Helder over de verwachtingen en transparant in kosten. Goede en prettige communicatie!

Naar omstandigheden uitstekend geholpen!

Ivm het corona virus was het niet makkelijk mijn Mercedes A250 te importeren. Gelukkig werd ik goed op de hoogte gehouden en voor ik het wist kreeg ik bericht dat mijn auto klaar stond.

Goede site.

Prima geholpen

Met mijn goede ervaring van grijzebus naar camper,kan ik u dit bedrijf aanbevelen. Duidelijk en adequaat,

Snelle service en 10/10 voor klantvriendelijkheid.

Vanaf het eerste contact verliep alles snel. Eindprijs kwam overeen met de schatting en BPM die vooraf was berekend. Na het ophalen van de auto in België stond deze binnen een week op kenteken. Alle communicatie liep super vlot en ik was op de hoogte van elke stap. Dennis is me zelfs komen halen bij het station omdat ik er moeilijk kon komen met het openbaar vervoer! Top service! Zeker een aanrader.

Perfecte service snel en alle gegevens klopte

Mijn ervaring met easy import is uitstekend. Ik kocht een Volvo bij een duitse particulier en easy import handelde dit verder met een duitse koopovereenkomst en keurige bpm berekening helemaal af. Ik heb inmiddels diverse collega's die een auto willen importeren Easy import aangeraden. Top Service

Geweldig en snel

Heel behulpzaam je wordt goed geïnformeerd. Reageren supersnel zowel telefonisch als via de mail. Zeker een aanrader.

Prima bedrijf dat z'n klanten hoog in het vaandel heeft zitten.

Dennis heeft voor mij alles uit de kast gehaald om de auto voor een goede prijs te kunnen kopen en daarbij ook garantie op de auto bedongen. Hij heeft z'n zaakjes goed voor elkaar. Ook de BPM pakte lager dan verwacht uit. Al met al een prima bedrijf dat de klantbelangen goed behartigd.

Snel, simpel

Prettig geholpen en alles snel geregeld

super geholpen !

Vanaf dag 1 heeft Easy import ons bijgestaan met het importeren van de nieuwe auto uit Duitsland. Ze hebben alles tot in de puntjes geregeld en gezorgd dat de auto keurig op tijd thuis werd afgeleverd. Wij zijn enorm tevreden met de manier waarop Easy import ons bijgestaan heeft. Wij kunnen Easy import voor iedereen aanbevelen !

Leuke website

Ik wil mijn auto en motor als verhuisboedel meenemen vanuit Frankrijk. Hierover vind ik geen informatie nadat het onderwerp is aangeklikt........

Me he divertido observando tantos autos hermosos.

Los autos son excelentemente hermoso. Me gustaron mucho.

What a great Service

Dennis and Ron are really great. The handled everything very quick and very well. The only thing I had to do is pay the invoice which was lower that at the competition. The rest was taken care by Easy Import. Very friendly company and they give you the experience that you are special to them.

Goed en snel

De eerste aanvraag tot aflevering van de auto duurde slechts twee weken. Prettig bedrijf om mee samen te werken.

In mijn zoektocht naar een mooie RSQ3 hield het in Nedelrnad al snel op. Zelf ging ik op zoek in Duitsland maar op aanraden van Dennis vond ik een uitvoering die precies aan mijn wensen voldeed in België. 1000 maal dank en tot over een paar jaar!

Correct, transparant en prettig geholpen

Zelf vond ik de auto, Easy Import zorgde voor de onderhandelingen en de import. De volledige ontzegging is mij erg goed bevallen. Tot de volgende keer mannen!

Je krijgt in duitsland geen kenteken als je geen duits inwoner bent, dus deze wijze raad is onzin.

We zijn terug naar nl kunnen rijden, 470 km enkele reis omdat bij de kreisverwaltung geen kenteken aan nederlandse(niet duitse) inwoners wordt gegeven.

• Would you recommend us? No

Ik zie dat je een review voor ons achter hebt gelaten maar kan je in ons systeem nergens terugvinden? Is er iets waar ik je mee kan helpen of heb je ergens vragen over? Wij adviseren nergens om een kenteken in Duitsland aan te vragen maar dit juist te doen via onze importservice. Wij hadden absoluut wel een tijdelijk kenteken kunnen leveren voor de rit van Duitsland naar Nederland. Ook wanneer je geen Duits ingezetene bent. Jammer dat je de ervaring in Duitsland op ons afreageert terwijl wij je netjes hadden kunnen helpen. Ik zou het netjes vinden alls je de review aan zou passen of verwijderen en wellicht kunnen we in de toekomst nog iets voor je betekenen. Vriendelijke groet, Dennis de Groot Easy Import

Excellent, perfect support

I am very satisfied with the way I have been received, I have been able to speak, I have been provided with (unsolicited) advice and the import has been completed for me. And at a very attractive price!!! Chappoo Dennis thanks! Perfect

Snelle, accurate en goede service. Het hele importtraject super begeleid

Van BPM inschatting tot complete import begeleiding snel en efficient geholpen

3x al zaken met Easy import gedaan import vanuit Italia en Duitseland. Ik blijf jullie trouw!

Van eerste contact tot aflevering uitstekende begeleiding

Wat een plezierige ervaring. Vanaf eerste contact tot aflevering werd alles heerlijk relaxt, maar vakkundig begeleid. Bedankt

Snelle reactie

Wil toch even reageren op eerder bericht ook wij zijn aan het oriënteren maar krijgen gelijk alle hulp en vragen die beantwoord worden voor nu al complimenten. Mogelijk aankoop Camper Duitsland. Gr Wim Van Boxtel

Betrouwbaar en deskundig

Ik had twee auto's op het oog, die ik heb aangemeld bij Dennis. De eerste was helaas voordat de zaak geregeld kon worden verkocht. Bij de tweede optie bleek na herhaaldelijk contact, dat het op basis van de ervaringsdeskundige Dennis een raar bedrijf is. Uiteindelijk dus geen resultaat. Maar de handelwijze komt zeer betrouwbaar over. Jules

Snelle respons en deskundige hulp!

Voor omzetten van Ducato Bus naar Camper hulp gevraagd voor aangifte BPM. Was binnen no time geregeld en lagere BPM dan zelf berekend. Tarief was nihil tov andere aanbieder!! bij enkele vragen meteen juiste antwoorden! Super tevreden..

Enorm snelle en fantastische service!

Elke keer weer prima service. Met de pakketten van Easy Import wordt zelf je auto invoeren een heel makkelijk klusje. Dank!