Pluspunten

Super goede, vriendelijke service van dit top bedrijf. Op zeer korte termijn konden zij ons de hulp bieden die we nodig hadden! Zeker aan te bevelen. Echt top.

Pluspunten

Dennis heeft onze BPM aangifte gedaan Scheelde me een aantal honderd euro .duidelijke afspraken en goedbereikbaar

Pluspunten

Een uitstekende service en duidelijke informatie. Dennis staat altijd klaar voor je om alle vragen te beantwoorden en je bij te staan met raad en advies.

Pluspunten

Goede communicatie over voortgang proces, transparant kostenoverzicht. Bij vragen en problemen goed bereikbaar.

Pluspunten

Ik heb de service en bereikbaarheid van Easy Import ervaren als erg prettig. Ook de besparing op de BPM was een welkome verrassing.

Niets aan te meren op de service van Easy Import. Wel op de belastingdienst welke een fout hadden gemaakt in het doorgeven van de gegevens aan de RDW.

Pluspunten

Prima service, helder in de communicatie en goed in staat het maximale er uit te halen voor wat betreft BPM, etc. Zelf auto gezocht, bekeken en opgehaald in Dusseldorf, maar heeft mij tijd bespaard en heel wat administratieve handelingen voor al het andere. Fijne samenwerking met Dennis!

Pluspunten

Wij zijn heel tevreden over de keuze van het Doe het Zelf Pakket. De nummerplatenborden werden vlot geleverd zodat wij onze camper konden ophalen in België. De afspraak bij het RDW was de dag erna gepland. De papieren voor de belastingdienst keurig ingevuld wat resulteerde in een lagere BPM dan wij vooraf zelf hadden berekend.

Pluspunten

Het was voor mij de eerste keer dat ik een auto importeerde maar easy import krijgt van mij een 10 voor de inzet en service. Alles is vooraf duidelijk uitgelegd en besproken waardoor ik een goed beeld van de procedure kreeg. Uiteindelijk heb ik gekozen om te gaan voor full service inclusief een aankoopkeuring en transport. Dit heeft mij een hoop tijd en een rit naar München bespaard. Ook in de onderhandelingen was Dennis succesvol. Dit leverde mij uiteindelijk een voordeel van ruim 1700,- euro op. Helaas was de belastingdienst wat traag in de afhandeling maar dat zal wel door de vakantieperiode komen.

Pluspunten

Duidelijke communicatie en afspraken. Goede bereikbaar. Ook na sluitingstijd via WhatsApp, mail of mobiel en werd bij geen gehoor altijd snel teruggebeld

Pluspunten

Prettige en persoonlijke service. Goed bereikbaar bij vragen. Een BPM besparing van ruim 1900,- euro ten opzichte van mijn eigen berekening.

Niet voor Easy Import maar wel voor de Belastingdienst. Deze zouden het proces naar mijn mening behoorlijk kunnen versnellen door meer te automatiseren.

Pluspunten

Easy Import was a great help with importing my car as "verhuisgoed" Thank you so much.

none

Pluspunten

Easy Import heeft me prima geholpen. Ze waren heel flexibel en hulpvaardig!

Pluspunten

Duidelijke communicatie ivm regelgeving import.

Geen verbeterpunten.

Pluspunten

Super service! Goed en duidelijk contact vanaf het eerste moment. Geen verassingen achteraf. Volgende auto's worden 100% zeker via Dennis geïmporteerd.

Geen verbeterpunten!

Pluspunten

Met raad en daad bijstaan om de import en goedkeuring in Nederland van een buitenlandse auto een succes te maken. Zijn kennis en kunnen van het import proces ontzorgt de importeur.

Pluspunten

Duidelijk, meedenkend en levert geld op. Als ik het zelf had gedaan dan was ik duurder uit!

Raasdorperweg 54

1175KX Lijnden