Dennis heeft echt een fantastische dienst geleverd bij het importeren van mijn Mercedes GLC. Voorafgaand maar ook na de koop heb ik Dennis bestookt met vragen en hij was uiterst behulpzaam. Daarnaast heeft hij de inbouw van een alarmsysteem in goede banen geleid toen ik op vakantie was en de auto nog bij EasyImport stond. Absolute aanrader! Dennis nogmaals bedankt.

Betrouwbaar, zorgvuldig, en snelle service

Na het vinden van mijn perfecte motorfiets, vrijblijvend een kostenberekening laten uitvoeren bij Easy Import. In no time had ik een idee wat mij te wachten stond. Maar nog belangrijker, ze denken mee behoeden je van fouten en dat geeft vertrouwen. Dus de stoute schoenen maar aangetrokken voor mijn aller eerste import avontuur. Die uitdaging was ik zeker niet aangegaan zonder de support van Easy import. Ik bezit nu een prachtige motor, voor een fractie van de prijs die je in Nederland zou betalen. Daarbij tijdens het gehele proces de garantie en support van Easy import. In de toekomst zou ik het zo weer doen.

duidelijk en snel

Nogmaals bedankt Dennis voor de goede service. Auto is netje opgehaald in Duitsland en binnen 6 dagen was de auto klaar om op te halen. Ik heb met verschillende import bedrijven contact gehad voor het importeren van de gekochte auto maar de keus voor easy import was zeker de moeite waard.

Top geregeld!

Ik heb zelf een auto gekocht in Luxemburg en wilde die zelf naar Nederland rijden. Dit was bij geen enkele importfirma mogelijk, iedereen wilde de auto voor mij ophalen. Maar bij Easy Import kon dit wel! Super geregeld, fijn contact, heel flexibel. Dennis bedankt!

Maken hun naam waar: Easy import!

Zelden zo smooth en effectief geschakeld met een bedrijf als Easy import. Eerlijk en transparant zijn de twee belangrijkste ervaringen die ik met Easy import heb gehad. Mijn auto was binnen "know time" geïmporteerd en op kenteken gezet. Ik ben dik tevreden over Easy import. Kortom: Een aanrader voor een ieder die een auto uit het buitenland zou willen importeren!

Gewoon doen!

Voor het eerst een auto geïmporteerd uit Duitsland. Het stelt niets voor! Auto gezocht via app mobiele.de. Easy Import, Dennis om aanvullend advies gevraagd, het is zijn werk! Binnen korte tijd opgave te betalen BPM van Dennis gehad. Afspraak met garage gemaakt er een dagje uit van gemaakt. Deal gesloten met de garage. De rest regelt Dennis! Na korte tijd stond mijn nieuwe auto klaar met Nederlands kenteken. Dus nogmaals: gewoon doen.

altijd bereikbaar top service

Meerdere auto's ingevoerd door Easy import, snel en goede service en altijd bereikbaar. Ook taxaties laten uitvoeren scheelde behoorlijk in de betalen bpm.

Prettige en ongedwongen diestverlening

Mijn ervaring met Easy Import was louter positief. Op Dinsdag sloot ik zelf de deal bij een Duitse dealer en op Vrijdag stond mijn auto al bij Easy Import. Ik heb gekozen voor het verzekerd transport per vrachtwagen aangezien een dag extra heen en weer rijden onder de streep duurder zou zijn. Al met al een prettige ervaring. De communicatie verliep soepel en ongedwongen en alle afspraken zijn keurig nagekomen. Volgende keer zeker weer

Heel goed bevallen

Ze hebben mijn auto gehaald in Duitsland en alles geregeld in Nederland Goede begeleiding / info, en contact met de klant,had mn auto in korte tijd Ik kan ze aanbevelen

The best service possible

The best company I can imagine in any aspect: communication, correctness of the supplied information, meeting of deadlines, support on questions. And all these things for a very reasonable price. The company name says it all: easy! If I ever want to import an other car, I surely come back. Thanks a lot!

Mooie service!

Mijn dank gaat uit naar Dennis en Ron voor de heldere informatie en service. Ze hebben mijn auto ingevoerd vanuit België en alle papieren en transport geregeld. De auto stond snel op Nederlands Kenteken en werd netjes voor mijn deur afgeleverd. Als ik ooit weer een auto wil invoeren zou ik zeker weer bij hun aankloppen!

Prima hulp met BPM berekening geïmporteerde Camper

Ik ben geïmponeerd door de kennis en hulp.die Easy import mij heeft geboden voor een BPM berekening voor mijn zelf geïmporteerde. Camper. Ze weten precies hoe je een zo voordelig mogelijke BPM berekening opgesteld moet worden zonder teveel te betalen. En dat alles super snel. Een aanrader.

Mijn ervaring? In 1 woord? TOP!!!!!

Gekozen voor Easy Import omdat ik critisch recensies lees, en deze waren ècht lovend. Zèlf een particuliere Peugeot 207cc gevonden in Zd Duitsland en overlegd met Dennis van hoe en wat. Besloten is om de auto door zijn bedrijf op te laten halen en een lijstje gemaakt wat er bij de overdracht aanwezig moest zijn zoals Duitse autopapieren, 2e sleutel, keuring, set velgen met zomerbanden etc. Bij ophalen op afgesproken datum en tijdstip was slechts 1 sleutel aanwezig, ander genoemde zaken waren niet aanwezig en zou later worden verstuurd. Na telefonisch overleg tussen de vrachtwagenchauffeur en mij ben ik akkoord gegaan met het in ieder geval meenemen van de auto - ik had 'm al betaald namelijk! Bij opsturen van de 2e sleutel met het kentekenbewijs is het fout gegaan! Een groep criminelen die het gemunt hebben op enveloppen met autosleutels en kentekenpapieren hebben ook mijn Duitse zending onderschept. Het kost ten tijde van corona erg veel telefoontjes en vooral weken geduld om een nieuw kentekenbewijs te laten fabriceren en dit vervolgens naar mij te versturen. Ook hier ging het voor een 2e keer mis en is opnieuw de enveloppe ontvreemd. Na in totaal 5 maanden kon Dennis dan eindelijk overgaan waar hij goed in is: snel een Nederlands kenteken regelen en BPM- aangifte te doen. Eindelijk kwam dat het verlossende appje: je kan 'm halen! BPM- bedrag viel mij erg positief uit en hij ook ook nog eens eens nieuwe APK laten uitvoeren (het Duitse HU- certificaat was inmiddels verlopen). Gewoon, zonder overleg en gratis als service. Dit maak je toch niet meer mee vandaag de dag, maar bij Easy Import dus wèl..... daar is de klacht nog gewoon koning! Top! Mòcht ik in de toekomst weer een auto willen importeren heb ik twee dingen geleerd: voor wat betreft autopapieren en sleutels boter bij de vis maar bovenal wèèr contact opnemen met Dennis. Groeten, Erik

top service

integer, makkelijk in de omgang, soepel, duidelijk, vriendelijk, behulpzaam, mee denkend.

Vanaf dag 1 hulp gehad bij de import van onze camper. Aankoop bij een particuliere verkoper liep niet helemaal op rolletjes en had steeds vertraging. Dennis was heel geduldig en heeft ons in alles bijgestaan. Ondanks dat er nog geen officiële opdracht was vertrekt heeft hij alle informatie met ons gedeeld en ons goed op weg geholpen. Na te zijn gearriveerd in Nederland met de camper, zijn wij volledig “ ontzorgd” . Papierwinkel is door Easy Import geregeld en na een telefoontje, zijn wij nu de trotse eigenaren van een super mooie camper. Nu ik weet hoe makkelijk het gaat, zal ik in het vervolg zeker weer van de diensten van dit bedrijf gebruik maken.

Professionele en scherp geprijsde service

Ik heb recentelijk een nieuwe auto in Duitsland gekocht en via Dennis van Easy Import laten transporteren en invoeren. Service en contact waren prima en komen afspraken na. Kan iedereen aanraden

Service met een hoofdletter S

Ik had wat problemen met de dealer in België waar ik mijn auto had gekocht. De wijze waarop Dennis ons daarbij heeft geholpen en bijgestaan is geweldig. Niets was hem te veel. Hij heeft zich vol ingezet om alles voor ons opgelost te krijgen. Hij heeft zelfs voor ons de auto even bij een Nederlandse dealer gebracht om een kleine reparatie uit te laten voeren terwijl hij verder het invoerproces volgens afspraak regelde. In dat hele proces communiceert Dennis heel adequaat. Tot slot viel de hoogte van de te betalen BPM ook nog eens fors lager uit dan waar ik op gerekend had. Kortom, niets dan lof. Ik kan Easy Import van harte aanbevelen.

TOP bedrijf !

Duidelijk, betrouwbaar, flexibel en snel! Vriendelijk en altijd bereikbaar ! Wanneer je een auto wilt importeren raad ik je dit bedrijf ZEKER aan, ze ontzorgen je volledig! Dennis bedankt !

Topbedrijf

Vanaf het eerste contact tot het einde van het importtraject is welke vraag dan ook, nooit teveel. Hier ben je echt klant en geen nummer. Dennis denkt actief mee, adviseert en zoekt naar de beste oplossing. Auto importeren? Dan ben je hier aan het goede adres. Grote klasse en zeer aan te bevelen. Dennis.....nogmaals bedankt.

Support verder dan je verwachting!

Mijn auto geïmporteerd via easy import uit Zuid Duitsland. Samen verdeling vd akties. Heel goed contact. Door storing bij de RDW werd het nieuwe kenteken een week later dan gehoopt pas geleverd. Dennis heeft er alles aan gedaan om m toch eerder te krijgen en hield me heel goed op de hoogte. Toen ie eenmaal klaar was heeft Dennis m op de trailer naar de camping in Groesbeek laten brengen waar wij toen zaten. Heel erg bedankt Dennis en ook Ron voor het brengen vd auto!

Betrouwbaar en vertrouwd bedrijf

Zelf een mooie Seat Ateca gevonden op Autoscout. Ik heb de gehele afhandeling zoals bemiddeling, transport en invoer door Easy Import laten doen. Dennis heeft alles prima en snel geregeld. De auto had ik in een week tijd naar alle tevredenheid volledig ingevoerd voor de deur staan. Top geregeld Dennis, hou vol! Ik kan dit bedrijf zeker voor de volle 100% aanbevelen.

Ook in de Corona tijd regelt Dennis het perfect

Goed advies en communicatie. Volledige ontzorging bij aanschaf en import van onze camper.

Voor de 2e keer formidabel

Ik heb inmiddels mijn 2e auto uit Duitsland geïmporteerd met bemiddeling via Dennis van Easy Import. Beide keren was alles prima geregeld en erg flexibel. Dennis heeft veel kennis over de werkwijze en hoewel hij erg druk is wordt je altijd terug gebeld en netjes geholpen. Mijn volgende auto zal ik hoogstwaarschijnlijk weer via Easy import importeren. Een vergelijkbare auto uit Nederland was veel duurder geweest.

Een fantastische MX5 RF gescoord dankzij Dennis en zijn pa!

Op een donderdag telefonisch de opdracht gegeven, op vrijdag overlegd en akkoord over het onderhandelingsresultaat met de Duitse dealer, op zondagochtend het tijdelijk kenteken mogen ophalen en dinsdagavond na terugkomst naar de trein gebracht door senior. En een paar dagen later alles geregeld (de BPM viel al helemaal niet tegen!) en de auto opgehaald. Correct, snel en betrouwbaar. En nog hele leuke mensen ook!

Uitstekende import service via Easy Import !

Vanaf het begin van het proces, heeft Easy mij over de procedures goed en duidelijk geïnformeerd . Zelfs bij een aangepaste importprocedure tov. het Easy pakket "Samen importeren" , stelde Easy Import zich zeer flexibel en pro-actief op. Bij de import van mijn Alpina uit Duitsland, ervaarde ik dit als erg plezierig. Ook de afrekening van de BPM en overige kosten zijn meegevallen. Kortom , volgende keer weer naar Easy Import