Pluspunten

Van het eerste contact tot aan de overdracht van de sleutels heeft Dennis mij meer dan perfect geholpen. Zowel persoonlijk als via email en WhatsApp. Ik kan Easy Import iedereen aanraden en met mijn volgende import auto maak ik zeker weer gebruik van hun diensten.

Pluspunten

Al een aantal keren een BPM berekening laten maken door Dennis van EasyImport. Zeer vriendelijk en snelle reactie via mail en telefoon!! Dit bedrijf is een echte aanrader! Al aan verschillende mensen aangeraden, iedereen is zeer tevreden!!

Geen verbeterpunten! Ga zo door!

Pluspunten

Wij zijn zeer goed geholpen. Ook het adviesgesprek vooraf hebben wij als zeer prettig en informatief ervaren

Pluspunten

Tweede keer dat we gebruik hebben gemaakt van de importservice. Opnieuw zeer goed bevallen.

Pluspunten

Perfect service. We imported our car from Germany and let Easy import to transport it and prepare all the papers required in The Netherlands. The service was very fast and always very transparent. Dennis was always available to answer our questions. We are very satisfied and recommend it 100%.

Pluspunten

Thank you for the pleasant service.

Website in Wnglish

Pluspunten

Ook zonder dat er een opdracht lag was Dennis bereid al mijn vragen te beantwoorden. Geen snelle verkooppraatjes maar gedegen advies.

Pluspunten

Prettig contact Al mijn vragen snel en duidelijk beantwoord Importkenteken was snel in huis

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam

Communicatie over status van de voortgang had iets beter gekund.

Pluspunten

Prima service voor een scherpe prijs.

Pluspunten

Zeer goed geholpen door Dennis bij het importeren van mijn Harley Davidson, zelf op tweede pinkesterdag aanwezig zodat ik de motor kon ophalen met kenteken.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede informatie gekregen welk pakket het beste bij ons paste. De communicatie over de mail verloopt goed en ik kreeg snel reactie. Beveel het zeker aan als je het zelf niet zit om BPM berekening te maken.

Pluspunten

Prettige persoonlijke service. Verzekerde stalling De BPM berekening voor onze camper viel fors lager uit dan ik zelf had berekend.

Voor ons was alles perfect geregeld. Enige nadeel voor ons was dat er niets dichter in de buurt was om de camper af te leveren en wij vanuit Grou (fr) Naar Lijnden heen en weer moesten.

Pluspunten

Full Service import tot aan de voordeur. Zelf op mobile.de een mooie Ford Galaxy gevonden in Zuid Duitsland. De complete import met onderhandeling, keuring, transport en BPM aangifte laten verzorgen door Dennis. Keurig bij de voordeur afgeleverd. Ik heb nog nooit met zo weinig moeite een auto gekocht! Alleen maar klikken en kopen ;) Top!

Een track-trace van het import proces zou een mooie aanvulling zijn, het is voor de meesten toch een nieuwe manier van aanschaf en dan wil je graag weten wat de status is van de import. (bv:keuring/aankoop/transport/aangekomen in NL/BPM/nationaal transport) De doorlooptijd viel me tegen, 15/11 gestart met importopdracht en uiteindelijk pas op 4/1 auto afgeleverd. Zo rond kerst en oud&nieuw is natuurlijk ook niet de handigste periode om allerlei formaliteiten te regelen maar als je het aankoopbesluit hebt genomen wil je liefst de volgende dag rijden ;)

Pluspunten

Top bedrijf. Goede service en zeer klantvriendelijk. Daarbij ook tegen een eerlijke prijs. Mijn bpm aangifte even snel in de mail gekregen op een zondag middag na werktijd omdat ik hem maandag ochtend nodig had. Een aanrader.

Pluspunten

BPM viel uiteindelijk nog lager uit dan de indicatie Snelle opvolging van eerste mailcontact Binnen twee dagen had ik het importkenteken in huis. Ook achteraf nog behulpzaam bij wijziging toegestane massa van onze camper.

Klein puntje: de telefonische bereikbaarheid leek de afgelopen week soms wat minder. (of ik belde telkens op het verkeerde moment) Werd meestal wel snel teruggebeld

Pluspunten

Voor de tweede keer een auto geïmporteerd met easyimport. Bijzonder prettige, snelle, correcte communicatie. Zeer klantvriendelijk Ook de BPM garantie geeft samen met de voordelige BPM berekening een hoop rust en vertrouwen.

Raasdorperweg 54 1175KX Lijnden

023 205 2090