What a great Service

Dennis and Ron are really great. The handled everything very quick and very well. The only thing I had to do is pay the invoice which was lower that at the competition. The rest was taken care by Easy Import. Very friendly company and they give you the experience that you are special to them.

Goed en snel

De eerste aanvraag tot aflevering van de auto duurde slechts twee weken. Prettig bedrijf om mee samen te werken.

In mijn zoektocht naar een mooie RSQ3 hield het in Nedelrnad al snel op. Zelf ging ik op zoek in Duitsland maar op aanraden van Dennis vond ik een uitvoering die precies aan mijn wensen voldeed in België. 1000 maal dank en tot over een paar jaar!

Correct, transparant en prettig geholpen

Zelf vond ik de auto, Easy Import zorgde voor de onderhandelingen en de import. De volledige ontzegging is mij erg goed bevallen. Tot de volgende keer mannen!

Je krijgt in duitsland geen kenteken als je geen duits inwoner bent, dus deze wijze raad is onzin.

We zijn terug naar nl kunnen rijden, 470 km enkele reis omdat bij de kreisverwaltung geen kenteken aan nederlandse(niet duitse) inwoners wordt gegeven.

• Would you recommend us? No

Ik zie dat je een review voor ons achter hebt gelaten maar kan je in ons systeem nergens terugvinden? Is er iets waar ik je mee kan helpen of heb je ergens vragen over? Wij adviseren nergens om een kenteken in Duitsland aan te vragen maar dit juist te doen via onze importservice. Wij hadden absoluut wel een tijdelijk kenteken kunnen leveren voor de rit van Duitsland naar Nederland. Ook wanneer je geen Duits ingezetene bent. Jammer dat je de ervaring in Duitsland op ons afreageert terwijl wij je netjes hadden kunnen helpen. Ik zou het netjes vinden alls je de review aan zou passen of verwijderen en wellicht kunnen we in de toekomst nog iets voor je betekenen. Vriendelijke groet, Dennis de Groot Easy Import

Excellent, perfect support

I am very satisfied with the way I have been received, I have been able to speak, I have been provided with (unsolicited) advice and the import has been completed for me. And at a very attractive price!!! Chappoo Dennis thanks! Perfect

Snelle, accurate en goede service. Het hele importtraject super begeleid

Van BPM inschatting tot complete import begeleiding snel en efficient geholpen

3x al zaken met Easy import gedaan import vanuit Italia en Duitseland. Ik blijf jullie trouw!

Van eerste contact tot aflevering uitstekende begeleiding

Wat een plezierige ervaring. Vanaf eerste contact tot aflevering werd alles heerlijk relaxt, maar vakkundig begeleid. Bedankt

Snelle reactie

Wil toch even reageren op eerder bericht ook wij zijn aan het oriënteren maar krijgen gelijk alle hulp en vragen die beantwoord worden voor nu al complimenten. Mogelijk aankoop Camper Duitsland. Gr Wim Van Boxtel

Betrouwbaar en deskundig

Ik had twee auto's op het oog, die ik heb aangemeld bij Dennis. De eerste was helaas voordat de zaak geregeld kon worden verkocht. Bij de tweede optie bleek na herhaaldelijk contact, dat het op basis van de ervaringsdeskundige Dennis een raar bedrijf is. Uiteindelijk dus geen resultaat. Maar de handelwijze komt zeer betrouwbaar over. Jules

Snelle respons en deskundige hulp!

Voor omzetten van Ducato Bus naar Camper hulp gevraagd voor aangifte BPM. Was binnen no time geregeld en lagere BPM dan zelf berekend. Tarief was nihil tov andere aanbieder!! bij enkele vragen meteen juiste antwoorden! Super tevreden..

Enorm snelle en fantastische service!

Elke keer weer prima service. Met de pakketten van Easy Import wordt zelf je auto invoeren een heel makkelijk klusje. Dank!

prima ontzorgt!

nadat ik een paar keer een bpm berekening had laten maken heeft Easy Import ook de totale afwikkeling gedaan voor de import van onze camper. Prima geregeld, fijne korte lijnen en duidelijke afspraken. Veel mensen roepen dat importeren lastig en risicovol is. Niets van aantrekken én de afwikkeling laten doen door Easy Import dan komt het helemaal goed.

Zeer klantvriendelijk en professioneel

Zeer goede en plezierige ervaring gehad. Dennis is altijd goed bereikbaar. Belde hem donderdag eind van de dag, kon vrijdagmiddag witte kentekenplaten ophalen, zaterdag auto in Duitsland opgehaald en kon deze zaterdag begin van de avond nog neerzetten bij Easyimport. Precies een week later had ik m terug met NL kenteken. TOP ervaring!!!

Easy Import werkt snel en gecoördineerd. Zelf was ik wat nerveus en belde dagelijks even voor een update. Achteraf bleek dit nergens voor nodig, mijn auto stond al in vier dagen na aflevering bij Easy Import op Nederlands kenteken. Subliem

Duidelijk en snel antwoord

Duidelijk en snel antwoord gekregen op mijn vraag. Hier kan ik wat mee en kan ik een goede vergelijking maken met het aanschaffen van een auto in Nederland of Duitsland. Bedankt voor de service tot zover.

top bedrijf,goede service en afhandeling

Ik heb via easy import een Mercedes in Berlijn gekocht, vanwege de afstand heb ik gekozen voor het "all Inclusive" pakket. Ben door Dennis steeds op de hoogte gehouden van de voortgang, dankzij de scherpe onderhandeling wist Dennis de pakketkosten en het transport van de auto bijna geheel terug te verdienen. Chapeau. Al met al een goede ervaring, zal in de toekomst weer gebruik maken van hun diensten. Ik beveel dit bedrijf van harte aan.

Pluspunten

Sinds een half jaar helpen Dennis en Ron onze klanten naar volle tevredenheid bij o.a. de financiering, import en administratieve afhandeling van zowel bedrijfs als privé auto's. Wij ervaren de samenwerking met Easy Import als zeer prettig en vertrouwd.

Pluspunten

Jonge buscamper gekocht van een particulier in Duitsland. Gebruik gemaakt van het "doe het samen" pakket. Alles prima geregeld, mailen kopie van autopapieren, waarna tijdelijk kenteken + platen werden thuisgestuurd. Ook de tijdelijke verzekering door Easy Import laten regelen. Dan camper ophalen, inleveren en na iets meer dan een week weer ophalen, RDW gekeurd en met NL kenteken. Het enige wat je zelf doet is het kopen en ophalen. Uiteraard wel zorgen dat je alle papieren meekrijgt. Zelfs na de forse BPM rekening hebben we duizenden euros bespaard door te importeren.

Pluspunten

Persoonlijk contact; word tijd gemaakt om alles uit te leggen; tijdens proces word je keurig op de hoogte gehouden. Open sfeer! Echt top bedrijf.

- Meer mensen aannemen :-) Het gaat zo goed dat Dennis het wel erg druk heeft. - Kantoor makkelijker bereikbaar maken.

Pluspunten

Wat een positieve ervaring! Vanaf het moment van de eerste BPM berekening aanvraag (binnen een uur reactie), het netjes opgestuurd krijgen van de tijdelijke kentekenplaten tot de het hele RDW proces. Alles zeer professioneel en in een week geregeld! Zonder zorgen en daarnaast ook nog het te betalen BPM bedrag om laag weten te krijgen voor de Audi SQ5 uit Duitsland :)

Pluspunten

Wij zijn ongelofelijk goed geholpen bij de import van onze buscamper. De inschatting van de rest BPM was bijna op de euro nauwkeurig. Ook de afhandeling van de keuring door de RDW en de aangifte van de rest BPM bij de belastingdienst was perfect. Wij zijn zeer tevreden over de dienstverlening van dit bedrijf en kunnen iedereen die een camper wil importeren dit bedrijf aanbevelen.

Pluspunten

Ongelooflijk goeie service zelfs tijdens verblijf contact persoon in Italië nog via e-mails de laatste papieren in orde maken, zeer sympathieke medewerkers, alles top geregeld, mijn dank is héél groot !!

Absoluut geen alles perfect in orde

Pluspunten

Ik had een vraag over BPM van een motorfiets. Binnen 5 minuten geregeld. Top

Nee