensen aannemen :-) Het gaat zo goed dat Dennis het wel erg druk heeft. - Kantoor makkelijker bereikbaar maken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wat een positieve ervaring! Vanaf het moment van de eerste BPM berekening aanvraag (binnen een uur reactie), het netjes opgestuurd krijgen van de tijdelijke kentekenplaten tot de het hele RDW proces. Alles zeer professioneel en in een week geregeld! Zonder zorgen en daarnaast ook nog het te betalen BPM bedrag om laag weten te krijgen voor de Audi SQ5 uit Duitsland :)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn ongelofelijk goed geholpen bij de import van onze buscamper. De inschatting van de rest BPM was bijna op de euro nauwkeurig. Ook de afhandeling van de keuring door de RDW en de aangifte van de rest BPM bij de belastingdienst was perfect. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van dit bedrijf en kunnen iedereen die een camper wil importeren dit bedrijf aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ongelooflijk goeie service zelfs tijdens verblijf contact persoon in Italië nog via e-mails de laatste papieren in orde maken, zeer sympathieke medewerkers, alles top geregeld, mijn dank is héél groot !!

Absoluut geen alles perfect in orde

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik had een vraag over BPM van een motorfiets. Binnen 5 minuten geregeld. Top

Nee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Van het eerste contact tot aan de overdracht van de sleutels heeft Dennis mij meer dan perfect geholpen. Zowel persoonlijk als via email en WhatsApp. Ik kan Easy Import iedereen aanraden en met mijn volgende import auto maak ik zeker weer gebruik van hun diensten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Al een aantal keren een BPM berekening laten maken door Dennis van EasyImport. Zeer vriendelijk en snelle reactie via mail en telefoon!! Dit bedrijf is een echte aanrader! Al aan verschillende mensen aangeraden, iedereen is zeer tevreden!!

Geen verbeterpunten! Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn zeer goed geholpen. Ook het adviesgesprek vooraf hebben wij als zeer prettig en informatief ervaren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tweede keer dat we gebruik hebben gemaakt van de importservice. Opnieuw zeer goed bevallen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfect service. We imported our car from Germany and let Easy import to transport it and prepare all the papers required in The Netherlands. The service was very fast and always very transparent. Dennis was always available to answer our questions. We are very satisfied and recommend it 100%.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Thank you for the pleasant service.

Website in Wnglish

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ook zonder dat er een opdracht lag was Dennis bereid al mijn vragen te beantwoorden. Geen snelle verkooppraatjes maar gedegen advies.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettig contact Al mijn vragen snel en duidelijk beantwoord Importkenteken was snel in huis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam

Communicatie over status van de voortgang had iets beter gekund.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima service voor een scherpe prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goed geholpen door Dennis bij het importeren van mijn Harley Davidson, zelf op tweede pinkesterdag aanwezig zodat ik de motor kon ophalen met kenteken.

Over Easy import

Filter op Taal